Moet hij maar met pensioen gaan die ouwequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Myn oude franse leraar ramde op tafel en kreeg dan een woede uitbarsting dat we stil moesten zijn.
De man had ook zo'n zware dag alsie ons had.
Ja he.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Moet hij maar met pensioen gaan die ouwe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige josti's hier leven van een uitkeringquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
achja er lopen hier mensen rond van een jaar of 40 ik vraag me dan af moeten zij niet werken of hebben zijn geen leven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Werkt hij er nog?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Kom je langs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik mannelijk ben ?
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik mannelijk ben ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Je heb helemaal gelijk
was te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |