Het is op 30 november vorig jaar gebeurdquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomen
Waar zit jij dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouw
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Pak je mobiel en bel naar het vaste huisnummer, misschien komt iemand je dan redden...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Nee, dan had er nog een zwart t-shirt onder moeten zittenquote:
* Roel_Jewel houdt P2000 monitor in de gaten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Proef ik hier een request voor Alphabeat met Fascination?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Hej Broekie hoe was Wall- E ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dat neusjequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
"You know you're not the first" Sterk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
IJzersterk, eenschquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"You know you're not the first" Sterk.
En toch blijf ik bij deze plaat aan Sonny J's Handsfree denken, die vind ik leuker, maar is gruwelijk ondergesneeuwd...quote:
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Hej Broekie hoe was Wall- E ?
Denk dat ik zaterdagavond/nacht maar even ga kijken maar weet niet helemaal zeker of het wel mijn ding is. Recensies en de reacties hier op Fok! zijn in elk geval erg positief. Ben benieuwd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"
Sterker nog, als hij vanmiddag in OV versie in Utrecht of Amersfoort gedraaid had was ik met m'n studentassistente gaan kijken.
Heeft Broekie eindelijk een vrouw gevonden dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laat ik het samenvatten als "voor herhaling vatbaar"
Sterker nog, als hij vanmiddag in OV versie in Utrecht of Amersfoort gedraaid had was ik met m'n studentassistente gaan kijken.
Originele versie, dus zonder ondertitelingquote:
Ik gok Original Voicesquote:
jamaar daar had k al over nagedacht...OV versie is niet Originele Versie versie...toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Originele versie, dus zonder ondertiteling
wel met ondertiteling...juist met ondertiteling.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Originele versie, dus zonder ondertiteling
Nou, niet helemaal. Maar daar doe ik hier verder geen uitspraken over, daar heb ik IRC of MSN voorquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft Broekie eindelijk een vrouw gevonden dan?
Sigourney Weaverquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar daar had k al over nagedacht...OV versie is niet Originele Versie versie...toch?
en dr zitten bijna geen stemmen in, behalve de computer dat is de stem van sigornie weever...of hoe schrijf je dat![]()
Komt dat ook niet omdat nickalodeon zelf ook het in nl versie uitzend.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok Original Voices
edit: dat dusSowieso hou ik niet van nasynchronisatie. Het enige waar ik de Nederlandse versie leuker van vind dan de originele is Spongebob Squarepants.
Wat vind jij van de preview van de princess and the frog die eind dit jaar gaat uitkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef MichielV het volgende:
Heb Wall-E nu 3 keer gezien en heb er nog geen genoeg van. Wat een prachtfilm!!!!
Nee, want ik kende het origineel al.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt dat ook niet omdat nickalodeon zelf ook het in nl versie uitzend.
Je herkent in bijna alle series van nickalodeon de zelfde stemmen terug, dat vond ik nog het meest leipe, ipv beetje goede typecastingquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik kende het origineel al.
En de mensen die op het idee kwamen om Animaniacs te nasynchroniseren, mogen wat mij betreft tegen de muur worden gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |