Dat was de regiequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:35 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, wat ik wilde zeggen is, dat ik die Huub wel aardig vond in het begin, maar daarna (na die publieksoverwinning, zeg maar) bleek hij nog erger te zijn dan de mensen tegen wie hij zich verzette. Daarna heb ik er nooit meer naar gekeken of iig slechts sporadisch, en als amateur-socioloog, zeg maar.
Vraag me af waar het mis is gegaan bij Huubske en of hij überhaupt in de gaten heeft dat het mis is gegaan...
Wat was de regie?quote:
De regie van RTL na Talpa, doe nou niet zo dom ik schat jou hoger in. Er mocht niks meer, alleen wat Huub deed die wist precies de grenzen. Slim.........ja, zeker weten. Brian hield zich in tegen die kutkabouter, elke andere normaal denkende man had hem al 10 keer tegen de grond gehoekt maar dat mocht niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat was de regie?
Zoals hij acteerde in DGK of zoals hij daarna acteerde, en waaruit blijkt dat hij niet in de gaten heeft dat het mis ging?
Ja, all right already, k heb er alleen niet meer naar gekeken toen Huubske zich ontpopte als iemand die nog erger was dan degenen tegen wie hij zich aanvankelijk verzette. Toen het steeds gekker en gekker werd maw, en discussies erover heb ik al helemaal niet gevolgd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
De regie van RTL na Talpa, doe nou niet zo dom ik schat jou hoger in. Er mocht niks meer, alleen wat Huub deed die wist precies de grenzen. Slim.........ja, zeker weten. Brian hield zich in tegen die kutkabouter, elke andere normaal denkende man had hem al 10 keer tegen de grond gehoekt maar dat mocht niet meerWat Huub deed wel, iedereen voor ******** uitmaken zelfs zijn schoonmoeder maarja, hij sloeg niet
Vanaf dat moment heb je niks gemist meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, all right already, k heb er alleen niet meer naar gekeken toen Huubske zich ontpopte als iemand die nog erger was dan degenen tegen wie hij zich aanvankelijk verzette. Toen het steeds gekker en gekker werd maw, en discussies erover heb ik al helemaal niet gevolgd.
Ik heb nog paar keer gekeken toen die hele grote, corpulente jongen werd gerecruteerd, die (zo bleek mij op gegeven moment) gewonnen heeft. En laddertje maar dan ook werkelijk laddertjezat werd gevoerd op zijn eerste avond... door de Huubmeister, meen ik.
Maar dat was juist Huubs hayday toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vanaf dat moment heb je niks gemist meer
zoals jij in dit gevalquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen die regie en redactie door elkaar halen![]()
ik volg die discussies hier niet, maar de regie heeft niks te maken met de inhoud van het programmaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zoals jij in dit geval![]()
![]()
lezen oompie, lezen
Is die gratis?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef PC eend het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar de herfst-strand-barbecue?
Kwa style lijkt het op greendayquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef -Blurk- het volgende:
En, gaan we het vandaag nog over Huub hebben?![]()
Die is gratis, kan niet veel soeps zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef PC eend het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar de herfst-strand-barbecue?
Voor niks gaat de zon opquote:
29 euro maar, kijk eens aanquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is gratis, kan niet veel soeps zijn![]()
En de entree vind ik dan wél weer te duur, iets van ¤ 29,00 euro...
Omdat huub er gewoond heeft natuurlijkquote:
Mensen die een green card voor de VS willenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat huub er gewoond heeft natuurlijk
Wanneer begint die toestand dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik weet nog niet hoe het met de streams van cbml zit, dat moeten jullie dus nog maar even afwachten..
Geen goed gevoel, zegt hij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef spapaars het volgende:
Vreemd hoor, dat zo kort voor de start, niets bekend is betreffende de streams.
Dat er ook nog geen website is te bezoeken (gelijkend als die van DGK)geeft geen goed gevoel.
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan..
Ja en jij vertelt wat over je weekend en hebt het druk met de vrijgezellenfeest van Claire's broer. Ga Georgië redden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
Oftewel, je hebt het veel te druk met het redden vd wereld, vergeet ons in de tussentijd niet, wij willen cbml and more, maar ik weet dat er iets op de tekentafel ligt, ready for launch zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
is toch ook wat zeg....ik bedoel oorlog in Georgie, aanslagen in China, bermbommen in Afghanistan...maar de site is niet online van CBML en je weet ook nog niet wat voor streams er komen..... wat een rot situatie zeg!
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, 't lijkt mij niet echt de tijd voor vrijgezellenfeesten of gezellig stappen![]()
Onrustig is het woord niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha oh ohh spapaars... krijg je daar een onrustig gevoel van?
Hield je jezelf op die manier ook overeind toen je het miljoen misliep? "Honger in de derde wereld, dá's pas erg"quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
of weet jij uit je hoofd de ellende van vorige week nog?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
Ok, over CBML, 'n Beetje last minute lijkt het weer te worden. Immers, als redelijke forse beslissingen m.b.t. streams nog niet genomen zijn, dan moet er welhaast nog veel en veel meer zijn dat ingevuld moet worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoezo niet? dat is pas volgende week en dan zijn we die ellende al weer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |