Ik ook niet maar meneer Noek wel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:
Laat ondertussen es zien hoe geniaal jullie zijn dan:
http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
Ik ben het niet
Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nu weet iedereen het![]()
In 1 keer ?
Wow ken je geen engels ofzodan kan ik me dat voorstellen
Lol, okay geen walnoot dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteld
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tentquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef neo567 het volgende:
ALs je het in 1 keer goed hebt, zeg ik:
there's something not right about you !![]()
ik zal ff wat kruit zoeken ndanquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tent![]()
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bieleman/Echtheelraar....pps
Toe ik deze pps deed kreeg ik eerst een agressief gevoel en toe dacht ik dus aan ....
p.s op F5 drukken als het geen diashow wordt
Het nieuwste model?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.
OMG, wat een duivels ding.quote:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtjequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een duivels ding.
*haakt af.
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef neo567 het volgende:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtje
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateurquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
Ik zeg maar 1 ding: HB.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQ
Ik heb vliegangst, hoe mijn imkertje het toch flikt, I dunno.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |