abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60801831
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Daniane het volgende:

[..]

xD

nu je hoofd schuin naar links draaien
ja en dan alsof het dan wel ineens logisch is, maar verklaar eens hoe een meisje van voetbal kan houden? En je begrijpt dat ik je meteen zie als een lompe koe toch?
pi_60801845
No offence overigens
pi_60801866
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Tabloid het volgende:
TS is niet actief omdat hij aan het spelen is met zichzelf en Kerol
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60801897
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Tabloid het volgende:

Onze school heb bejaarden in dienst die het opruimd
Op de middelbare school was dat niet het geval hier. Sowieso werd je om de zoveel tijd ingedeeld in een klein team waarbij je het hele terrein moest opruimen met zo'n prikding en daarna als het schoon was kreeg je een lolly van die ene congierge die trouwens wel bejaard was.

Gooide er dan iemand iets op de grond tijdens de pauze dan moest diegene het volgens mij alleen doen.

Er was ook nog een Duitse leraar op die school die extreem met consumptie sprak, dan werd je voor de klas geroepen om Nederlandse woorden in het Duits te vertalen waar je een punt voor kreeg, en daarna kon je je gezicht gaan schoonvegen met een doek. Zat je voor de lessenaar waar die leraar zat dan werd je ook zeike-nat en zag je de spetters spuug steeds op je buro terecht komen. Niemand wilde dus ook daar zitten

Ook nog een leraar die al het strafwerk deed ophangen aan de ramen en muren, allemaal vellen papier aan elkaar geplakt met strafregels.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60801901
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef Kerol het volgende:

[..]

Je bent terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60801944
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Topspin het volgende:

[..]

Op de middelbare school was dat niet het geval hier. Sowieso werd je om de zoveel tijd ingedeeld in een klein team waarbij je het hele terrein moest opruimen met zo'n prikding en daarna als het schoon was kreeg je een lolly van die ene congierge die trouwens wel bejaard was.

Gooide er dan iemand iets op de grond tijdens de pauze dan moest diegene het volgens mij alleen doen.

Er was ook nog een Duitse leraar op die school die extreem met consumptie sprak, dan werd je voor de klas geroepen om Nederlandse woorden in het Duits te vertalen en daarna kon je je gezicht gaan schoonvegen met een doek. Zat je voor de lessenaar waar die leraar zat dan werd je ook zeike-nat.

Ook nog een leraar die al het strafwerk deed ophangen aan de ramen en muren, allemaal vellen papier aan elkaar geplakt met strafregels.
Zo'n comsumtieleraar had ik ook, daarnaast waren zijn tanden helemaal geel en hij stonk uit zijn bek door het roken
pi_60801946
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ja en dan alsof het dan wel ineens logisch is, maar verklaar eens hoe een meisje van voetbal kan houden? En je begrijpt dat ik je meteen zie als een lompe koe toch?

zie je nu geen "emotie" ohgod.
&weetikveul ik vind voetbal gewoon leuk.

&neee ik ben geen lompe koe want ik ben ook mega girly-girl
Striving to be more than average.
pi_60801955
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Je bent terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60801966
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Tabloid het volgende:
TS is niet actief omdat hij aan het spelen is met zichzelf en Kerol
en de neger(in) van Teunebeun en Teunebeun zelf.
pi_60801983
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Kerol het volgende:

[..]

SPOILER

En was het een geslaagd moment?
pi_60801995
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Daniane het volgende:

[..]

en de neger(in) van Teunebeun en Teunebeun zelf.
Spangas
pi_60802021
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:

[..]

En was het een geslaagd moment?
Ja ik heb mn hoogtepunt bereikt
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60802052
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef Kerol het volgende:

[..]

Kerol
pi_60802065
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:05 schreef Kerol het volgende:

[..]

3 centimeter zeker
pi_60802089
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Daniane het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zie je nu geen "emotie" ohgod.
&weetikveul ik vind voetbal gewoon leuk.

&neee ik ben geen lompe koe want ik ben ook mega girly-girl
Nice, maar ik zie er nog steeds geen smiley in, het blijft een X en een D boven elkaar T zal de leeftijd wel zijn
pi_60802111
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef Tabloid het volgende:

[..]

3 centimeter zeker
Ja
SPOILER
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60802155
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nice, maar ik zie er nog steeds geen smiley in, het blijft een X en een D boven elkaar T zal de leeftijd wel zijn
Haha oke dan
pi_60802180
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
Lag je helemaal op de grond om het te doen
pi_60802204
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Zo'n comsumtieleraar had ik ook, daarnaast waren zijn tanden helemaal geel en hij stonk uit zijn bek door het roken
Over roken, er was ook een Frans Leraar die rookte gewoon de pijp tijdens de les.

En dan was er op de havo en heao nog 2 leraren die dronken tijdens werktijd. Gingen ze ff zogenaamd kopieeren en daarna rook je duidelijk een alcohollucht. Bij een leraar was het overduidelijk want 1 klasgenoot had in zijn tas gekeken en zag daar een fles whisky inliggen. Die fles whisky dus ook laten zien aan de rest van de klas.

Dat waren dus maar 2 leraren, heb zoveel leraren gehad in de schooltijd dus het valt nogal mee

Op de mavo was het dan zo dat de klas er een hobby aan had om de leraren overspannen te krijgen, bij een Engelse Lerares werden er marsen en snickers, pennen en nog meer gegooid tijdens de les richting het bord. Deed ik zelf niet aan mee. Die Engelse lerares hebben ze dus ook daadwerkelijk overspannen omdat ze totaal de orde niet kon handhaven ook bij andere klassen niet.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60802264
Mijn Engelse leraar schelde elke keer als hij boos was met kanker en hij had als reden dat zijn vader er aan overleden was en dat hij er dan even mee moet schelden
pi_60802310
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Daniane het volgende:

[..]

Haha oke dan
pi_60802330
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Tabloid het volgende:
Mijn Engelse leraar schelde schold elke keer als hij boos was met kanker en hij had als reden dat zijn vader er aan overleden was en dat hij er dan even mee moet schelden
Nou, over je slimheid twijfel ik nog
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_60802415
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Kerol het volgende:

[..]

Nou, over je slimheid twijfel ik nog
Spelfoutje
Kan iedereen overkomen en als ik even dit topic doorzoek vind ik er ook wel een van jou
pi_60802457
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Op de mavo was het dan zo dat de klas er een hobby aan had om de leraren overspannen te krijgen, bij een Engelse Lerares werden er marsen en snickers, pennen en nog meer gegooid tijdens de les richting het bord. Deed ik zelf niet aan mee. Die Engelse lerares hebben ze dus ook daadwerkelijk overspannen omdat ze totaal de orde niet kon handhaven ook bij andere klassen niet.
Oh dat was dit jaar ook in onze klas!
We hebben dit jaar:
- 2 Engels
- 3 Duits
- 2 Biologie
- 2 Economie
- 3 Nask
- 2 Nederlands
leraren gehad.
Maar Duits&Economie pesten bleef het leukst.

Vooral de 2de van Duits, ze leek op een muis, praatte ook al gebrekkig Nederlands, kon de klas niet aan, was halfblind ofzo (zag halve werkboeken niet eens rondvliegen), was irritant, doof want hoorde niet dat we tijdens een SO alles tegen elkaar voorzeiden, had een grens die in Tokio lag (we hadden haar 2x op 1 dag en toen heb ik in die 2 uur 100 waarschuwingen gehad, strafwerk - als ik die niet af had moest ik nablijven , had niet af, niks gebeurd - weer 100 keer boos aankijken, eruit gezet, 1 uur strafcorvee (nooit gedaan..) en 1 uur nablijven met nog 3 gasten, allemaal voor propjes gooien.) Ze mocht ons niet. De klas haar ook niet.

Wat wel grappig was, was dat mensen allemaal natte propjes op het bord schoten en zij er gewoon omheen ging schrijven XD Ook met tampons. lol
pi_60802463
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Spelfoutje
Kan iedereen overkomen en als ik even dit topic doorzoek vind ik er ook wel een van jou
oei
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')