Dat wordt vannacht op de bank slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb net aan mn man gevraagd hoe het met zijn Henny huisman gaat....
als blikken konden doden![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht op de bank slapen
Kijk de dominante positie wordt hier al gelijk bepaaldquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet...ik ben de baas over t bed...ik hem m gekocht
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk de dominante positie wordt hier al gelijk bepaald
Hij staat polygamie niet helemaal toe dus. Alleen met vrouwen, niet met mannen. Dat dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is het verschil , het heet gewoon polygamie wat hij toestaat of moet toestaan
Toch ontdek ik wel een stijgende lijn.. Maar er zal nog wel even flink aan gespijkerd moeten worden om het echt synchroon te laten lopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
We hebben vandaag het koortje nog niet synchoom horen schreeuwen
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij staat polygamie niet helemaal toe dus. Alleen met vrouwen, niet met mannen. Dat dus.
Ah well..
ANOUKKKKKKK
*won vorig jaar bij 3FM kaartjes voor Anouk in t Gelredome afgelopen maart, was gewéldig!*
Misschien hoopt hij dat ie ooit nog eens mee mag doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.
je moet maar zo'n ruime geest hebben om het toe te staan, ik had je er allang uitgeflikkert
Ben blij dat-ie genoeg van me houdt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook situatie die men toendertijd niet heeft bedacht, is meer een situatie van vrije liefde.
je moet maar zo'n ruime geest hebben om het toe te staan, ik had je er allang uitgeflikkert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |