Dat was de regiequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, wat ik wilde zeggen is, dat ik die Huub wel aardig vond in het begin, maar daarna (na die publieksoverwinning, zeg maar) bleek hij nog erger te zijn dan de mensen tegen wie hij zich verzette. Daarna heb ik er nooit meer naar gekeken of iig slechts sporadisch, en als amateur-socioloog, zeg maar.
Vraag me af waar het mis is gegaan bij Huubske en of hij überhaupt in de gaten heeft dat het mis is gegaan...
Wat was de regie?quote:
De regie van RTL na Talpa, doe nou niet zo dom ik schat jou hoger in. Er mocht niks meer, alleen wat Huub deed die wist precies de grenzen. Slim.........ja, zeker weten. Brian hield zich in tegen die kutkabouter, elke andere normaal denkende man had hem al 10 keer tegen de grond gehoekt maar dat mocht niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat was de regie?
Zoals hij acteerde in DGK of zoals hij daarna acteerde, en waaruit blijkt dat hij niet in de gaten heeft dat het mis ging?
Ja, all right already, k heb er alleen niet meer naar gekeken toen Huubske zich ontpopte als iemand die nog erger was dan degenen tegen wie hij zich aanvankelijk verzette. Toen het steeds gekker en gekker werd maw, en discussies erover heb ik al helemaal niet gevolgd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
De regie van RTL na Talpa, doe nou niet zo dom ik schat jou hoger in. Er mocht niks meer, alleen wat Huub deed die wist precies de grenzen. Slim.........ja, zeker weten. Brian hield zich in tegen die kutkabouter, elke andere normaal denkende man had hem al 10 keer tegen de grond gehoekt maar dat mocht niet meerWat Huub deed wel, iedereen voor ******** uitmaken zelfs zijn schoonmoeder maarja, hij sloeg niet
Vanaf dat moment heb je niks gemist meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, all right already, k heb er alleen niet meer naar gekeken toen Huubske zich ontpopte als iemand die nog erger was dan degenen tegen wie hij zich aanvankelijk verzette. Toen het steeds gekker en gekker werd maw, en discussies erover heb ik al helemaal niet gevolgd.
Ik heb nog paar keer gekeken toen die hele grote, corpulente jongen werd gerecruteerd, die (zo bleek mij op gegeven moment) gewonnen heeft. En laddertje maar dan ook werkelijk laddertjezat werd gevoerd op zijn eerste avond... door de Huubmeister, meen ik.
Maar dat was juist Huubs hayday toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vanaf dat moment heb je niks gemist meer
zoals jij in dit gevalquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen die regie en redactie door elkaar halen![]()
ik volg die discussies hier niet, maar de regie heeft niks te maken met de inhoud van het programmaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zoals jij in dit geval![]()
![]()
lezen oompie, lezen
Is die gratis?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef PC eend het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar de herfst-strand-barbecue?
Kwa style lijkt het op greendayquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef -Blurk- het volgende:
En, gaan we het vandaag nog over Huub hebben?![]()
Die is gratis, kan niet veel soeps zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef PC eend het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar de herfst-strand-barbecue?
Voor niks gaat de zon opquote:
29 euro maar, kijk eens aanquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is gratis, kan niet veel soeps zijn![]()
En de entree vind ik dan wél weer te duur, iets van ¤ 29,00 euro...
Omdat huub er gewoond heeft natuurlijkquote:
Mensen die een green card voor de VS willenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat huub er gewoond heeft natuurlijk
Wanneer begint die toestand dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik weet nog niet hoe het met de streams van cbml zit, dat moeten jullie dus nog maar even afwachten..
Geen goed gevoel, zegt hij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef spapaars het volgende:
Vreemd hoor, dat zo kort voor de start, niets bekend is betreffende de streams.
Dat er ook nog geen website is te bezoeken (gelijkend als die van DGK)geeft geen goed gevoel.
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan..
Ja en jij vertelt wat over je weekend en hebt het druk met de vrijgezellenfeest van Claire's broer. Ga Georgië redden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
Oftewel, je hebt het veel te druk met het redden vd wereld, vergeet ons in de tussentijd niet, wij willen cbml and more, maar ik weet dat er iets op de tekentafel ligt, ready for launch zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappen![]()
Onrustig is het woord niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
Hield je jezelf op die manier ook overeind toen je het miljoen misliep? "Honger in de derde wereld, dá's pas erg"quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
of weet jij uit je hoofd de ellende van vorige week nog?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
Ok, over CBML, 'n Beetje last minute lijkt het weer te worden. Immers, als redelijke forse beslissingen m.b.t. streams nog niet genomen zijn, dan moet er welhaast nog veel en veel meer zijn dat ingevuld moet worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
Relativeren Huub, relativeren. Er is geen ellende. Hooguit gaan sommige mensen wat eerder dood dan gepland, das al....quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht.
We zitten hier op een forum met een hoop onzinnigheid .
Daar ben ik mij heel goed van bewust.
Wil nog niet zeggen dat ik geen oog heb op alle wereld ellende.
Ik heb tijd voor beide én meer.
Oh...quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben gewoon in een recalcitrante bui.....
de wereld wil bedrogen worden dus laat de wereld bedrogen worden is volgens mij de meest letterlijke vertalingquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef neo567 het volgende:
Over je tekst dat de wereld bedrogen wil worden en gek is![]()
Fijn! Ga dan maar eens recalcitrant lopen doen tegen je werkgever. Hup hup, streams, ja of nee? Het is onwijs rebels om te lekken, jeweets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben gewoon in een recalcitrante bui.....
Nee nog niet, maar ze hebben al wel vliegtuigen de lucht in gestuurd, de Russen geloof ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
Er zullen wel geen streams komen, dan kunnen ze sturen, knippen en plakken zoveel als ze willen.
en dan komt er natuurlijk ook geen supforum.
Ah mooi. Er zijn immers verschillende manieren om te zorgen dat mensen "geen honger meer hebben".quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ze hebben al wel vliegtuigen de lucht in gestuurd, de Russen geloof ik
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah mooi. Er zijn immers verschillende manieren om te zorgen dat mensen "geen honger meer hebben".
kan je ook met streams hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
Er zullen wel geen streams komen, dan kunnen ze sturen, knippen en plakken zoveel als ze willen.
en dan komt er natuurlijk ook geen supforum.
Wat ineens een enorme speelruimte oplevert qua levensplan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.
en na twee uitzendingen stopt het ivm te weinig kijkcijfers, moet Huub weer een ander baantje zoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.
Exactly!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ineens een enorme speelruimte oplevert qua levensplan.
Voor die Zuid-Ossetiërs die Jaap heten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijk
Gaat Jaap zelf de helft van zijn gewonnen bedrag doneren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijk
Oh heerlijk! Ik voel de negatieve recalcitrante bui.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef blomst het volgende:
[..]
en na twee uitzendingen stopt het ivm te weinig kijkcijfers, moet Huub weer een ander baantje zoeken.
En kunnen de deelnemers iets van bekendheid en doorbreken wel vergeten
Ssst, niet verklappen !quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat en werd dat gedaan bij DGK, maar wij streamers wisten beter.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik voel de negatieve recalcitrante bui.
Ho es, dan zeg jij dat er met streams ook gekloot kan worden. Dat helpt dus het hele concept Real Life om zeep. Da's toch jammer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet hoe het programma gaat lopen, weet wel dat het een vet mooie format is, en dat we er keihard voor werken, en ik geloof erin, we zullen het wel zien!
ws zullen we weinig zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet hoe het programma gaat lopen, weet wel dat het een vet mooie format is, en dat we er keihard voor werken, en ik geloof erin, we zullen het wel zien!
Don't make me think about itquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
Oh mèn, ik snap je niet, Neo! Vind ik niet erg maar toch ook weer wel.
Laat staan mezelf.
Doe je die nog eens laten zien? Vind ik leuk om te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
en dat alleen door een foto niet zo wil lukken als ik in mijn hoofd heb
nee, is mislukt, en heb de lampen alweer opgeruimdquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe je die nog eens laten zien? Vind ik leuk om te zien.
En dan laat hij dat zien wat je op zaterdag ook in Amsterdam ziet. Die gekke John toch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch vreemd dat JdM geen live streams plaatst in Zuid Ossetië...'t lijkt mij een gat in de markt. 't Script daar is wél klaar en redelijk heftig, daar kunnen Huub en Brian nog een puntje aan zuigen...
Maar je hebt ruimte. Bouw een studio!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, is mislukt, en heb de lampen alweer opgeruimd
ik wil een groter huis, waar ik een ruimte voor mij zelf heb, maar wil niet naar duitsland
En de kinderen in Afghanistan waren er toch ook bij gebaat oid?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
En dan laat hij dat zien wat je op zaterdag ook in Amsterdam ziet. Die gekke John toch.
Oh ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de kinderen in Afghanistan waren er toch ook bij gebaat oid?
ja een eigen studioquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar je hebt ruimte. Bouw een studio!
Annie is ook ooit gelukkig worden!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja een eigen studio, zal ik de kinderen in een internaat plaatsen
dan heb ik wel ruimte
Jij mag morgen uitslapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg, er is oorlog in Georgië.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij mag morgen uitslapen
ja, maar dan moeten ze weer tot morgen wachten.quote:
Kindertjes in Georgië slapen voor eeuwig...wat een fucking weeldequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, er is oorlog in Georgië.![]()
Cc mag uitslapen!!![]()
![]()
Staan daar streams op, zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
telde er 6quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:
Laat ondertussen es zien hoe geniaal jullie zijn dan:
http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
Ik ben het niet
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]Nu weet iedereen hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In 1 keer ?
Wow ken je geen engels ofzodan kan ik me dat voorstellen
![]()
Ik ook niet maar meneer Noek wel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:
Laat ondertussen es zien hoe geniaal jullie zijn dan:
http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
Ik ben het niet
Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nu weet iedereen het![]()
In 1 keer ?
Wow ken je geen engels ofzodan kan ik me dat voorstellen
Lol, okay geen walnoot dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteld
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tentquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef neo567 het volgende:
ALs je het in 1 keer goed hebt, zeg ik:
there's something not right about you !![]()
ik zal ff wat kruit zoeken ndanquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tent![]()
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bieleman/Echtheelraar....pps
Toe ik deze pps deed kreeg ik eerst een agressief gevoel en toe dacht ik dus aan ....
p.s op F5 drukken als het geen diashow wordt
Het nieuwste model?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.
OMG, wat een duivels ding.quote:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtjequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een duivels ding.
*haakt af.
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef neo567 het volgende:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtje
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateurquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
Ik zeg maar 1 ding: HB.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQ
Ik heb vliegangst, hoe mijn imkertje het toch flikt, I dunno.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateur
Ik weet zeker dat ze dat heel erg vindenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken! I'm out !
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken!
I'm out !
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef neo567 het volgende:
Het zijn allemaal potentiele vliegjes voor Huub !!!!
We kunnen altijd nog gaan skiën Fanquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
allemaal soppers joh........ snap ook niet wat JIJ hier doet
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog gaan skiën Fan![]()
Ja, flikker maar fijn op. Achterlijke kut 30-er!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken!
Veel plezier rondom die kut kabouter, die rare kikker die allemaal vliegjes vangt.
I'm out !
CBML wordt nooooit wat hehehehe
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, flikker maar fijn op. Achterlijke kut 30-er!
30-ers..
Oh wacht..![]()
Zie je wel, ze vinden het allemaal zwaar kut.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat heel erg vinden
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
Is die weg?
Begreep er toch al geen hol van of weer wel. En werkelijk niemand wil een rode vibrator. Dat ziet er niet uit als je ermee gaat lunchen.
Mental note: Neem geen lunchuitnodiging van noekje aan. Of juist wel, naar gelang je bui.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
Is die weg?
En werkelijk niemand wil een rode vibrator. Dat ziet er niet uit als je ermee gaat lunchen.
Ga je mee lunchen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mental note: Neem geen lunchuitnodiging van noekje aan. Of juist wel, naar gelang je bui.
Wat een kut kleur..quote:
Het eindzomer feestje?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
20-ers, die zijn pas cool![]()
Haai everybody, ik was even een leven aan t hebben vandaag. Ik las net even bij en zag dat Huub weer onder zijn steen vandaan gekropen is![]()
Fucked-up dat we nog steeds niets weten over de streams, Huub jij wil toch ook vast wel een scoop aan ons kwijt, regel dat... ow en fijn dat jullie toch blijkbaar ook nog kunnen uitgaan zonder dat er gedoe van komt, goed om te horen...
En ja, ik ga naar het eindzomerfeestje, wie zet zijn trots opzij, is net zo dapper en/of wil een avondje ouwehoeren en gaat er mee, wil er iemand een lift![]()
Ik blijf helemaal nergens meer hier.quote:
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.quote:
Welke ex bewoners komen daar langs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf helemaal nergens meer hier.
*kist klaarzet.
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke ex bewoners komen daar langs?
That's it. Ik pas dan wel weer helemaal in het plaatje van Huub fans. Libelle lezende 40/50 +ers, COS josties, die niks anders te doen hebben dan die kutkabouter verdedigen. Ik ben weer wakker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef noekje het volgende:
Me Jane, you Tarzan. Of andersom. Wat jij wil.
Uiteraard.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatjequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
Nee gek, roze met parels. Roze!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQ
't Is een raar ding, er staat een mannetje op die z'n arme strak langs z'n zij heeft.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...
En ik lees gewoon anaalridders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.
Waar zit jij met je hoofd?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
En ik lees gewoon anaalridders.
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zit jij met je hoofd?
Laat 't antwoord maar, trouwens.
![]()
Mja, die zullen dat wel van zichzelf weten en dus ook niet komen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig juistquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anoniem bashen is inderdaad een stuk makkelijker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mja, die zullen dat wel van zichzelf weten en dus ook niet komen...
Ik moet helemaal niets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meet
Die komt wel weer hoor, hij vindt ons veel te leuk, het kan hem niet schelen dat we vrouwen van 40+ snor zijnquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die komt wel weer hoor, hij vindt ons veel te leuk, het kan hem niet schelen dat we vrouwen van 40+ snor zijn
en ik ben nog geen 40. Die Neo is nog ouder dan ik. Ik heb nog niet eens de baard in de keel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar.... maar... ik scheer me wel iedere dag hoor![]()
ik ben wél 60, maar voel me stukken jongerquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ben nog geen 40. Die Neo is nog ouder dan ik. Ik heb nog niet eens de baard in de keel.
Maar ik voel me soms wel 60.
Ik geef je wel opquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook wel gaan, kan me alleen niet opgeven.
Luchtballon meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meet
ik welquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al die offtopic troep verwijderen
Zou die man roken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik welzo'n hele grote met gedraaiede puntjes
cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
toch ?
Heb jij geen snor dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al die offtopic troep verwijderen
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al!!! die offtopic troep verwijderen
Práchtig! Als je dan toch een snor hebt, dan maar zo een!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik welzo'n hele grote met gedraaide puntjes
cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
toch ?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat nou, iedereen weggevlucht hier?
Snorvanheteersteuur?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze zijn geschrokken van mijn snor..........
Ik ben niet bang voor een snorretje hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze zijn geschrokken van mijn snor..........
Ik ook niet, maar dan wel bij een man het liefstequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een snorretje hoor![]()
In de vorm van een pijltje dat naar beneden wijst dan !quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een snorretje hoor![]()
Is dat met die gratis barbecue voor ¤20?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ho ho 29,50 was het toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat met die gratis barbecue voor ¤20?
Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan wel bij een man het liefste
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"
Ahaaaaa! Gelukkig is het een gratis ¤29,50quote:
Hahahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"
Ik vind dat eigenlijk wel een beetje klote geregeld, zo'n verplichte BBQ voor 29,50 eurie. Ik bepaal liever zelf, wat ik eet en hoeveel ik er aan uitgeef. Buiten dat zijn er een boel mensen die ook nog eens met het openbaar vervoer reizen, das me dan voor hun een dure avond.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahaaaaa! Gelukkig is het een gratis ¤29,50
Die komen er ook vast wel, ik kan wel gokken wie er komen, maar ja als t niet zeker is dan heb je er niet zoveel aan. Huub en Claire komen als hun agenda het toe laat, Jaap als ie mag van zijn management, Eric is volgens mij ook altijd wel into dit soort dingen, Palma en Elly komen vast wel. Ja en dan is er nog een hele groep die wellicht ook zouden kunnen komen, de komende weken zullen ze wel wat namen bekend maken..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt me wel leuk op zich maar dan moeten er wel ex bewoners komen.
Dus niet alleen sly en zijn volgelingen.
Jajaja...tuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef neo567 het volgende:
Blurk waar ben je....zal je vernederen !![]()
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
En Jaap zei toen op Nowlive-radio (uitzending fandag, die van het mobiel-aan-mengpaneel) dat hij ook wel wilde komen als het van zijn manager mag. Maar ja, er is eten, en als Huub gaat......
Nee, is veel te duur voor hemquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)
Dus die komt niet!
Dat ontvangt Jaap binnen 5 uur aan rente per dag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)
Dus die komt niet!
Dus die komt zeker niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ontvangt Jaap binnen 5 uur aan rente per dag.
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij komt wel, goed voor zijn show.
Hij zal het nodig hebben.
Ik heb het idee dat het voor Jaap een soort race tegen de klok word.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?
Jaap mag een pilot maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaap mag een pilot maken.
En dat is geen garantie voor uitzending.
Ach dat gaat hij toch op het internet verder?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaap mag een pilot maken.
En dat is geen garantie voor uitzending.
Dus?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef neo567 het volgende:
Blurk waar ben je....zal je vernederen !![]()
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar ik ben benieuwd naar die pilot.
Kijk, dat met die tafel omvergooien kan hij natuurlijk niet blijven doen he?
Hij zal echt met andere dingen moeten komen.
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???
He, moet jij niet werken morgen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?
Oh the all seeying eye!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He, moet jij niet werken morgen?
Ja joh, dus ik ga er nu ook vandoor, ben al weer veel te lang blijven hangen hier.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He, moet jij niet werken morgen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, dus ik ga er nu ook vandoor, ben al weer veel te lang blijven hangen hier.
Heb je het leuk gehad?
dat wat ik wat van Huub begrepen heb, zijn de pilots alleen voor de omroepen die interesse er in hebben te zien. soort "verkoopplaatje "quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?
Hij ging toch uitzendingen opnemen in Soestdijk 2?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
20-ers, die zijn pas cool![]()
Haai everybody, ik was even een leven aan t hebben vandaag. Ik las net even bij en zag dat Huub weer onder zijn steen vandaan gekropen is![]()
Fucked-up dat we nog steeds niets weten over de streams, Huub jij wil toch ook vast wel een scoop aan ons kwijt, regel dat... ow en fijn dat jullie toch blijkbaar ook nog kunnen uitgaan zonder dat er gedoe van komt, goed om te horen...
En ja, ik ga naar het eindzomerfeestje, wie zet zijn trots opzij, is net zo dapper en/of wil een avondje ouwehoeren en gaat er mee, wil er iemand een lift![]()
Als je weet dat dit het nowlive feestje betreft, dan ben je zeker op de hoogte, ook lid ???? Iedereen is welkom,by the way...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?
Tuurlijk heb ik een account op NL, dat is de enige manier om daar iets te kunnen lezen.... dat is ook het enige waar ik gebruik van maak...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?
Volgens Huub komen er wel streams, al is het nog niet duidelijk of 24/7 zal zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:15 schreef hondjes het volgende:
komen er nu streams of nu weer niet van dat geweldige progamma CBML,anders is het al gelijk geflopt,wie gaat nu naar geknipte en geplakte beelden kijken, waar valt dit dan onder, toch echt niet .onder reality-soap,
Vraag me af wat ik me dan bij half/half moet voorstellen, overdag wel en 's nachts niet, tussen 0.00 uur en 08.00 uur rusten de bewoners ofzo....ik las ook al ergens twee streams ipv vier...dan zijn ze vast weer gratis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens Huub komen er wel streams, al is het nog niet duidelijk of 24/7 zal zijn
Hoop iig van wel, zo half/half sucks bigtime
Ja, en wat heeft ze vandaag aan? Die hoort er dan ook nog bij....quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:55 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat zou ze gaan koken??
wel in je ritme blijven hé Manu
Kweet ook niet goed wat ik me er voor moet stellen, maar vond 4 streams wel erg tofquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik me dan bij half/half moet voorstellen, overdag wel en 's nachts niet, tussen 0.00 uur en 08.00 uur rusten de bewoners ofzo....ik las ook al ergens twee streams ipv vier...dan zijn ze vast weer gratis. Ik kan me toch haast niet anders voorstellen dan dat er gewoon weer vier streams komen, daar dok ik dan wel weer vijf eurie per maand voor...
ksssst... ksssttt wegweze jij, vrouwmens.....zoveel negativiteit op een maandagmorgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
Ssstt Noekje, niet mijn uitstekende humeur verpesten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
I'm with noekje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
Nou laten we het dan maar aan ons aller Huub 't Hokje' van Ballegooy vragen... Huub, wordt CBML dagelijks uitgezonden?
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Mij ook niet maar dat heb ik al heel vaak gezegd. Ook dat er geen streams kopen. Wat doe ik hier? Ik heb alles al 100x gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:22 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd hè, lijkt dat hele CMBL me geen ene reet aan.
Ja maar er is toch een verschil tussen streams en de uitzendingen, over het uitzenden op tv heb ik hem nog niet gehoord volgens mij, of dat heb ik dan gemist...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.
Dus bah.
Hahaha, spuit elf in de bocht...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Darklight het volgende:
Weet die al of de streams gratis zijn? En vanaf wanneer we kunnen kijken?
o, dus hij mag de post weg brengen enz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Junior bureauredacteur, dacht ik.
Dat was er in DGK ook al, dus das niets nieuws onder de zon...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef Darklight het volgende:
zal we leen soort Paradise Hotel worden,met veel gezuip en geneuk
Sneue kansloze troep is het weer hè.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het promotiefilmpje ziet er wel leuk uit.
Begin er zin in te krijgen.
Ja, zo´n blondje zegt dat ze wel van een man houdt met een forse creditcard...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
'Ja. Als ik morgen mooie kleding mag kopen, maar daarvoor moet ik wel eerst met iemand naar bed, ja, dan doe ik dat.'
OMFG, het kán echt nog platter.
Jemig, wat leuk voor Peet, denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef Disana het volgende:
De telefoontjes van Jaap en Huub naar PeterNB's radioprogramma zijn op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/results?search_query=king+jaap+fok+radio&search_type=&aq=f
doet me aan iemand denken...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
zo jammer dat ik hier geen geluid hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
The real world was toch wel real??quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
het is wederom een reality soap met echte mensenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
tuurlijk Noek... oompie zit je te stangenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Desii het volgende:
zo jammer dat ik hier geen geluid heb
ergenis is leuk![]()
behalve van die zeikwijven ala Nadia
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
The real world wat toch wel real??
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
Ik volg het nu ook niet meer maar ik was trouw kijker toen ik nog een pubertje was, zonder pukkels.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goeds.
moet ik het nu opgaan nemen voor Nadia...... denk.. denkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekker
whaha het wordt niet voor niets the fake world genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Ik wil ook geen urenlang make-up en haarsessies in de ochtend, dat trek ik ook heul slecht, g'oon douchen, aankleden, haar en make-up binnen het half uur, zoals het hoort.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
*zucht.. dan kan ik geen streams kijken, dat trek ik gewoonweg niet..... HUUB!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bloed onder je nagels vandaan, ik kan helemaal niet met dar soort types, ook het feit dat zij altijd de onschuld zelve speelde en als de discussie haar kant op draaide dan liep ze weg... aarrgghh....quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Hmm, Nadia had wel een mooie kop, hoor. Ik had toch een beetje een zwak voor haar. De ergenis die ze opwekte, ik miste haar echt. Ik hou wel van zulke loeders.
stond jij met de bordjes achter de camera.. "sex in ruil voor je creditcard" en "mannen en vrouwen zijn niet gelijk"quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is wederom een reality soap met echte mensen
was ook zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Hmm, Nadia had wel een mooie kop, hoor. Ik had toch een beetje een zwak voor haar. De ergenis die ze opwekte, ik miste haar echt. Ik hou wel van zulke loeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |