Inderdaad, ik schoffel toch al de tuintjes van verschillende plaatsen dus ik kan toch niks meer wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
die leerplicht heeft voor jou geen zin meer denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je heb toch al geraden dat ik die niet hebquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
jij zegt je opleiding geen eens beetje dom he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Altijd beter dan een winkelwagentje met spullen uit de vuilnisbakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
volgens mij heb je niets
ja een huurhuis ja..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Je begint het te lerenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je begint het te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Striving to be more than average.
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Striving to be more than average.
Ze zyn irritanttttttttquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je zo'n hekel aan die twee bloedlelijke dames?
Ik zie TS anders niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah gelukkig, je bent er nog steeds TS, vertel eens iets meer over je leven!
Oh okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was dan ook bedoelt zodat hij weer ging reageren maar tevergeefs
xDquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah gelukkig, je bent er nog steeds TS, vertel eens iets meer over je leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me nog herinneren dat er op de meao een lerares Nederlands was die redelijk overspannen was, in een groepje van 4 was ik vaker aan het praten door de les heen. Vaker had ze opmerkingen gemaakt erover maar toen barstte ineens de bom terwijl we niet eens extreem lastig waren. Moesten we na de les bij haar komen en begon ze al haar problemen over haar priveleven met partner en kinderen plus de problemen op het werk te vertellen waarbij ze in huilen uitbarstte. Hebben we zeker 1 1/2 uur geluisterd en gesproken met haar.
Daarna niet meer door de les gesproken.
Op de Havo was er nog een concierge die altijd alles in de gaten hield op het schoolplein en zodra er iemand ook maar een snoeppapiertje op de grond gooide zag hij dat, hij zag alles terwijl er toch zeker 300 scholieren door elkaar heen stonden. Gooide je wat op de grond dan stormde hij vanaf zijn kantoor op je af waarna hij keihard. "RUIMEN" riep. Je moest dan in je eentje na schooltijd het hele schoolplein vegen.Genieten is toegestaan!!!![]()
Begrijpelijk, anderhalf uur zon preek aanhorenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef Topspin het volgende:
Kan me nog herinneren dat er op de meao een lerares Nederlands was die redelijk overspannen was, in een groepje van 4 was ik vaker aan het praten door de les heen. Vaker had ze opmerkingen gemaakt erover maar toen barstte ineens de bom terwijl we niet eens extreem lastig waren. Moesten we na de les bij haar komen en begon ze al haar problemen over haar priveleven met partner en kinderen plus de problemen op het werk te vertellen waarbij ze in huilen uitbarstte. Hebben we zeker 1 1/2 uur geluisterd en gesproken met haar.
Daarna niet meer door de les gesproken.![]()
[qoute]Op de Havo was er nog een concierge die altijd alles in de gaten hield op het schoolplein en zodra er iemand ook maar een snoeppapiertje op de grond gooide zag hij dat, alles hij alles zag en super ogen had. Gooide je wat op de grond dan stormde hij vanaf zijn kantoor op je af waarna hij keihard. "RUIMEN" riep. Je moest dan in je eentje na schooltijd het hele schoolplein vegen.
[/quote]Onze school heb bejaarden in dienst die het opruimd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |