Ik liet zondag "Droom van werkelijkheid" aan m'n broer horen. Hij heeft me nog nooit zo glazig aangekeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:39 schreef antiroos het volgende:
wat je toch niet had willen missen he?
*proest*
Hij keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik liet zondag "Droom van werkelijkheid" aan m'n broer horen. Hij heeft me nog nooit zo glazig aangekeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Was ie ook nog aangespoeld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de regen ook nog.
![]()
Enter Sandman
Je mag nooit meer raden...quote:
Mooie tijd om zo te gaan slapen iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:00 schreef -Hans- het volgende:
Fans, goedemorgen !!
Moi DaMook ! mooi optijd ja..![]()
Je hebt er dus al een dagtaak opzittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef DaMook het volgende:
Mooie tijd om zo te gaan slapen idd. Nachtdienst deze week
.
Komt vast wel goed zometeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt er dus al een dagtaak opzittenmaar in dat geval zeg ik alvast welterusten voor zometeen
Morning!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:27 schreef muisje-eliza het volgende:
hai Broekie
Haha, nee johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ben je nou de hele nacht wakker geweest Hans
Ik zit alweer braaf op kantoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:34 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goodmorning !
Hej Roelemans en borisz zijn ook al wakker.
De eerste dag is zo onwijs <piep> ! dan zit je daar zo met een gevoel van "wtf doe ik hier.." Maar na een paar dagen zit je alweer in het oude ritme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit alweer braaf op kantoor.
ooh cool !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:36 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* gaat alvast n nieuw topic bakken
Ik heb maar twee dagen vrij gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De eerste dag is zo onwijs <piep> ! dan zit je daar zo met een gevoel van "wtf doe ik hier.." Maar na een paar dagen zit je alweer in het oude ritme.
Oja, dit is een K.U.T. nummer van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:52 schreef muisje-eliza het volgende:
*klaar* klets ff door jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |