Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je het niet een tikkeltje groter het is maar 400x500pixels
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Had ik inmiddels inderdaad door, vandaar m'n editquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.
Minder grappig dat het ijsje misvormd is (vertoont nog maar weinig kenmerken van een raket) omdat ie lichtelijk ontdooit is geweest en nu nog niet helemaal goed bevroren was.quote:
Tnx werkt nu wel goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.
"Hooray for Coen Swijnenberg!"
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mijquote:
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar is je nieuwe werkplek eigenlijk neergezet.
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
Ah, dus zelfs daarin volg je Maricha?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouwquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.
Gaat zo niet lukken om dat allemaal op tijd klaar te krijgen....
Kijk maricha arrangeer dit is evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn vrouw is Chileense en zij hoopt dat Michiel naar Chili belt op de Chileense onafhankelijkheidsdag (18 september). Ze ligt altijd in een deuk als hij mensen in andere landen opbelt en ze is wel benieuwd hoe Chilenen reageren
Ik ben ook trots op je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet???quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Supergoed van je , nu volhouden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Heeft ie het feestje niet eens op de redactie gevierd dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |