Omdat huub er gewoond heeft natuurlijkquote:
Mensen die een green card voor de VS willenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat huub er gewoond heeft natuurlijk
Wanneer begint die toestand dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik weet nog niet hoe het met de streams van cbml zit, dat moeten jullie dus nog maar even afwachten..
Geen goed gevoel, zegt hij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef spapaars het volgende:
Vreemd hoor, dat zo kort voor de start, niets bekend is betreffende de streams.
Dat er ook nog geen website is te bezoeken (gelijkend als die van DGK)geeft geen goed gevoel.
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan..
Ja en jij vertelt wat over je weekend en hebt het druk met de vrijgezellenfeest van Claire's broer. Ga Georgië redden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
Oftewel, je hebt het veel te druk met het redden vd wereld, vergeet ons in de tussentijd niet, wij willen cbml and more, maar ik weet dat er iets op de tekentafel ligt, ready for launch zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappen![]()
Onrustig is het woord niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
Hield je jezelf op die manier ook overeind toen je het miljoen misliep? "Honger in de derde wereld, dá's pas erg"quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
of weet jij uit je hoofd de ellende van vorige week nog?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
Ok, over CBML, 'n Beetje last minute lijkt het weer te worden. Immers, als redelijke forse beslissingen m.b.t. streams nog niet genomen zijn, dan moet er welhaast nog veel en veel meer zijn dat ingevuld moet worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |