Huubster, whazzup?quote:
Kan nog steeds niet wennen aan dat schizofrene begin op je/jullie blog:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:32 schreef Huubdgk het volgende:...
check mijn log ff btw
www.rocketmiljonairs.nl
Welke uitspraken van Ruud de Wild?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben reuze benieuwd wat Huub vindt van de uitspraken van Ruud de Wildt. Al denk ik dat dat ook wel onder het verkade recept zal horen.
Ruud de Wild is zelf niet goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat Huub het sitekem heel erg eens is met Ruud de Wild maar aangezien hij zn ziel aan de duivel heeft verkocht zou ie er wel over zwijgen
Oh, dat maakt niet zoveel uit hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef Huubdgk het volgende:
idd die ghostwriter was aardig,
ik zie al waarom het verboden Nederlands is, het moet eigenlijk zijn
Huub en Jaap zijn samen de meest besproken miljonairs van de Gouden Kooi, getal en persoon komen niet overeen
ik weet dat Jdm een paar jaar geleden een terminaal iemand in een huis wou stoppen, maar Nederland was er toen nog niet aan toe volgens hem dus werd het maar een zwangere vrouw... ik ben wel bang dat het die kant opgaat , ik bedoel dgk heeft een nieuwe standaard gezet met aanrandingen ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ruud de Wild is zelf niet goed
waarom gaat hij in de krant zeggen dat mensen die aan RLS meedoen en de bedenkers ervan debielen zijn? Hij heeft het notabene zelf gepresenteerd.... wat heb ik hem ooit gedaan?
hij maakt 1 keer wat ergs mee is meteen een jaar overspannen,
ga lekker verder met die "fantastische" "originele" radio maken, strijk je miljoenen op en schilder je in je vrije tijd helemaal suf, en als je het ff niet meer trekt neem je toch gewoon weer een "sabbatical"
zweefteferig gemiep van die gast ook altijd
ben nog steeds entitled op een eigen mening hoor
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik weet dat Jdm een paar jaar geleden een terminaal iemand in een huis wou stoppen, maar Nederland was er toen nog niet aan toe volgens hem dus werd het maar een zwangere vrouw... ik ben wel bang dat het die kant opgaat , ik bedoel dgk heeft een nieuwe standaard gezet met aanrandingen ...
zou jij iemand screenen die terminaal is?
Nee dat was in DGK.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.
En ze zou haar strijd om zo lang mogelijk in leven te blijven, delen met de bewoners en kijkers.
Tenminste, dat zei ze.
Later bleek het een fantaste of zo. In ieder geval was ze niet zo ziek als ze zich voordeed, alleen maar ziek in d'r hoofd.
Of was dit nog in BB?
Al die RLS'en ook.
oja ik was dat alweer vergeten.. nee was in DGK, maar ze kreeg de toneelhaak, maakte geen tv .. en idd later werd gezegd dat het niet echt was ofzo.. weet er ook het fijne niet vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
In DGK is iemand in het huis geweest die kanker had.
En ze zou haar strijd om zo lang mogelijk in leven te blijven, delen met de bewoners en kijkers.
Tenminste, dat zei ze.
Later bleek het een fantaste of zo. In ieder geval was ze niet zo ziek als ze zich voordeed, alleen maar ziek in d'r hoofd.
Of was dit nog in BB?
Al die RLS'en ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |