Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vriendje laat me vrij, maar ik moet toch wat respect opbrengen voor zijn ideeën over monogamie, toch?
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik was al aant kijken maar stond niet in de *now playing* lijst.....
stagiar........
Couscous is alleen lekker met heel veel vlees erbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
kga morgen couscous maken...nog mee-eters?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Hè? Wie? Hoe? Wat? Waar? Moet ik iets doen?
Hoop voor ze het laatste, alleen de nummers van cd,plaat of andere medium niet .quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom monogamie geldt alleen als het tegengestelde sexen zijn, gelijke sexen is opeens monogamie
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ververst de *now playing* lijst? of doet de comp dat otomaties
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Dat gaat geheel automatisch naar mijn weten.
Maar je wilde weten hoe de nieuwe R.E.M. heet? Man-sized Wreath
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In mijn woorden heet dat of legitiem vreemdgaan, of gewoon vriendje die niets te zeggen heeft
Wat is het verschil , het heet gewoon polygamie wat hij toestaat of moet toestaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Legitiem vreemdgaan met vrouwen dan. Niet met mannen, damagnie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |