Ssst, niet verklappen !quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat en werd dat gedaan bij DGK, maar wij streamers wisten beter.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik voel de negatieve recalcitrante bui.
Ho es, dan zeg jij dat er met streams ook gekloot kan worden. Dat helpt dus het hele concept Real Life om zeep. Da's toch jammer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet hoe het programma gaat lopen, weet wel dat het een vet mooie format is, en dat we er keihard voor werken, en ik geloof erin, we zullen het wel zien!
ws zullen we weinig zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet hoe het programma gaat lopen, weet wel dat het een vet mooie format is, en dat we er keihard voor werken, en ik geloof erin, we zullen het wel zien!
Don't make me think about itquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
Oh mèn, ik snap je niet, Neo! Vind ik niet erg maar toch ook weer wel.
Laat staan mezelf.
Doe je die nog eens laten zien? Vind ik leuk om te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
en dat alleen door een foto niet zo wil lukken als ik in mijn hoofd heb
nee, is mislukt, en heb de lampen alweer opgeruimdquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe je die nog eens laten zien? Vind ik leuk om te zien.
En dan laat hij dat zien wat je op zaterdag ook in Amsterdam ziet. Die gekke John toch.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch vreemd dat JdM geen live streams plaatst in Zuid Ossetië...'t lijkt mij een gat in de markt. 't Script daar is wél klaar en redelijk heftig, daar kunnen Huub en Brian nog een puntje aan zuigen...
Maar je hebt ruimte. Bouw een studio!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, is mislukt, en heb de lampen alweer opgeruimd
ik wil een groter huis, waar ik een ruimte voor mij zelf heb, maar wil niet naar duitsland
En de kinderen in Afghanistan waren er toch ook bij gebaat oid?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
En dan laat hij dat zien wat je op zaterdag ook in Amsterdam ziet. Die gekke John toch.
Oh ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de kinderen in Afghanistan waren er toch ook bij gebaat oid?
ja een eigen studioquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar je hebt ruimte. Bouw een studio!
Annie is ook ooit gelukkig worden!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja een eigen studio, zal ik de kinderen in een internaat plaatsen
dan heb ik wel ruimte
Jij mag morgen uitslapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg, er is oorlog in Georgië.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij mag morgen uitslapen
ja, maar dan moeten ze weer tot morgen wachten.quote:
Kindertjes in Georgië slapen voor eeuwig...wat een fucking weeldequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, er is oorlog in Georgië.![]()
Cc mag uitslapen!!![]()
![]()
Staan daar streams op, zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
telde er 6quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef neo567 het volgende:
Laat ondertussen es zien hoe geniaal jullie zijn dan:
http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
Ik ben het niet
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]Nu weet iedereen hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In 1 keer ?
Wow ken je geen engels ofzodan kan ik me dat voorstellen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |