ik denk zulke vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat vragen ze je dan? Kan er wel naar raden eigenlijk...maar toch...
En zijn het vooral streamers of tv-kijkers die een gesprek met je aanknopen?
Wat vind je ervan dat Jaap gewonnen heeft, waarom heb je Brian niet geslagen (gaap), ben je nog met Claire, hoe is het tussen jou en je schoonmoeder, was het allemaal echt, etc etc etcquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk zulke vragen
Wat vind jij van het midden-oosten conflict?
Is de hypotheek crisis in Amerika een gevaar voor de Nederlandse huizenmarkt?
Waarom neemt de kikker populatie op Texel zo dratisch af?
Ja, waarom heb je Brian eigenlijk niet een keer een flinke hengst gegeven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Jaap gewonnen heeft, waarom heb je Brian niet geslagen (gaap), ben je nog met Claire, hoe is het tussen jou en je schoonmoeder, was het allemaal echt, etc etc etc
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je Brian eigenlijk niet een keer een flinke hengst gegeven?
O, hengst klinkt natuurlijk dubieus ivm Brian, sorry
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1 ik denk te gecompliceerd voor een snelle oplossing, geen heilige graal qua oplossingen te vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk zulke vragen
Wat vind jij van het midden-oosten conflict?
Is de hypotheek crisis in Amerika een gevaar voor de Nederlandse huizenmarkt?
Waarom neemt de kikker populatie op Texel zo dratisch af?
had in het huis inlogcode van kijkonderzoek.nl dus kon ze toen iedere dag zelf bijhouden, daarnaast kregen we ze regelmatig te horen, wij werden al vrij snel ook gedreven door kijkcijfers, dit omdat wij ook wel wisten dat met slechte kijkcijfers ons spel neit mochten blijven spelen,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
Huub hebben ze je die kijkcijfers verteld, of heb je die zelf nagekeken. Ik meen op vol werden die nl. bijgehouden en die waren m.i. toch niet zo hoog om over naar huis te schrijven.
Misschien slaapt hij wel achter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Je hebt nog geen motor en autorijden is er niet bij. Hoe ga je eigenlijk naar je werk?
Waarom bleef je dan kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
Als TV maker sta je achter het conecpt anders doe je niet mee. Ik als streamer kijk op de kaart en verwacht dan iets wat ik heb besteld. Het menu moest nog samengesteld worden door het toen nog nieuw te openen restaurant. De kaart zag er goed uit. De kok ronduit slecht. Een mooi opgemaakte maar smakeloze dis.
In een stacaravan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien slaapt hij wel achter?
een aantal collega's wonen in Hilversumquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Je hebt nog geen motor en autorijden is er niet bij. Hoe ga je eigenlijk naar je werk?
Omdat Brian dat niet zou pikken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, hengst klinkt natuurlijk dubieus ivm Brian, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |