Relativeren Huub, relativeren. Er is geen ellende. Hooguit gaan sommige mensen wat eerder dood dan gepland, das al....quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht.
We zitten hier op een forum met een hoop onzinnigheid .
Daar ben ik mij heel goed van bewust.
Wil nog niet zeggen dat ik geen oog heb op alle wereld ellende.
Ik heb tijd voor beide én meer.
Oh...quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben gewoon in een recalcitrante bui.....
de wereld wil bedrogen worden dus laat de wereld bedrogen worden is volgens mij de meest letterlijke vertalingquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef neo567 het volgende:
Over je tekst dat de wereld bedrogen wil worden en gek is![]()
Fijn! Ga dan maar eens recalcitrant lopen doen tegen je werkgever. Hup hup, streams, ja of nee? Het is onwijs rebels om te lekken, jeweets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik ben gewoon in een recalcitrante bui.....
Nee nog niet, maar ze hebben al wel vliegtuigen de lucht in gestuurd, de Russen geloof ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is best zielig hoor, voor die Zuid-Ossetiërs. Is er al een gironummer?
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
Er zullen wel geen streams komen, dan kunnen ze sturen, knippen en plakken zoveel als ze willen.
en dan komt er natuurlijk ook geen supforum.
Ah mooi. Er zijn immers verschillende manieren om te zorgen dat mensen "geen honger meer hebben".quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ze hebben al wel vliegtuigen de lucht in gestuurd, de Russen geloof ik
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah mooi. Er zijn immers verschillende manieren om te zorgen dat mensen "geen honger meer hebben".
kan je ook met streams hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
Er zullen wel geen streams komen, dan kunnen ze sturen, knippen en plakken zoveel als ze willen.
en dan komt er natuurlijk ook geen supforum.
Wat ineens een enorme speelruimte oplevert qua levensplan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.
en na twee uitzendingen stopt het ivm te weinig kijkcijfers, moet Huub weer een ander baantje zoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het wordt een uur per week op RTL5.
Exactly!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ineens een enorme speelruimte oplevert qua levensplan.
Voor die Zuid-Ossetiërs die Jaap heten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijk
Gaat Jaap zelf de helft van zijn gewonnen bedrag doneren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb gehoord dat stichting jaap zich er wel druk over wil maken...mits er genoeg funding is natuurlijk
Oh heerlijk! Ik voel de negatieve recalcitrante bui.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef blomst het volgende:
[..]
en na twee uitzendingen stopt het ivm te weinig kijkcijfers, moet Huub weer een ander baantje zoeken.
En kunnen de deelnemers iets van bekendheid en doorbreken wel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |