Ahh, dat gebouw met die "bewegende kleuren buis"?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kruising Graadt van Roggeweg en de Croeselaan
SNS/REAAL hoofdkantoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, dat gebouw met die "bewegende kleuren buis"?
Weet zo snel even niet meer wat er in zit, maar dat terzijde.
Ik vind de originele versie van Spongebob Squarepants wel beter dan de Nederlandse, hoewel de Nederlandse versie wel erg geslaagd is. De aflevering waarbij Spongebob en Patrick plezier hebben met een kartonnen doos is trouwens wel veel beter in het Nederlands, wanneer ze doen alsof ze op robotpirateneiland zitten en Squidward meedoet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik kende het origineel al.
En de mensen die op het idee kwamen om Animaniacs te nasynchroniseren, mogen wat mij betreft tegen de muur worden gezet...
Hoe bedénk je zo iets?quote:
JIj pakt toch iedere vrouw die maar langs komt waaien en maar even knipoogtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Tudututututuuuututututututu!
Owww, heerlijk nummer!
Ennuh, nee, ik bewaar niet mn lijf voor tot t huwelijk (:P), maar ene one-night-stand na de ander is ook weer overdreven...
En jullie, mannen??
Als ik aan die kant vrijgezel zou zijn... maar ben bang dat vriendinnetjelief dat niet zo zou waarderen... bovendien zijn mannen véél makkelijker versierbaar (al dan niet puur voor de seks) dan vrouwen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
JIj pakt toch iedere vrouw die maar langs komt waaien en maar even knipoogt
Vriendje lief had toch niets te zeggen of wel, jij als dominante binnen het huisquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Als ik aan die kant vrijgezel zou zijn... maar ben bang dat vriendinnetjelief dat niet zo zou waarderen... bovendien zijn mannen véél makkelijker versierbaar (al dan niet puur voor de seks) dan vrouwen...
Jij ziet me al helemaal in leren pakje met zweepje, of...?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendje lief had toch niets te zeggen of wel, jij als dominante binnen het huis
AJB NIETquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij ziet me al helemaal in leren pakje met zweepje, of...?![]()
Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vriendje laat me vrij, maar ik moet toch wat respect opbrengen voor zijn ideeën over monogamie, toch?
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik was al aant kijken maar stond niet in de *now playing* lijst.....
stagiar........
Couscous is alleen lekker met heel veel vlees erbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kga morgen couscous maken...nog mee-eters?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?
Hoop voor ze het laatste, alleen de nummers van cd,plaat of andere medium niet .quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamie
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.
Maar je wilde weten hoe de nieuwe R.E.M. heet? Man-sized Wreath
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In mijn woorden heet dat of legitiem vreemdgaan, of gewoon vriendje die niets te zeggen heeft
Wat is het verschil , het heet gewoon polygamie wat hij toestaat of moet toestaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |