VMBO?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
dit is mijn laatste jaar:D
Vet stoer. En neem een taalcursus ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
wow! wil je sexquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
Uitstekend? Heb je punttieten?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Philip10 het volgende:
TVP onwaardig, maar toch leuk om te blijven volgen. TS zit in groep 8 en wilt wat goede kwajongens streken utihalen, volgend jaar, op de grote middelbare school.
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja dan wil ik terreur uithalen dan kan jij me wel helpen he
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaat
Credits voor het gebruik interpunctiequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................
Gelukkig ben je zelf wel de keizer van de interpunctie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Kerol het volgende:ben er al af en zo te zien aan hoe je schrijft moet jij er nog heen of wat
Krijg eens galkanker. TS heeft al vijf keer verteld dat hij niet in het 1e jaar zit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef IJsbergsla het volgende:
Spannend hč, die brugklas
Met zon gore kankernickname als jij hebt gekozen ook niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Kerol het volgende:
oei oei dat is zeker stoer, jij komt ver in het leven vriend met zulke fratsen
Hoeveel weken heb je op school gezeten? 3, 4 weekjes?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
wc late overstromen op de 1e verdieping dus het stroomde na benede niet wetende dat er een verborge camera stond
had 3000 euro shade vergoeding moete betaale maar had ik geluk dat ze toch gingen verbouwe en nie hoefde te dokke
keer het klasse boek gejat en in de revier gedump, later vroeg een leraar "is het klasseboek al boven water?" nou toen kon ik het nie inhoude eh
tja dat was leuk toen heh
Stoer hey!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
wc late overstromen op de 1e verdieping dus het stroomde na benede niet wetende dat er een verborge camera stond
had 3000 euro shade vergoeding moete betaale maar had ik geluk dat ze toch gingen verbouwe en nie hoefde te dokke
keer het klasse boek gejat en in de revier gedump, later vroeg een leraar "is het klasseboek al boven water?" nou toen kon ik het nie inhoude eh
mooie taal dat gismoosquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Gizmozz het volgende:
ben je autistisch ofzo je kan het toch leze
Sterker nog ik gebruik de taal Gizmo's, is het zelfde als nederlands behalve dat je grammatica en spelling compleet mag freestylen mits er een taal natzie is die je niet kan vebeteren
Niks freestylen. Dat is gewoon de verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Gizmozz het volgende:
ben je autistisch ofzo je kan het toch leze
Sterker nog ik gebruik de taal Gizmo's, is het zelfde als nederlands behalve dat je grammatica en spelling compleet mag freestylen mits er een taal natzie is die je niet kan vebeteren
Heb jij die sterke verhalen ook op school geleerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
Die verloedert toch welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:26 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Niks freestylen. Dat is gewoon de verloedering van de Nederlandse taal.
GA JE MOND SPOELENNN!!!!quote:
geen ideequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij welke juffrouw heb jij die woordjes geleerd kleine jongen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELENNN!!!!![]()
zou mijn godsdienstleraar nu zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maaar wat je je je aantrektquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELENNN!!!!![]()
zou mijn godsdienstleraar nu zeggen..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ik voel me niet aangesproken hoor?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
het is maaar wat je je je aantrekt
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij welke juffrouw heb jij die woordjes geleerd kleine jongen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Daniane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Gizmozz het volgende:
[..]
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zij
Jammer, moet ik weer wat beters verzinnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor?
klein hahhahaahahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan die woordjes kleine man?
Myn oude franse leraar ramde op tafel en kreeg dan een woede uitbarsting dat we stil moesten zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Gizmozz het volgende:
[..]
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zij
Hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Moet hij maar met pensioen gaan die ouwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Myn oude franse leraar ramde op tafel en kreeg dan een woede uitbarsting dat we stil moesten zijn.
De man had ook zo'n zware dag alsie ons had.
Ja he.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Moet hij maar met pensioen gaan die ouwe
quote:
Sommige josti's hier leven van een uitkeringquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
achja er lopen hier mensen rond van een jaar of 40 ik vraag me dan af moeten zij niet werken of hebben zijn geen leven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Werkt hij er nog?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Kom je langs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik mannelijk ben ?
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik mannelijk ben ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Je heb helemaal gelijk
was te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Je heb helemaal gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vraag het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jij dacht zeker de ware liefde te vinden in kerolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en waarom gluurde jij in mijn profiel! dat mag helemaal niet manneke!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Was en mislukt, probeer nu Gordon maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Jaa.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij dacht zeker de ware liefde te vinden in kerol
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
en waarom gluurde jij in mijn profiel! dat mag helemaal niet manneke!Dat vind ik gewoon geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet hij nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien reageert hij op mijn spoiler!![]()
![]()
![]()
Vraag het Kerolquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vraag het KerolDat doe ik toch mn schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
gay als in vrouw valt op vrouw of man valt op manquote:
Beide.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Kerol het volgende:
[..]
gay als in vrouw valt op vrouw of man valt op manmisschien heb ik wel als geslacht in mn profiel Man gezet om jullie voor de gek te houden!
Viespeukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef Kerol het volgende:
[..]
gay als in vrouw valt op vrouw of man valt op manmisschien heb ik wel als geslacht in mn profiel Man gezet om jullie voor de gek te houden!
Kan jij dat helemaal horenquote:
Herhaal t es, ik heb kortetermijnsgeheugen (ofzo)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jah ik vroeg je iets paar posts geleden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Kan jij dat helemaal horen
WÉ NOU! HEDDE GIJ DOAR WA TEGE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BRABANT DE GEKSTUUUUUUUUUUHH!
![]()
![]()
Of je gay bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Herhaal t es, ik heb kortetermijnsgeheugen (ofzo)
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Ik ben bang van eenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Op dat andere forum ben je niet zo brutaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
LWO'ers ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Herhaal t es, ik heb kortetermijnsgeheugen (ofzo)
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ben bang van eenden.Jacky BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef Kerol het volgende:
[quote]Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Yeeeeep.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef Daniane het volgende:
[..]Yeeeeep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]Kut quote![]()
Het ging al nergens over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
tgaat helemaal nergens meeer overr
Misschien als jij er mee gaat bemoeien welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
tgaat helemaal nergens meeer overr
En je partnerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet, alleen ik weet het
Maar waarom denken jullie dat ik gay benquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die emoticon is de favoriet van ''het grote voorbeeld'' tong80
Dat denk ik niet, jij ligt het steeds meer toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar waarom denken jullie dat ik gay bendat is gemeen
brb ff eten
)
Het leek. eet smakelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar waarom denken jullie dat ik gay bendat is gemeen
brb ff eten
)
Eet smakelijk schatjeeee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heey!
Zeg eens tegen mijn eet smakelijk poppie
was dat het nog niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kanker topic is dit geworden
net zoals jouquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kanker topic is dit geworden
lol beetje triest hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben een kanker topic? Opzouten mafkeesje
Ik ben geen jongen. Ook hoi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet voordat jij en de backstreet boys er hiero een msn log van maakten
Ben blij dat ik je een goede nachtrust heb bezorgd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je voor die mededeling Daniane nu kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen vanacht
je maakt een grapje zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rofl lol echt Uber triest he rofl lol
Nu, Ruben, wordt het tijd voor jou om weg te wezen hier.
Ah een pessimist.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je kent mij nog niet, ik maak nooit grappen vriend
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je kent mij nog niet, ik maak nooit grappen vriend
Gaaf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee in tegendeel een rasoptimist juist.
Het is vakantie lutser.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vonden jullie van de middelbare school wat zijn de ergste streken die jullie hebben uitgehaald en wat zijn de "''beste grote monden'''' die jullie hebben gegeven?
jij zult wel geen grote hebbe neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Was dat een grapje? Oh nee die maak je niet.
nee hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
hahaha ga je haar nou dissen dat jij dikkere tieten hebt dan haar?
altijd groter dan die van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
jij zult wel geen grote hebbe nee
kleine meisjes
als jij 1,80 klijn vind danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
altijd groter dan die van jou.
jy hebt vast een kleine jongen
ik durf er neer te zetten wat voor opleiding ik doe ik wil later wel een ander beroep en ik ben nog maar 16quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
opleiding: elektro
Daar moet je slim voor zijn
Ik leer om slim te wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik durf er neer te zetten wat voor opleiding ik doe ik wil later wel een ander beroep en ik ben nog maar 16
wat doe jij dan wel voor..
Ja dagelijks, ik ben eigelijk nog leerplichtig maar tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je zal wel voor de gemeente in plantsoenen werken
die leerplicht heeft voor jou geen zin meer denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja dagelijks, ik ben eigelijk nog leerplichtig maar toch
Inderdaad, ik schoffel toch al de tuintjes van verschillende plaatsen dus ik kan toch niks meer wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
die leerplicht heeft voor jou geen zin meer denk ik
Je heb toch al geraden dat ik die niet hebquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
jij zegt je opleiding geen eens beetje dom he
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Altijd beter dan een winkelwagentje met spullen uit de vuilnisbakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
volgens mij heb je niets
ja een huurhuis ja..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Je begint het te lerenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je begint het te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zyn irritanttttttttquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je zo'n hekel aan die twee bloedlelijke dames?
Ik zie TS anders niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah gelukkig, je bent er nog steeds TS, vertel eens iets meer over je leven!
Oh okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was dan ook bedoelt zodat hij weer ging reageren maar tevergeefs
xDquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah gelukkig, je bent er nog steeds TS, vertel eens iets meer over je leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me nog herinneren dat er op de meao een lerares Nederlands was die redelijk overspannen was, in een groepje van 4 was ik vaker aan het praten door de les heen. Vaker had ze opmerkingen gemaakt erover maar toen barstte ineens de bom terwijl we niet eens extreem lastig waren. Moesten we na de les bij haar komen en begon ze al haar problemen over haar priveleven met partner en kinderen plus de problemen op het werk te vertellen waarbij ze in huilen uitbarstte. Hebben we zeker 1 1/2 uur geluisterd en gesproken met haar.
Daarna niet meer door de les gesproken.
Op de Havo was er nog een concierge die altijd alles in de gaten hield op het schoolplein en zodra er iemand ook maar een snoeppapiertje op de grond gooide zag hij dat, hij zag alles terwijl er toch zeker 300 scholieren door elkaar heen stonden. Gooide je wat op de grond dan stormde hij vanaf zijn kantoor op je af waarna hij keihard. "RUIMEN" riep. Je moest dan in je eentje na schooltijd het hele schoolplein vegen.Genieten is toegestaan!!!![]()
Begrijpelijk, anderhalf uur zon preek aanhorenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef Topspin het volgende:
Kan me nog herinneren dat er op de meao een lerares Nederlands was die redelijk overspannen was, in een groepje van 4 was ik vaker aan het praten door de les heen. Vaker had ze opmerkingen gemaakt erover maar toen barstte ineens de bom terwijl we niet eens extreem lastig waren. Moesten we na de les bij haar komen en begon ze al haar problemen over haar priveleven met partner en kinderen plus de problemen op het werk te vertellen waarbij ze in huilen uitbarstte. Hebben we zeker 1 1/2 uur geluisterd en gesproken met haar.
Daarna niet meer door de les gesproken.![]()
[qoute]Op de Havo was er nog een concierge die altijd alles in de gaten hield op het schoolplein en zodra er iemand ook maar een snoeppapiertje op de grond gooide zag hij dat, alles hij alles zag en super ogen had. Gooide je wat op de grond dan stormde hij vanaf zijn kantoor op je af waarna hij keihard. "RUIMEN" riep. Je moest dan in je eentje na schooltijd het hele schoolplein vegen.
[/quote]Onze school heb bejaarden in dienst die het opruimd![]()
![]()
ja en danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
xD
nu je hoofd schuin naar links draaienalsof het dan wel ineens logisch is, maar verklaar eens hoe een meisje van voetbal kan houden? En je begrijpt dat ik je meteen zie als een lompe koe toch?
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Tabloid het volgende:
TS is niet actief omdat hij aan het spelen is met zichzelf en Kerol
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Op de middelbare school was dat niet het geval hier. Sowieso werd je om de zoveel tijd ingedeeld in een klein team waarbij je het hele terrein moest opruimen met zo'n prikding en daarna als het schoon was kreeg je een lolly van die ene congierge die trouwens wel bejaard was.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Tabloid het volgende:
Onze school heb bejaarden in dienst die het opruimd
Gooide er dan iemand iets op de grond tijdens de pauze dan moest diegene het volgens mij alleen doen.
Er was ook nog een Duitse leraar op die school die extreem met consumptie sprak, dan werd je voor de klas geroepen om Nederlandse woorden in het Duits te vertalen waar je een punt voor kreeg, en daarna kon je je gezicht gaan schoonvegen met een doek. Zat je voor de lessenaar waar die leraar zat dan werd je ook zeike-nat en zag je de spetters spuug steeds op je buro terecht komen. Niemand wilde dus ook daar zitten
Ook nog een leraar die al het strafwerk deed ophangen aan de ramen en muren, allemaal vellen papier aan elkaar geplakt met strafregels.Genieten is toegestaan!!!![]()
Je bent terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n comsumtieleraar had ik ook, daarnaast waren zijn tanden helemaal geel en hij stonk uit zijn bek door het rokenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Op de middelbare school was dat niet het geval hier. Sowieso werd je om de zoveel tijd ingedeeld in een klein team waarbij je het hele terrein moest opruimen met zo'n prikding en daarna als het schoon was kreeg je een lolly van die ene congierge die trouwens wel bejaard was.
Gooide er dan iemand iets op de grond tijdens de pauze dan moest diegene het volgens mij alleen doen.
Er was ook nog een Duitse leraar op die school die extreem met consumptie sprak, dan werd je voor de klas geroepen om Nederlandse woorden in het Duits te vertalen en daarna kon je je gezicht gaan schoonvegen met een doek. Zat je voor de lessenaar waar die leraar zat dan werd je ook zeike-nat.
Ook nog een leraar die al het strafwerk deed ophangen aan de ramen en muren, allemaal vellen papier aan elkaar geplakt met strafregels.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja en danalsof het dan wel ineens logisch is, maar verklaar eens hoe een meisje van voetbal kan houden? En je begrijpt dat ik je meteen zie als een lompe koe toch?
zie je nu geen "emotie" ohgod.
&weetikveul ik vind voetbal gewoon leuk.
&neee ik ben geen lompe koe want ik ben ook mega girly-girl
Striving to be more than average.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je bent terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
en de neger(in) van Teunebeun en Teunebeun zelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Tabloid het volgende:
TS is niet actief omdat hij aan het spelen is met zichzelf en Kerol
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Kerol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En was het een geslaagd moment?![]()
Spangasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
en de neger(in) van Teunebeun en Teunebeun zelf.
![]()
![]()
Ja ik heb mn hoogtepunt bereiktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
En was het een geslaagd moment?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Nice, maar ik zie er nog steeds geen smiley in, het blijft een X en een D boven elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je nu geen "emotie" ohgod.
&weetikveul ik vind voetbal gewoon leuk.
&neee ik ben geen lompe koe want ik ben ook mega girly-girlT zal de leeftijd wel zijn
![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Haha oke danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nice, maar ik zie er nog steeds geen smiley in, het blijft een X en een D boven elkaarT zal de leeftijd wel zijn
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
JaLag je helemaal op de grond om het te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over roken, er was ook een Frans Leraar die rookte gewoon de pijp tijdens de les.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zo'n comsumtieleraar had ik ook, daarnaast waren zijn tanden helemaal geel en hij stonk uit zijn bek door het roken
En dan was er op de havo en heao nog 2 leraren die dronken tijdens werktijd. Gingen ze ff zogenaamd kopieeren en daarna rook je duidelijk een alcohollucht. Bij een leraar was het overduidelijk want 1 klasgenoot had in zijn tas gekeken en zag daar een fles whisky inliggen. Die fles whisky dus ook laten zien aan de rest van de klas.
Dat waren dus maar 2 leraren, heb zoveel leraren gehad in de schooltijd dus het valt nogal mee
Op de mavo was het dan zo dat de klas er een hobby aan had om de leraren overspannen te krijgen, bij een Engelse Lerares werden er marsen en snickers, pennen en nog meer gegooid tijdens de les richting het bord. Deed ik zelf niet aan mee. Die Engelse lerares hebben ze dus ook daadwerkelijk overspannen omdat ze totaal de orde niet kon handhaven ook bij andere klassen niet.Genieten is toegestaan!!!![]()
Mijn Engelse leraar schelde elke keer als hij boos was met kanker en hij had als reden dat zijn vader er aan overleden was en dat hij er dan even mee moet schelden![]()
![]()
Nou, over je slimheid twijfel ik nogquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Tabloid het volgende:
Mijn Engelse leraar schelde schold elke keer als hij boos was met kanker en hij had als reden dat zijn vader er aan overleden was en dat hij er dan even mee moet schelden
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Spelfoutjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nou, over je slimheid twijfel ik nog
![]()
Kan iedereen overkomen en als ik even dit topic doorzoek vind ik er ook wel een van jou![]()
![]()
Oh dat was dit jaar ook in onze klas!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Op de mavo was het dan zo dat de klas er een hobby aan had om de leraren overspannen te krijgen, bij een Engelse Lerares werden er marsen en snickers, pennen en nog meer gegooid tijdens de les richting het bord. Deed ik zelf niet aan mee. Die Engelse lerares hebben ze dus ook daadwerkelijk overspannen omdat ze totaal de orde niet kon handhaven ook bij andere klassen niet.
We hebben dit jaar:
- 2 Engels
- 3 Duits
- 2 Biologie
- 2 Economie
- 3 Nask
- 2 Nederlands
leraren gehad.
Maar Duits&Economie pesten bleef het leukst.
Vooral de 2de van Duits, ze leek op een muis, praatte ook al gebrekkig Nederlands, kon de klas niet aan, was halfblind ofzo (zag halve werkboeken niet eens rondvliegen), was irritant, doof want hoorde niet dat we tijdens een SO alles tegen elkaar voorzeiden, had een grens die in Tokio lag (we hadden haar 2x op 1 dag en toen heb ik in die 2 uur 100 waarschuwingen gehad, strafwerk - als ik die niet af had moest ik nablijven , had niet af, niks gebeurd- weer 100 keer boos aankijken, eruit gezet, 1 uur strafcorvee (nooit gedaan..) en 1 uur nablijven met nog 3 gasten, allemaal voor propjes gooien.) Ze mocht ons niet.
De klas haar ook niet.
Wat wel grappig was, was dat mensen allemaal natte propjes op het bord schoten en zij er gewoon omheen ging schrijven XD Ook met tampons. lol
oeiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Spelfoutje![]()
Kan iedereen overkomen en als ik even dit topic doorzoek vind ik er ook wel een van jou
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Soms sprong er iemand uit het raam van de tweede verdieping tijdens de les, was ook op de mavo. Op de mavo in de meest idiote klas gezeten, toen op de havo leken de mensen ineens normaal te zijn.
Tijdens een carnavalsviering kwam iemand met een groot kruis aanzetten op de rug gedragen met een wit pak aan als Jezus. Die is dan meteen 2 weken geschorst geworden. Die zat niet in mijn klas maar in een andere klas.Genieten is toegestaan!!!![]()
En die gast van Economie had altijd witte vlekken op z'n broek. Ja dan gaan we irritant doen. Zegtie: "was van de schilder" juuuuuist. nicht
Altijd "witte vlekkkeeeen!" krijsen enzo.We waren allemaal druk enzo, ook propjes enzo. Ooooh die gast had zo'n stress van elke keer krijsen dat we stil moesten zijn, ooh zweetvlekken onder zn oksels van hier tot tokio, ranzigheid.
Hadden we nog 'n liedje van gemaakt
Hahahahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:20 schreef Topspin het volgende:
Soms sprong er iemand uit het raam van de tweede verdieping tijdens de les, was ook op de mavo. Op de mavo in de meest idiote klas gezeten, toen op de havo leken de mensen ineens normaal te zijn.
Tijdens een carnavalsviering kwam iemand met een groot kruis aanzetten op de rug gedragen met een wit pak aan als Jezus. Die is dan meteen 2 weken geschorst geworden. Die zat niet in mijn klas maar in een andere klas.
Nog geen eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef viagraap het volgende:
Als een mod hier alle saaie slowchat weghaalt hou je nog 6 reacties over
![]()
![]()
De vlekjesmanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Daniane het volgende:
En die gast van Economie had altijd witte vlekken op z'n broek. Ja dan gaan we irritant doen. Zegtie: "was van de schilder" juuuuuist. nicht
Altijd "witte vlekkkeeeen!" krijsen enzo.We waren allemaal druk enzo, ook propjes enzo. Ooooh die gast had zo'n stress van elke keer krijsen dat we stil moesten zijn, ooh zweetvlekken onder zn oksels van hier tot tokio, ranzigheid.
Hadden we nog 'n liedje van gemaakt
Over propjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:18 schreef Daniane het volgende:
Wat wel grappig was, was dat mensen allemaal natte propjes op het bord schoten en zij er gewoon omheen ging schrijven
Sommigen waren op 2 vellen papier aan het kauwen en vervolgens een mega-prop op het plafond gooien. Er waren klaslokalen waar het hele plafond een grote prop was
Ook een klasgenoot gehad die kon het alfabet boerenWas het stil in de klas omdat iedereen bezig was met opdrachten begon er ineens iemand keihard het alfabet te boeren.
Genieten is toegestaan!!!![]()
Fantastischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Over propjesSommigen waren op 2 vellen papier aan het kauwen en vervolgens een mega-prop op het plafond gooien. Er waren klaslokalen waar het hele plafond een grote prop was
Ook een klasgenoot gehad die kon het alfabet boerenWas het stil in de klas omdat iedereen bezig was met opdrachten begon er ineens iemand keihard het alfabet te boeren.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De vlekjesman
Jaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het witte vlekken lied
Witte vlekken
De schilder was weer aan 't verven
Ja dat kon je zien, naast hem was 'n witte plas
van de man die hij had verkracht
hij zat ernaast
En 't spęrma vloog in 't rond
WANT HET REGENT
JA HET REGENT
WITTE VLEKKEN
WANT 'T REGENTTTT
JA HET REGENTTTT
WITTE VLEKKEEEEN.
zo ging dat
heh wat puberaal van ons.
Hahaha cooool.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Over propjesSommigen waren op 2 vellen papier aan het kauwen en vervolgens een mega-prop op het plafond gooien. Er waren klaslokalen waar het hele plafond een grote prop was
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het witte vlekken lied
Witte vlekken
hij zat ernaast
WANT HET REGENT
JA HET REGENT
WITTE VLEKKEN
WANT 'T REGENTTTT
JA HET REGENTTTT
WITTE VLEKKEEEEN.
zo ging dat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaaa.Heb jij ook mee bedacht aan dat nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het witte vlekken lied
Witte vlekken
hij zat ernaast
WANT HET REGENT
JA HET REGENT
WITTE VLEKKEN
WANT 'T REGENTTTT
JA HET REGENTTTT
WITTE VLEKKEEEEN.
zo ging dat
![]()
![]()
Met de hele klas. :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb jij ook mee bedacht aan dat nummer?
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is nog helemaal goed gekomen met dit topic zie ik wel, goed gedaan PHPstyle
![]()
Bijna helemaal vol![]()
![]()
Z'n moeder zal trots op hem zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is nog helemaal goed gekomen met dit topic zie ik wel, goed gedaan PHPstyle
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Z'n moeder zal trots op hem zijn.
![]()
![]()
Ongetwijfeld ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Z'n moeder zal trots op hem zijn.![]()
Ik wel. en TS ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar jullie zitten nog op de middlebare begrijp ik?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: