Dat was ook idd wel naar wat ze heeft gedaan, ook wel weer een typische reactie van een tv kijker....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zij Linde dat tegen Amanda? Ze heeft in Tilburg nogal veel gezeik gehad omtrent haar optreden (was nogal lekkere manier om met je vriendin en haar vriend om te gaan in de Gouden Kooi)
Ben, die wilde via jouw site een grapje uithalen. Maar ik had net een nieuwe baan en was in mijn vrije tijd wel met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:52 schreef Huubdgk het volgende:
Franck was gaaf... zullen we plannen tegen Huub gaan maken? Eindelijk een familielid die het allemaal wilde relativeren, briljant....
Brian was nou ook weer niet zo moeilijk gek te krijgen, hij werd gewoon steeds beter in het verbergen ervan
@ lekker simple,wie heeft jouw benaderd?
Die achterlijke geit deed d'r bek ook niet meer open.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha, was zij ook op de bruiloft? kan mij niet eens meer herinneren
Die was zwaar bezopen die avond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Linde is een vriendinnetje van Claire van voor de Kooi, kwam op het vrijgezellenfeestje en op de bruiloft van H&C.
[ afbeelding ]
thuis staat de computer wat meer uit, daarnaast werk achter een bureau dus lurken en af en toe posten lukt welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef Elske6 het volgende:
Toch wel een leuke baas Huub..., dat je de heledag op FOK mag !!!! ( thuis kan/ mag je niet meer ??? )
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Linde is dronken en tegen het huwelijk
http://www.clipser.com/watch_video/183726
Ze benoemde zichzelf ook intellectueel pur sang.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Linde is dronken en tegen het huwelijk
http://www.clipser.com/watch_video/183726
'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Was Linde ook niet degene die om het hardst riep, nee ik ga niet drinken, want ik kan niet tegen drank, heb beloofd om niet dronken te worden op tv en moet morgen naar school, enz...
Oei, dan kunnen we 'm maar beter niet quoten dus, voor het geval je het nog weg wil halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
Linde was dronken en niet goed bij haar hoofd
meot opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mij niet echt in dank af
Een betere vrouw had jij niet kunnen hebben: opposite's atrackquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
meot opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mij niet echt in dank af
Leest Claire hier ook mee dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik vond haar juist leuk toen ze dronken werd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef hondjes het volgende:
even was linde wel leuk, tot ze dronken werd.echt als een kachel zo dronken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen we 'm maar beter niet quoten dus, voor het geval je het nog weg wil halen.
O ja, nu weet ik het weer, was die hele Linde vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef hondjes het volgende:
even was linde wel leuk, tot ze dronken werd.echt als een kachel zo dronken
+1quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Een betere vrouw had jij niet kunnen hebben: opposite's atrack
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub, heb je nog een baan voor mij?
personal shopper, jij mag zijn drankvoorraad bijhouden cq aanvullenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Groot rijbewijs vereist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
personal shopper, jij mag zijn drankvoorraad bijhouden cq aanvullen
ja hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
SPAM !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoor.
www.start.nl www.olypmia.nl www.randstad.nl genoeg banen!
als je dit opend kom je gelijk weer "leuke "filmpjes tegen van Huub, Eric en Michael....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:00 schreef spapaars het volgende:
Nog meer Linde.
http://www.clipser.com/watch_video/183678
edit
Meer Jaap toch.
Lieke is bezig haar brevet te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:33 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vliegbewijs vereist...me like the imported shit
Kom je met zo'n site aanzetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hoor.
www.start.nl www.olypmia.nl www.randstad.nl genoeg banen!
Zo las ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Huubdgk het volgende:
moet opassen met zulk soort uitspraken neemt mijn vrouw mijn niet echt in drank af
vond ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond haar juist leuk toen ze dronken werd..
Ja, zoiets zei ze tegen Amanda, dat vond ik wel lef hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:27 schreef Desii het volgende:
[..]
vond ik ook hoor![]()
Leuk, gek wijf zoals ze tegen Amanda sprak.. je bent zo hoerig(of iets in die trant)
van mij had ze zo gastspeler mogen worden
mag het ook een beetje voor mij, geweldige muziekquote:
Vind de mijne beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
mag het ook een beetje voor mij, geweldige muziek![]()
deze was volgens Deisyy "dramatisch mooi"![]()
Knap dat mannen binnen een week weten dat het gaat om echte liefde of gekochte liefde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef spapaars het volgende:
Dus het is Nikki Plessen.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3515123#3515123
och Queenie, als wij maar lol hebben is toch goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap dat mannen binnen een week weten dat het gaat om echte liefde of gekochte liefde.
Wat een BS zeg.
Nou Dees, dit format lijkt op een combi van Temptation Island en Paradise Hotel, zoals eerder gezegd hier. Daar heb ik 2 keer naar gekeken op tv en daarna nooit meer. Misschien is het anders als er streams komen maar dan nog. 24/7 Geneuk en Klef en Bef, no thanks. DGK in het meervoud, jakkes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
och Queenie, als wij maar lol hebben is toch goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |