Niks freestylen. Dat is gewoon de verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Gizmozz het volgende:
ben je autistisch ofzo je kan het toch leze
Sterker nog ik gebruik de taal Gizmo's, is het zelfde als nederlands behalve dat je grammatica en spelling compleet mag freestylen mits er een taal natzie is die je niet kan vebeteren
Heb jij die sterke verhalen ook op school geleerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
wc late overstromen op de 1e verdieping dus het stroomde na benede niet wetende dat er een verborge camera stond
had 3000 euro shade vergoeding moete betaale maar had ik geluk dat ze toch gingen verbouwe en nie hoefde te dokke
keer het klasse boek gejat en in de revier gedump, later vroeg een leraar "is het klasseboek al boven water?" nou toen kon ik het nie inhoude eh
tja dat was leuk toen heh
Die verloedert toch welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:26 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Niks freestylen. Dat is gewoon de verloedering van de Nederlandse taal.
kanker toch op mongooltjequote:
GA JE MOND SPOELENNN!!!!quote:
geen ideequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij welke juffrouw heb jij die woordjes geleerd kleine jongen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELENNN!!!!![]()
zou mijn godsdienstleraar nu zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maaar wat je je je aantrektquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELENNN!!!!![]()
zou mijn godsdienstleraar nu zeggen..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ik voel me niet aangesproken hoor?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
het is maaar wat je je je aantrekt
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij welke juffrouw heb jij die woordjes geleerd kleine jongen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Daniane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Gizmozz het volgende:
[..]
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zij
Jammer, moet ik weer wat beters verzinnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor?
klein hahhahaahahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan die woordjes kleine man?
Myn oude franse leraar ramde op tafel en kreeg dan een woede uitbarsting dat we stil moesten zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Gizmozz het volgende:
[..]
doet me denken aan de franse leraar die een keer "wat een kut proefwerk heb jij gemaakt" zij
Hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |