Ssstt Noekje, niet mijn uitstekende humeur verpesten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
I'm with noekje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
Nou laten we het dan maar aan ons aller Huub 't Hokje' van Ballegooy vragen... Huub, wordt CBML dagelijks uitgezonden?
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Mij ook niet maar dat heb ik al heel vaak gezegd. Ook dat er geen streams kopen. Wat doe ik hier? Ik heb alles al 100x gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:22 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd hè, lijkt dat hele CMBL me geen ene reet aan.
Ja maar er is toch een verschil tussen streams en de uitzendingen, over het uitzenden op tv heb ik hem nog niet gehoord volgens mij, of dat heb ik dan gemist...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.
Dus bah.
Hahaha, spuit elf in de bocht...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Darklight het volgende:
Weet die al of de streams gratis zijn? En vanaf wanneer we kunnen kijken?
o, dus hij mag de post weg brengen enz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Junior bureauredacteur, dacht ik.
Dat was er in DGK ook al, dus das niets nieuws onder de zon...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef Darklight het volgende:
zal we leen soort Paradise Hotel worden,met veel gezuip en geneuk
Sneue kansloze troep is het weer hè.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het promotiefilmpje ziet er wel leuk uit.
Begin er zin in te krijgen.
Ja, zo´n blondje zegt dat ze wel van een man houdt met een forse creditcard...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
'Ja. Als ik morgen mooie kleding mag kopen, maar daarvoor moet ik wel eerst met iemand naar bed, ja, dan doe ik dat.'
OMFG, het kán echt nog platter.
Jemig, wat leuk voor Peet, denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef Disana het volgende:
De telefoontjes van Jaap en Huub naar PeterNB's radioprogramma zijn op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/results?search_query=king+jaap+fok+radio&search_type=&aq=f
doet me aan iemand denken...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
zo jammer dat ik hier geen geluid hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
The real world was toch wel real??quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
het is wederom een reality soap met echte mensenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
tuurlijk Noek... oompie zit je te stangenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Desii het volgende:
zo jammer dat ik hier geen geluid heb
ergenis is leuk![]()
behalve van die zeikwijven ala Nadia
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
The real world wat toch wel real??
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
Ik volg het nu ook niet meer maar ik was trouw kijker toen ik nog een pubertje was, zonder pukkels.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goeds.
moet ik het nu opgaan nemen voor Nadia...... denk.. denkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekker
whaha het wordt niet voor niets the fake world genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Ik wil ook geen urenlang make-up en haarsessies in de ochtend, dat trek ik ook heul slecht, g'oon douchen, aankleden, haar en make-up binnen het half uur, zoals het hoort.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
*zucht.. dan kan ik geen streams kijken, dat trek ik gewoonweg niet..... HUUB!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bloed onder je nagels vandaan, ik kan helemaal niet met dar soort types, ook het feit dat zij altijd de onschuld zelve speelde en als de discussie haar kant op draaide dan liep ze weg... aarrgghh....quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Hmm, Nadia had wel een mooie kop, hoor. Ik had toch een beetje een zwak voor haar. De ergenis die ze opwekte, ik miste haar echt. Ik hou wel van zulke loeders.
stond jij met de bordjes achter de camera.. "sex in ruil voor je creditcard" en "mannen en vrouwen zijn niet gelijk"quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is wederom een reality soap met echte mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |