abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60761051
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

he, je kan veel van mij zeggen, maar niet dat ik stom ben
Ik vind je ook verre van dom hoor.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:42:22 #277
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60761207
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dan namen die mensen het te serieus denk ik, heb er zelf geen seconde slaap over verloren
Het is me duidelijk dat ze er bij Talpa Media weinig van snappen. Mensen (TV kijkers/Streamers) zijn schandalig bedonderd door dit bedrijf. Ik heb een leuke tijd gehad met DGK maar achteraf vind ik deze manier van kennismaken met het maken van TV gewoon walgelijk. Hele volkstammen stonden achter hun favoriet en/of waren tegen bepaalde wannabees. Achteraf denk ik van waarom? Waarom is het TV maken belangrijker gemaakt dan de wannabees?
Ik heb er in ieder geval een naar gevoel aan overgehouden. De term Verkade koekjes staat wat mij betreft voor hoe laat ik mensen in de waan om hen zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Het concept had een nare insteek en achteraf een vieze nasmaak.
Je kan trots zijn dat je erbij was. En je hebt er een baan aan overgehouden. Voor mij zijn je fans en de liefhebbers van dit concept gewoon verloochend. En blijkbaar wordt dit ook nog gewoon geaccepteerd. Ik was al niet zo'n beller/SMS-er maar Talpa zal van mij nooit weer een cent zien.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:47:22 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60761367
Huub, als je had gewonnen, hadden ze je dan ook de baan aangeboden en had je hem dan ook geaccepteerd, of had je hele andere plannen?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:48:33 #279
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60761411
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is me duidelijk dat ze er bij Talpa Media weinig van snappen. Mensen (TV kijkers/Streamers) zijn schandalig bedonderd door dit bedrijf. Ik heb een leuke tijd gehad met DGK maar achteraf vind ik deze manier van kennismaken met het maken van TV gewoon walgelijk. Hele volkstammen stonden achter hun favoriet en/of waren tegen bepaalde wannabees. Achteraf denk ik van waarom is het TV maken belangrijker gemaakt dan de wannabees?
Ik heb er in ieder geval een naar gevoel aan overgehouden. De term Verkade koekjes staat wat mij betreft voor hoe laat ik mensen in de waan om hen zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. Het concept had een nare insteek en achteraf een vieze nasmaak.
Je kan trots zijn dat je erbij was. En je hebt er een baan aan overgehouden. Voor mij zijn je fans en de liefhebbers van dit concept gewoon verloochend. En blijkbaar wordt dit ook nog gewoon geaccepteerd. Ik was al niet zo'n beller/SMS-er maar Talpa zal van mij nooit weer een cent zien.
he het is entertainment, bij dgk werd er tuurlijk invloed uitgeoefend, maar het spel is gespeeld door de kandidaten, de winnaar is bepaald door de kandidaten en het publiek, zo simpel is het.

Hoezo verloochend? Dat snap ik niet, altjid dat negatieve, er is gewoon gecoached om tv te vullen, bijna 600 uitzendingen lang uitzendingen vullen, mensen boeien, kijkers binden.

De reden dat er hele volkstammen achter hun favorieten stonden was omdat er interessante tv werd gemaakt. Je bleef kijken en de kijkcijfers bleven maar groeien. Het concept had dus in mijn ogen een briljante insteek met een hele mooie nasmaak, want de smaak van succes is voor de mij beste smaak. Dat ik het spelletje niet gewonnen heb, fuck it

Als je neit wilt sms en of bellen voor je favoriet, prima dan niet! RLS zijn wat ze zijn, namelijk entertainment op tv, soaps met echte mensen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:51:09 #280
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60761502
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Juud79 het volgende:
Huub, als je had gewonnen, hadden ze je dan ook de baan aangeboden en had je hem dan ook geaccepteerd, of had je hele andere plannen?
als ik gewonnen had had ik hetzelfde gedaan als wat ik nu doe mijn leven had er wezenlijk niet heel anders uitgezien,

ja de vakantie was naar de malediven gegaan in een private cabin, en een gloednieuwe suzuki gsx600 had al voor de deur gestaan, maar had hetzelfde gewoond en gewerkt en dezelfde relatie gehad
Nil Volentibus Arduum
pi_60761720
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

als ik gewonnen had had ik hetzelfde gedaan als wat ik nu doe mijn leven had er wezenlijk niet heel anders uitgezien,

ja de vakantie was naar de malediven gegaan in een private cabin,
Ik kan je Hembadhu aanraden. Hoef je niks voor te winnen, alleen centjes verdienen.
Go hard or go home
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:58:30 #282
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60761743
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ja de vakantie was naar de malediven gegaan in een private cabin, en een gloednieuwe suzuki gsx600 had al voor de deur gestaan, maar had hetzelfde gewoond en gewerkt en dezelfde relatie gehad
Hehe, ja de malediven, daar kan ik me nog gesprekken over herinneren, dat komt er vast nog wel van...
Ach en dat laatste, daar heb ik nooit aan getwijfeld
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:00:33 #283
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60761808
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Huubdgk het volgende:

De reden dat er hele volkstammen achter hun favorieten stonden was omdat er interessante tv werd gemaakt.
dit is dus niet waar, die Huub gekte was alleen bij streamers.. die ondanks de tv momentjes zo gek van jou waren, om wie je echt was niet om wat je uitvergrote om op tv te komen

ik denk dat je bij de gemiddelde tv kijker al weer redelijk vergeten bent..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:05:37 #284
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60761960
maar ja ik keek sowieso al een stuk anders naar de gouden kooi dan al die die hard streamers die ook echt voor iemand waren, en zo intensief meeleefde.. aangezien ik al redelijk snel doorhad hoe het er daar aan toe ging.. daarom denk ik dat er bij de nieuwe reality programma's met streams een stuk minder ophef wordt gemaakt, wat wel weer positief is..

dan kijken jullie er gewoon net zoals mij naar, is wel relax hoor,je hebt geen nachtmerries, en geen hartkloppingen, je hebt geen haatgevoelens richting mensen die je zelf niet kent.. je hoeft geen postzegels te plalkken.. je hoeft ook niet te mailen naar kamerleden etc..
pi_60761997
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef Suikeroom het volgende:

dan kijken jullie er gewoon net zoals mij naar, is wel relax hoor,je hebt geen nachtmerries, en geen hartkloppingen, je hebt geen haatgevoelens richting mensen die je zelf niet kent.. je hoeft geen postzegels te plalkken.. je hoeft ook niet te mailen naar kamerleden etc..
Je lult tegen de verkeerde "jullie".
Go hard or go home
pi_60761999
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dit is dus niet waar, die Huub gekte was alleen bij streamers.. die ondanks de tv momentjes zo gek van jou waren, om wie je echt was niet om wat je uitvergrote om op tv te komen

De gemiddelde tv-kijker had de pest aan Huub en vond Brian geweldig. Zo'n gevoelige lieve jongen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:07:46 #287
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60762017
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

tuurlijk, dat gaat ook snel, al blijven sommige dingen lang in het collectieve geheugen hangen, bb Bart heeft het na bijna 10 jaar nog steeds dagelijks, en ik ga nog steeds niet rustig over straat.

Maar goed, zie dgk gewoon als een spel, als een fase, en zit nu in het volgende
Nil Volentibus Arduum
pi_60762089
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:07 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

tuurlijk, dat gaat ook snel, al blijven sommige dingen lang in het collectieve geheugen hangen, bb Bart heeft het na bijna 10 jaar nog steeds dagelijks, en ik ga nog steeds niet rustig over straat.

Heb je ook niet dat mensen gewoon heel vaak,' Hoi!' zeggen?
Die denken,'Hé, dat is een bekende van me.' Die dan achteraf beseffen dat jij Huub uit DGK bent.
Go hard or go home
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:11:44 #289
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60762120
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:07 schreef noekje het volgende:

[..]

Je lult tegen de verkeerde "jullie".
oja hier heb je er maar 1tje die er zo serieus in zit.. ehhh iets van acnehoer of wat was zn nickname ook alweer... die ene met die ellenlange verhalen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:11:51 #290
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60762121
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:07 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ik denk dat het er om gaat welke personen het zijn, ik weet bijvoorbeeld niet meer precies wie er allemaal in BB hebben gespeeld, sommigen kan ik me echter nog wel voor de geest halen.

Degenen die zijn opgevallen, het spel dus goed hebben gespeeld, kunnen er nog lang 'last' van hebben ben ik bang.
be nice or go away
pi_60762167
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:11 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

oja hier heb je er maar 1tje die er zo serieus in zit.. ehhh iets van acnehoer of wat was zn nickname ook alweer... die ene met die ellenlange verhalen
Nee, echt. Wie heeft hier de kamer gemaild?
Go hard or go home
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:14:59 #292
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60762209
er is trouwens een rtl cameraman omgekomen in Georgie.. en ik las dat de presentatie voor het nieuwe rtl seizoen daarom was stil gelegd.. waren daar nog mensen van CBML bij Huub?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:18:29 #293
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60762320
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
er is trouwens een rtl cameraman omgekomen in Georgie.. en ik las dat de presentatie voor het nieuwe rtl seizoen daarom was stil gelegd.. waren daar nog mensen van CBML bij Huub?
dat nieuws is er hakte er wel in hier ja, rtl nieuws wordt niet gemaakt door tapa producties, maar echt erg verhaal is het wel
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:19:31 #294
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60762342
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:10 schreef noekje het volgende:

[..]

Heb je ook niet dat mensen gewoon heel vaak,' Hoi!' zeggen?
Die denken,'Hé, dat is een bekende van me.' Die dan achteraf beseffen dat jij Huub uit DGK bent.
nee, als ik op straat loop word ik constant aangesproken, met altijd dezelfde vragen en opmerkingen,

mensen weten nog maar al te goed wie ik ben, maar goed is ook niet gek na zoveel uitzendingen
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:19:39 #295
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60762347
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

he het is entertainment, bij dgk werd er tuurlijk invloed uitgeoefend, maar het spel is gespeeld door de kandidaten, de winnaar is bepaald door de kandidaten en het publiek, zo simpel is het.

Hoezo verloochend? Dat snap ik niet, altjid dat negatieve, er is gewoon gecoached om tv te vullen, bijna 600 uitzendingen lang uitzendingen vullen, mensen boeien, kijkers binden.

De reden dat er hele volkstammen achter hun favorieten stonden was omdat er interessante tv werd gemaakt. Je bleef kijken en de kijkcijfers bleven maar groeien. Het concept had dus in mijn ogen een briljante insteek met een hele mooie nasmaak, want de smaak van succes is voor de mij beste smaak. Dat ik het spelletje niet gewonnen heb, fuck it

Als je neit wilt sms en of bellen voor je favoriet, prima dan niet! RLS zijn wat ze zijn, namelijk entertainment op tv, soaps met echte mensen
Het concept is dan ook slecht bereid. Alle ingredienten waren aanwezig maar het is slechts een waterig soepje geworden. Een soepje waar vele streamers zelf de Maggi maar in pleurden. Daarbij was het tomatensoep terwijl ik me had verheugd op een lekker bord groentensoep.
Als TV maker sta je achter het conecpt anders doe je niet mee. Ik als streamer kijk op de kaart en verwacht dan iets wat ik heb besteld. Het menu moest nog samengesteld worden door het toen nog nieuw te openen restaurant. De kaart zag er goed uit. De kok ronduit slecht. Een mooi opgemaakte maar smakeloze dis.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:19:47 #296
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60762349
ik bedoel ruim 5 big brothers
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:21:37 #297
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60762397
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, echt. Wie heeft hier de kamer gemaild?
Gert?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:22:24 #298
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60762414
quote:

[..]

Val dood klootzak!!!!!
Keer op keer dezelfde bagger van je.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:25:23 #299
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60762474
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nee, als ik op straat loop word ik constant aangesproken, met altijd dezelfde vragen en opmerkingen,

mensen weten nog maar al te goed wie ik ben, maar goed is ook niet gek na zoveel uitzendingen
Wat vragen ze je dan? Kan er wel naar raden eigenlijk...maar toch...
En zijn het vooral streamers of tv-kijkers die een gesprek met je aanknopen?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:28:13 #300
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60762555
quote:

[..]

Hey, don't get personal to users, das helegaar niet tof...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')