Niets om je voor te schamenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ikke een redelijke sportfreak zijn
Ik vonnum eerst wel leuk, maar hoor m veeeeeeel te vaak nuquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft een gloeiende hekel aan die 'This is a call from Mali'-reclame...
"We" schijnen iets te hebben afgesproken. Nou, mij hebben ze niet gebeld!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft een gloeiende hekel aan die 'This is a call from Mali'-reclame...
Volts zijn toch niet super gevaarlijk, het zijn toch de amperes die het doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef -Hans- het volgende:
50.000 volt.. tsja, het is niet niks. Kan me goed voorstellen dat niet iedereen er even enthousiast over is. Het schrikt natuurlijk wel af als er iemand voor je staat die dreigt met zo'n teasergun.
Als er schijnbaar mensen aan overlijden dan vind ik het nogal wat. Geloof dat ze het ook wel eens hebben gedemonstreerd op Giel en dat zag er toch wel erg heftig uit. Beetje mixed feelings hiero.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volts zijn toch niet super gevaarlijk, het zijn toch de amperes die het doen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef Blumchen het volgende:
En dis ook al zo een waanzinnig nummer! Ben m nog steeds nie beu (L)
Beter dan rubberen kogels, zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als er schijnbaar mensen aan overlijden dan vind ik het nogal wat. Geloof dat ze het ook wel eens hebben gedemonstreerd op Giel en dat zag er toch wel erg heftig uit. Beetje mixed feelings hiero.
Ja, daar zit inderdaad wat in (betreft rubberen kogels).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan rubberen kogels, zou ik zeggen.
Mensen die er aan overleden hadden al last van hun rikketik, kortom was waarschijnlijk ook andere keer gebeurd dat hun rikketik er meestopten.
dan vraag je ook om problemen, maar probleem is dat het vaak amerikaanse praktijken zijn, waar de europese agent toch net iets anders is door minder wapengebruik in tegenstelling tot amerika.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, daar zit inderdaad wat in (betreft rubberen kogels).![]()
Zelfs 19x op een persoon.Tsja..
Jupzquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan vraag je ook om problemen, maar probleem is dat het vaak amerikaanse praktijken zijn, waar de europese agent toch net iets anders is door minder wapengebruik in tegenstelling tot amerika.
Dat is Timbaland style om het express fout te schrijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Jannekje7 het volgende:
"Dance with me!"
heb laatst de top 1000 van de laatste 30 jaar gedownload, best grappig welke muziek je allemaal vergeten bent en dan weer is hoort.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Ik slinger maar even wat mp3's aan. Veronica top 1000.
heel herkenbaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb laatst de top 1000 van de laatste 30 jaar gedownload, best grappig welke muziek je allemaal vergeten bent en dan weer is hoort.
Ben bang dat ik in dromenland ben, tenzij dat ze mij kan garanderen dat ze in het begin silvia swart gaat draaienquote:
VRees dat dat ook voor mij zal geldenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in dromenland ben, tenzij dat ze mij kan garanderen dat ze in het begin silvia swart gaat draaien
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
MGMT!!
Ow fuck, ik was slapen.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ah, daar is de haaiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef antiroos het volgende:
goeiemoggelt!
Tja, werken overdag he...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef antiroos het volgende:
woot, wat gezelklig dat er nog zo vewel wakker zijn vanavond hier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |