Maar waarom denken jullie dat ik gay benquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:01 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Die emoticon is de favoriet van ''het grote voorbeeld'' tong80
Dat denk ik niet, jij ligt het steeds meer toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar waarom denken jullie dat ik gay bendat is gemeen
brb ff eten
)
Het leek. eet smakelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar waarom denken jullie dat ik gay bendat is gemeen
brb ff eten
)
Eet smakelijk schatjeeee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heey!
Zeg eens tegen mijn eet smakelijk poppie
was dat het nog niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kanker topic is dit geworden
net zoals jouquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kanker topic is dit geworden
lol beetje triest hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben een kanker topic? Opzouten mafkeesje
Ik ben geen jongen. Ook hoi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet voordat jij en de backstreet boys er hiero een msn log van maakten
Ben blij dat ik je een goede nachtrust heb bezorgd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
dank je voor die mededeling Daniane nu kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen vanacht
je maakt een grapje zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rofl lol echt Uber triest he rofl lol
Nu, Ruben, wordt het tijd voor jou om weg te wezen hier.
Ah een pessimist.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je kent mij nog niet, ik maak nooit grappen vriend
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je kent mij nog niet, ik maak nooit grappen vriend
Gaaf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee in tegendeel een rasoptimist juist.
lolbroekquote:
Het is vakantie lutser.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vonden jullie van de middelbare school wat zijn de ergste streken die jullie hebben uitgehaald en wat zijn de "''beste grote monden'''' die jullie hebben gegeven?
primaquote:
jij zult wel geen grote hebbe neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Was dat een grapje? Oh nee die maak je niet.
nee hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
hahaha ga je haar nou dissen dat jij dikkere tieten hebt dan haar?
altijd groter dan die van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
jij zult wel geen grote hebbe nee
kleine meisjes
als jij 1,80 klijn vind danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
altijd groter dan die van jou.
jy hebt vast een kleine jongen
ben jij nu werkelijk zo domquote:
ik durf er neer te zetten wat voor opleiding ik doe ik wil later wel een ander beroep en ik ben nog maar 16quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
opleiding: elektro
Daar moet je slim voor zijn
Ik leer om slim te wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik durf er neer te zetten wat voor opleiding ik doe ik wil later wel een ander beroep en ik ben nog maar 16
wat doe jij dan wel voor..
je zal wel voor de gemeente in plantsoenen werkenquote:
Ja dagelijks, ik ben eigelijk nog leerplichtig maar tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je zal wel voor de gemeente in plantsoenen werken
die leerplicht heeft voor jou geen zin meer denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja dagelijks, ik ben eigelijk nog leerplichtig maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |