Inderdaad, ik schoffel toch al de tuintjes van verschillende plaatsen dus ik kan toch niks meer wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
die leerplicht heeft voor jou geen zin meer denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je heb toch al geraden dat ik die niet hebquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
jij zegt je opleiding geen eens beetje dom he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Altijd beter dan een winkelwagentje met spullen uit de vuilnisbakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
volgens mij heb je niets
ja een huurhuis ja..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan de TT veranderd worden in: ´Check hier hoe de TS zichzelf voor lul zet´ ?
Je begint het te lerenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je begint het te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Striving to be more than average.
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Striving to be more than average.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |