Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan wel bij een man het liefste
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"
Ahaaaaa! Gelukkig is het een gratis ¤29,50quote:
Hahahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zitten wel op één lijn, maar niet wat betreft de lokatie van "het snorretje"
Ik vind dat eigenlijk wel een beetje klote geregeld, zo'n verplichte BBQ voor 29,50 eurie. Ik bepaal liever zelf, wat ik eet en hoeveel ik er aan uitgeef. Buiten dat zijn er een boel mensen die ook nog eens met het openbaar vervoer reizen, das me dan voor hun een dure avond.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahaaaaa! Gelukkig is het een gratis ¤29,50
Die komen er ook vast wel, ik kan wel gokken wie er komen, maar ja als t niet zeker is dan heb je er niet zoveel aan. Huub en Claire komen als hun agenda het toe laat, Jaap als ie mag van zijn management, Eric is volgens mij ook altijd wel into dit soort dingen, Palma en Elly komen vast wel. Ja en dan is er nog een hele groep die wellicht ook zouden kunnen komen, de komende weken zullen ze wel wat namen bekend maken..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt me wel leuk op zich maar dan moeten er wel ex bewoners komen.
Dus niet alleen sly en zijn volgelingen.
Jajaja...tuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef neo567 het volgende:
Blurk waar ben je....zal je vernederen !![]()
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
En Jaap zei toen op Nowlive-radio (uitzending fandag, die van het mobiel-aan-mengpaneel) dat hij ook wel wilde komen als het van zijn manager mag. Maar ja, er is eten, en als Huub gaat......
Nee, is veel te duur voor hemquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)
Dus die komt niet!
Dat ontvangt Jaap binnen 5 uur aan rente per dag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook Jaap moet ¤29,50 meebrengen.( Sly op NL radio)
Dus die komt niet!
Dus die komt zeker niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ontvangt Jaap binnen 5 uur aan rente per dag.
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij komt wel, goed voor zijn show.
Hij zal het nodig hebben.
Ik heb het idee dat het voor Jaap een soort race tegen de klok word.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?
Jaap mag een pilot maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer komt die show van Jaap eigenlijk op tv?
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaap mag een pilot maken.
En dat is geen garantie voor uitzending.
Ach dat gaat hij toch op het internet verder?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaap mag een pilot maken.
En dat is geen garantie voor uitzending.
Dus?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef neo567 het volgende:
Blurk waar ben je....zal je vernederen !![]()
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar ik ben benieuwd naar die pilot.
Kijk, dat met die tafel omvergooien kan hij natuurlijk niet blijven doen he?
Hij zal echt met andere dingen moeten komen.
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???
He, moet jij niet werken morgen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?
Oh the all seeying eye!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He, moet jij niet werken morgen?
Ja joh, dus ik ga er nu ook vandoor, ben al weer veel te lang blijven hangen hier.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He, moet jij niet werken morgen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, dus ik ga er nu ook vandoor, ben al weer veel te lang blijven hangen hier.
Heb je het leuk gehad?
dat wat ik wat van Huub begrepen heb, zijn de pilots alleen voor de omroepen die interesse er in hebben te zien. soort "verkoopplaatje "quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Maar nog niemand heeft hem gezien toch?
Hij ging toch uitzendingen opnemen in Soestdijk 2?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Jaap heeft die pilot toch al gemaakt? met die dames in een bad en op een kermis???
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
20-ers, die zijn pas cool![]()
Haai everybody, ik was even een leven aan t hebben vandaag. Ik las net even bij en zag dat Huub weer onder zijn steen vandaan gekropen is![]()
Fucked-up dat we nog steeds niets weten over de streams, Huub jij wil toch ook vast wel een scoop aan ons kwijt, regel dat... ow en fijn dat jullie toch blijkbaar ook nog kunnen uitgaan zonder dat er gedoe van komt, goed om te horen...
En ja, ik ga naar het eindzomerfeestje, wie zet zijn trots opzij, is net zo dapper en/of wil een avondje ouwehoeren en gaat er mee, wil er iemand een lift![]()
Als je weet dat dit het nowlive feestje betreft, dan ben je zeker op de hoogte, ook lid ???? Iedereen is welkom,by the way...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?
Tuurlijk heb ik een account op NL, dat is de enige manier om daar iets te kunnen lezen.... dat is ook het enige waar ik gebruik van maak...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij nowliver dan??Is toch alleen voor die leden?Ja toch,niet dan?
Volgens Huub komen er wel streams, al is het nog niet duidelijk of 24/7 zal zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:15 schreef hondjes het volgende:
komen er nu streams of nu weer niet van dat geweldige progamma CBML,anders is het al gelijk geflopt,wie gaat nu naar geknipte en geplakte beelden kijken, waar valt dit dan onder, toch echt niet .onder reality-soap,
Vraag me af wat ik me dan bij half/half moet voorstellen, overdag wel en 's nachts niet, tussen 0.00 uur en 08.00 uur rusten de bewoners ofzo....ik las ook al ergens twee streams ipv vier...dan zijn ze vast weer gratis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens Huub komen er wel streams, al is het nog niet duidelijk of 24/7 zal zijn
Hoop iig van wel, zo half/half sucks bigtime
Ja, en wat heeft ze vandaag aan? Die hoort er dan ook nog bij....quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:55 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat zou ze gaan koken??
wel in je ritme blijven hé Manu
Kweet ook niet goed wat ik me er voor moet stellen, maar vond 4 streams wel erg tofquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik me dan bij half/half moet voorstellen, overdag wel en 's nachts niet, tussen 0.00 uur en 08.00 uur rusten de bewoners ofzo....ik las ook al ergens twee streams ipv vier...dan zijn ze vast weer gratis. Ik kan me toch haast niet anders voorstellen dan dat er gewoon weer vier streams komen, daar dok ik dan wel weer vijf eurie per maand voor...
ksssst... ksssttt wegweze jij, vrouwmens.....zoveel negativiteit op een maandagmorgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
Ssstt Noekje, niet mijn uitstekende humeur verpesten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jongens, er komen helemaal geen streams. Jullie moeten straks een uur naar RTL5 gaan kijken. Echt!
I'm with noekje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
Nou laten we het dan maar aan ons aller Huub 't Hokje' van Ballegooy vragen... Huub, wordt CBML dagelijks uitgezonden?
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Mij ook niet maar dat heb ik al heel vaak gezegd. Ook dat er geen streams kopen. Wat doe ik hier? Ik heb alles al 100x gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:22 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd hè, lijkt dat hele CMBL me geen ene reet aan.
Ja maar er is toch een verschil tussen streams en de uitzendingen, over het uitzenden op tv heb ik hem nog niet gehoord volgens mij, of dat heb ik dan gemist...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet die niet, zegt hij. Hij kon wel redenen bedenken om geen streams aan het programma te koppelen.
Dus bah.
Hahaha, spuit elf in de bocht...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Darklight het volgende:
Weet die al of de streams gratis zijn? En vanaf wanneer we kunnen kijken?
o, dus hij mag de post weg brengen enz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Junior bureauredacteur, dacht ik.
Dat was er in DGK ook al, dus das niets nieuws onder de zon...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef Darklight het volgende:
zal we leen soort Paradise Hotel worden,met veel gezuip en geneuk
Sneue kansloze troep is het weer hè.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het promotiefilmpje ziet er wel leuk uit.
Begin er zin in te krijgen.
Ja, zo´n blondje zegt dat ze wel van een man houdt met een forse creditcard...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
'Ja. Als ik morgen mooie kleding mag kopen, maar daarvoor moet ik wel eerst met iemand naar bed, ja, dan doe ik dat.'
OMFG, het kán echt nog platter.
Jemig, wat leuk voor Peet, denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef Disana het volgende:
De telefoontjes van Jaap en Huub naar PeterNB's radioprogramma zijn op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/results?search_query=king+jaap+fok+radio&search_type=&aq=f
doet me aan iemand denken...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
zo jammer dat ik hier geen geluid hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
OMFG, wat vreselijk en dit zijn de kandidaten????? Volgens die ene vent moet een vrouw wel haar plaats weten.
De tyfus voor die gast zeg.
The real world was toch wel real??quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
het is wederom een reality soap met echte mensenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
serieus hoe nep en gescript wordt dit programma, een soort van the real world van mtv
tuurlijk Noek... oompie zit je te stangenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:07 schreef Desii het volgende:
zo jammer dat ik hier geen geluid heb
ergenis is leuk![]()
behalve van die zeikwijven ala Nadia
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
The real world wat toch wel real??
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, maak je borst maar nat als je straks thuis gaat kijken, wat een stel geiten zeg. Nu kan ik me wel voorstellen dat er geen streams komen.
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
Ik volg het nu ook niet meer maar ik was trouw kijker toen ik nog een pubertje was, zonder pukkels.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar de net begonnen serie in Hollywood voospelt wel veel al dan niet gescript goeds.
moet ik het nu opgaan nemen voor Nadia...... denk.. denkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar nadia was lelijk met dr 3 navels en dr hangtieten, deze golddiggers lijken op het 1e gezicht wel lekker
whaha het wordt niet voor niets the fake world genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef noekje het volgende:
[..]
The real world was toch wel real??
Ik wil ook geen urenlang make-up en haarsessies in de ochtend, dat trek ik ook heul slecht, g'oon douchen, aankleden, haar en make-up binnen het half uur, zoals het hoort.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
[..]
het zijn toch niet 10 Nadiaaaaaas, hey sgatje, poepje, drolletje waar is mijn stijltang, ik haat mijn haarkleur en m'n makeup zit niet goed
*zucht.. dan kan ik geen streams kijken, dat trek ik gewoonweg niet..... HUUB!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bloed onder je nagels vandaan, ik kan helemaal niet met dar soort types, ook het feit dat zij altijd de onschuld zelve speelde en als de discussie haar kant op draaide dan liep ze weg... aarrgghh....quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Hmm, Nadia had wel een mooie kop, hoor. Ik had toch een beetje een zwak voor haar. De ergenis die ze opwekte, ik miste haar echt. Ik hou wel van zulke loeders.
stond jij met de bordjes achter de camera.. "sex in ruil voor je creditcard" en "mannen en vrouwen zijn niet gelijk"quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is wederom een reality soap met echte mensen
was ook zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef noekje het volgende:
Hmm, Nadia had wel een mooie kop, hoor. Ik had toch een beetje een zwak voor haar. De ergenis die ze opwekte, ik miste haar echt. Ik hou wel van zulke loeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |