Het is op 30 november vorig jaar gebeurdquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomen
Waar zit jij dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouw
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Pak je mobiel en bel naar het vaste huisnummer, misschien komt iemand je dan redden...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Nee, dan had er nog een zwart t-shirt onder moeten zittenquote:
* Roel_Jewel houdt P2000 monitor in de gaten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Proef ik hier een request voor Alphabeat met Fascination?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Hej Broekie hoe was Wall- E ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dat neusjequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
"You know you're not the first" Sterk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
IJzersterk, eenschquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"You know you're not the first" Sterk.
En toch blijf ik bij deze plaat aan Sonny J's Handsfree denken, die vind ik leuker, maar is gruwelijk ondergesneeuwd...quote:
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Hej Broekie hoe was Wall- E ?
Denk dat ik zaterdagavond/nacht maar even ga kijken maar weet niet helemaal zeker of het wel mijn ding is. Recensies en de reacties hier op Fok! zijn in elk geval erg positief. Ben benieuwd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"
Sterker nog, als hij vanmiddag in OV versie in Utrecht of Amersfoort gedraaid had was ik met m'n studentassistente gaan kijken.
Heeft Broekie eindelijk een vrouw gevonden dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"
Sterker nog, als hij vanmiddag in OV versie in Utrecht of Amersfoort gedraaid had was ik met m'n studentassistente gaan kijken.
Originele versie, dus zonder ondertitelingquote:
Ik gok Original Voicesquote:
jamaar daar had k al over nagedacht...OV versie is niet Originele Versie versie...toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Originele versie, dus zonder ondertiteling
wel met ondertiteling...juist met ondertiteling.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Originele versie, dus zonder ondertiteling
Nou, niet helemaal. Maar daar doe ik hier verder geen uitspraken over, daar heb ik IRC of MSN voorquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Broekie eindelijk een vrouw gevonden dan?
Sigourney Weaverquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar daar had k al over nagedacht...OV versie is niet Originele Versie versie...toch?
en dr zitten bijna geen stemmen in, behalve de computer dat is de stem van sigornie weever...of hoe schrijf je dat![]()
Komt dat ook niet omdat nickalodeon zelf ook het in nl versie uitzend.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok Original Voices
edit: dat dusSowieso hou ik niet van nasynchronisatie. Het enige waar ik de Nederlandse versie leuker van vind dan de originele is Spongebob Squarepants.
Wat vind jij van de preview van de princess and the frog die eind dit jaar gaat uitkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef MichielV het volgende:
Heb Wall-E nu 3 keer gezien en heb er nog geen genoeg van. Wat een prachtfilm!!!!
Nee, want ik kende het origineel al.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt dat ook niet omdat nickalodeon zelf ook het in nl versie uitzend.
Je herkent in bijna alle series van nickalodeon de zelfde stemmen terug, dat vond ik nog het meest leipe, ipv beetje goede typecastingquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik kende het origineel al.
En de mensen die op het idee kwamen om Animaniacs te nasynchroniseren, mogen wat mij betreft tegen de muur worden gezet...
Ahh, dat gebouw met die "bewegende kleuren buis"?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kruising Graadt van Roggeweg en de Croeselaan
SNS/REAAL hoofdkantoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, dat gebouw met die "bewegende kleuren buis"?
Weet zo snel even niet meer wat er in zit, maar dat terzijde.
Ik vind de originele versie van Spongebob Squarepants wel beter dan de Nederlandse, hoewel de Nederlandse versie wel erg geslaagd is. De aflevering waarbij Spongebob en Patrick plezier hebben met een kartonnen doos is trouwens wel veel beter in het Nederlands, wanneer ze doen alsof ze op robotpirateneiland zitten en Squidward meedoet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik kende het origineel al.
En de mensen die op het idee kwamen om Animaniacs te nasynchroniseren, mogen wat mij betreft tegen de muur worden gezet...
Hoe bedénk je zo iets?quote:
JIj pakt toch iedere vrouw die maar langs komt waaien en maar even knipoogtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Tudututututuuuututututututu!
Owww, heerlijk nummer!
Ennuh, nee, ik bewaar niet mn lijf voor tot t huwelijk (:P), maar ene one-night-stand na de ander is ook weer overdreven...
En jullie, mannen??
Als ik aan die kant vrijgezel zou zijn... maar ben bang dat vriendinnetjelief dat niet zo zou waarderen... bovendien zijn mannen véél makkelijker versierbaar (al dan niet puur voor de seks) dan vrouwen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
JIj pakt toch iedere vrouw die maar langs komt waaien en maar even knipoogt
Vriendje lief had toch niets te zeggen of wel, jij als dominante binnen het huisquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als ik aan die kant vrijgezel zou zijn... maar ben bang dat vriendinnetjelief dat niet zo zou waarderen... bovendien zijn mannen véél makkelijker versierbaar (al dan niet puur voor de seks) dan vrouwen...
Jij ziet me al helemaal in leren pakje met zweepje, of...?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendje lief had toch niets te zeggen of wel, jij als dominante binnen het huis
AJB NIETquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij ziet me al helemaal in leren pakje met zweepje, of...?![]()
Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vriendje laat me vrij, maar ik moet toch wat respect opbrengen voor zijn ideeën over monogamie, toch?
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik was al aant kijken maar stond niet in de *now playing* lijst.....
stagiar........
Couscous is alleen lekker met heel veel vlees erbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kga morgen couscous maken...nog mee-eters?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?
Hoop voor ze het laatste, alleen de nummers van cd,plaat of andere medium niet .quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamie
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.
Maar je wilde weten hoe de nieuwe R.E.M. heet? Man-sized Wreath
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In mijn woorden heet dat of legitiem vreemdgaan, of gewoon vriendje die niets te zeggen heeft
Wat is het verschil , het heet gewoon polygamie wat hij toestaat of moet toestaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...
Dat wordt vannacht op de bank slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb net aan mn man gevraagd hoe het met zijn Henny huisman gaat....
als blikken konden doden![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht op de bank slapen
Kijk de dominante positie wordt hier al gelijk bepaaldquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet...ik ben de baas over t bed...ik hem m gekocht
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk de dominante positie wordt hier al gelijk bepaald
Hij staat polygamie niet helemaal toe dus. Alleen met vrouwen, niet met mannen. Dat dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is het verschil , het heet gewoon polygamie wat hij toestaat of moet toestaan
Toch ontdek ik wel een stijgende lijn.. Maar er zal nog wel even flink aan gespijkerd moeten worden om het echt synchroon te laten lopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
We hebben vandaag het koortje nog niet synchoom horen schreeuwen
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij staat polygamie niet helemaal toe dus. Alleen met vrouwen, niet met mannen. Dat dus.
Ah well..
ANOUKKKKKKK
*won vorig jaar bij 3FM kaartjes voor Anouk in t Gelredome afgelopen maart, was gewéldig!*
Misschien hoopt hij dat ie ooit nog eens mee mag doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.
je moet maar zo'n ruime geest hebben om het toe te staan, ik had je er allang uitgeflikkert
Ben blij dat-ie genoeg van me houdt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.
je moet maar zo'n ruime geest hebben om het toe te staan, ik had je er allang uitgeflikkert
Vanwege glazen huis? Daar waar het allemaal begon? Of...?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeeej *editors*
*speciaal plekje in mijn hart heeft*
Wilde ik ook doen... tot ik me bedacht dat ik van t weekend lekker met vriendlief in Limburg zitquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Misschien toch nog maar eens kaartjes proberen te winnen voor Lowlands, want Editors (en natuurlijk vele andere acts) zijn wel heul vet om live te zien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
Broekie?
Zeker, want deze eerste twee vragen had ik in ieder geval goed gehadquote:
Nee nee, ik ben het dus niet.quote:
Neu, dat valt best meequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Psssst Rick. Toen je typte " In mijn (bad)eendje zorgen dat de MetMichiel redactie nooooit zonder Starbuckskoffie en Subwaybroodjes zit " stonden toen Maricha en Michiel dreigend achter je (voorbeeld van een boze Michiel) of is het een regel die is opgenomen in je stageovereenkomst?
Het mag wel maar heel beperkte mate, maar denk er om dat je bv om 21:00 stopt met energiehoudende dranken/eten naar binnen te werken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
M'n schoonmoeder heeft rijstekoeken met chocolade voor me gehaald.... die ook maar even instueren dat dat niet meer mag...
zijn er gelukkig niet zo heel veel en als je de best off hebt , dan ben je al compleetquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kga na 22:00 meteen mn prodigy-cd's afstoffen
Ach beetje ex megahit knuffelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
hmz das nou jammer om dit er achteraan te krijgen
Die heb ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn er gelukkig niet zo heel veel en als je de best off hebt , dan ben je al compleet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn er gelukkig niet zo heel veel en als je de best off hebt , dan ben je al compleet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey muisje, bedankt nog dat je de opener hebt opgestuurd
* WebHawkjuh gaat morgen bij de brievenbus bivakkeren
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is in een vrije val gekomen.
Trouwens, is John Mayer?
Ik zorg wel dat ik goed eet hoor, maar ik ben wel mínder gaan eten; ontbijten met yoghurt en appel, tussendoor een appel of banaan ofzo, tussen de middag 1 à 2 bruine boterhammen met of wel mager vlees erop idd, of vis (wel vet, maar wel gezonde vetten). En 's avonds eet ik niet tot ik barst, maar gewoon. Vandaag was dat volkorenpasta met tomatensaus (en peper) en wat vega-gehaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het mag wel maar heel beperkte mate, maar denk er om dat je bv om 21:00 stopt met energiehoudende dranken/eten naar binnen te werken.
Betekent ook , smorgens goed eten, eventueel appel of banaan mee voor tussendoor naar 12 uur toe.
dan middag eten 2 boterhammen met vetarm beleg en tussendoor een eierkoek eten.
Savonds een volwaardige maaltijd eten.
Hoe akelig dat mens ook is , sonja bakker lootst je er wel doorheen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Uitspring - Mooie vlieg (voor een witte vent)
Tot morgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Laatste uur beetje gemist hier, beetje druk. Maar wel nog even tot morgen zwaaien!
quote:
Ikke een redelijke sportfreak zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Best wel makkelijk dat Borisz ons op de hoogte houd van sportnieuw
Dag Muizel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
doei allemaal bij 3FM![]()
en de rest...ik ga ook toedels
Niets om je voor te schamenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ikke een redelijke sportfreak zijn
Ik vonnum eerst wel leuk, maar hoor m veeeeeeel te vaak nuquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft een gloeiende hekel aan die 'This is a call from Mali'-reclame...
"We" schijnen iets te hebben afgesproken. Nou, mij hebben ze niet gebeld!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft een gloeiende hekel aan die 'This is a call from Mali'-reclame...
Volts zijn toch niet super gevaarlijk, het zijn toch de amperes die het doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
50.000 volt.. tsja, het is niet niks. Kan me goed voorstellen dat niet iedereen er even enthousiast over is. Het schrikt natuurlijk wel af als er iemand voor je staat die dreigt met zo'n teasergun.
Als er schijnbaar mensen aan overlijden dan vind ik het nogal wat. Geloof dat ze het ook wel eens hebben gedemonstreerd op Giel en dat zag er toch wel erg heftig uit. Beetje mixed feelings hiero.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volts zijn toch niet super gevaarlijk, het zijn toch de amperes die het doen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef Blumchen het volgende:
En dis ook al zo een waanzinnig nummer! Ben m nog steeds nie beu (L)
Beter dan rubberen kogels, zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als er schijnbaar mensen aan overlijden dan vind ik het nogal wat. Geloof dat ze het ook wel eens hebben gedemonstreerd op Giel en dat zag er toch wel erg heftig uit. Beetje mixed feelings hiero.
Ja, daar zit inderdaad wat in (betreft rubberen kogels).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan rubberen kogels, zou ik zeggen.
Mensen die er aan overleden hadden al last van hun rikketik, kortom was waarschijnlijk ook andere keer gebeurd dat hun rikketik er meestopten.
dan vraag je ook om problemen, maar probleem is dat het vaak amerikaanse praktijken zijn, waar de europese agent toch net iets anders is door minder wapengebruik in tegenstelling tot amerika.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, daar zit inderdaad wat in (betreft rubberen kogels).![]()
Zelfs 19x op een persoon.Tsja..
Jupzquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan vraag je ook om problemen, maar probleem is dat het vaak amerikaanse praktijken zijn, waar de europese agent toch net iets anders is door minder wapengebruik in tegenstelling tot amerika.
Dat is Timbaland style om het express fout te schrijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Jannekje7 het volgende:
"Dance with me!"
heb laatst de top 1000 van de laatste 30 jaar gedownload, best grappig welke muziek je allemaal vergeten bent en dan weer is hoort.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Ik slinger maar even wat mp3's aan. Veronica top 1000.
heel herkenbaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb laatst de top 1000 van de laatste 30 jaar gedownload, best grappig welke muziek je allemaal vergeten bent en dan weer is hoort.
Ben bang dat ik in dromenland ben, tenzij dat ze mij kan garanderen dat ze in het begin silvia swart gaat draaienquote:
VRees dat dat ook voor mij zal geldenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in dromenland ben, tenzij dat ze mij kan garanderen dat ze in het begin silvia swart gaat draaien
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
MGMT!!
Ow fuck, ik was slapen.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ah, daar is de haaiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef antiroos het volgende:
goeiemoggelt!
Tja, werken overdag he...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef antiroos het volgende:
woot, wat gezelklig dat er nog zo vewel wakker zijn vanavond hier!!
Ik liet zondag "Droom van werkelijkheid" aan m'n broer horen. Hij heeft me nog nooit zo glazig aangekeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:39 schreef antiroos het volgende:
wat je toch niet had willen missen he?
*proest*
Hij keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik liet zondag "Droom van werkelijkheid" aan m'n broer horen. Hij heeft me nog nooit zo glazig aangekeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Was ie ook nog aangespoeld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de regen ook nog.
![]()
Enter Sandman
Je mag nooit meer raden...quote:
Mooie tijd om zo te gaan slapen iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:00 schreef -Hans- het volgende:
Fans, goedemorgen !!
Moi DaMook ! mooi optijd ja..![]()
Je hebt er dus al een dagtaak opzittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef DaMook het volgende:
Mooie tijd om zo te gaan slapen idd. Nachtdienst deze week
.
Komt vast wel goed zometeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt er dus al een dagtaak opzittenmaar in dat geval zeg ik alvast welterusten voor zometeen
Morning!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hai Broekie
Haha, nee johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ben je nou de hele nacht wakker geweest Hans
Ik zit alweer braaf op kantoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:34 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goodmorning !
Hej Roelemans en borisz zijn ook al wakker.
De eerste dag is zo onwijs <piep> ! dan zit je daar zo met een gevoel van "wtf doe ik hier.." Maar na een paar dagen zit je alweer in het oude ritme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit alweer braaf op kantoor.
ooh cool !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:36 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* gaat alvast n nieuw topic bakken
Ik heb maar twee dagen vrij gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De eerste dag is zo onwijs <piep> ! dan zit je daar zo met een gevoel van "wtf doe ik hier.." Maar na een paar dagen zit je alweer in het oude ritme.
Oja, dit is een K.U.T. nummer van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:52 schreef muisje-eliza het volgende:
*klaar* klets ff door jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |