Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nu weet iedereen het![]()
In 1 keer ?
Wow ken je geen engels ofzodan kan ik me dat voorstellen
Lol, okay geen walnoot dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee engels ken ik niet en met mijn nederlands is het ook slecht gesteld
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tentquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:08 schreef neo567 het volgende:
ALs je het in 1 keer goed hebt, zeg ik:
there's something not right about you !![]()
ik zal ff wat kruit zoeken ndanquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar....o nee, mij lok je vandaag niet uit de tent![]()
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bieleman/Echtheelraar....pps
Toe ik deze pps deed kreeg ik eerst een agressief gevoel en toe dacht ik dus aan ....
p.s op F5 drukken als het geen diashow wordt
Het nieuwste model?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek is dat hè? Ik dacht aan een rode Tarzan.
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie, om de hoeveel tijd komt er een nieuw model uit dan? Tijdje de PABO niet meer ontvangen.
OMG, wat een duivels ding.quote:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtjequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een duivels ding.
*haakt af.
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:42 schreef neo567 het volgende:
Jajaja, daar dacht je toch echt aan zeg je net, zoem zoem bijtje
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateurquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijtjes doen de giddy giddy in de lucht. Wist je nog niet hè?
Ik zeg maar 1 ding: HB.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:07 schreef -Blurk- het volgende:
Ze gaan er niet even bij liggen dus, moet allemaal vliegensvlug BQ
Ik heb vliegangst, hoe mijn imkertje het toch flikt, I dunno.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Heeft het nog nooit in een vliegtuig gedaan.....voelt zich amateur
Ik weet zeker dat ze dat heel erg vindenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken! I'm out !
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken!
I'm out !
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef neo567 het volgende:
Het zijn allemaal potentiele vliegjes voor Huub !!!!
We kunnen altijd nog gaan skiën Fanquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
allemaal soppers joh........ snap ook niet wat JIJ hier doet
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog gaan skiën Fan![]()
Ja, flikker maar fijn op. Achterlijke kut 30-er!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef neo567 het volgende:
Ach wat een pleuris topic eigenlijk, idd vol met ouwe 40+ huisvrouwen, heb hier niets te zoeken!
Veel plezier rondom die kut kabouter, die rare kikker die allemaal vliegjes vangt.
I'm out !
CBML wordt nooooit wat hehehehe
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, flikker maar fijn op. Achterlijke kut 30-er!
30-ers..
Oh wacht..![]()
Zie je wel, ze vinden het allemaal zwaar kut.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat heel erg vinden
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
Is die weg?
Begreep er toch al geen hol van of weer wel. En werkelijk niemand wil een rode vibrator. Dat ziet er niet uit als je ermee gaat lunchen.
Mental note: Neem geen lunchuitnodiging van noekje aan. Of juist wel, naar gelang je bui.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
Is die weg?
En werkelijk niemand wil een rode vibrator. Dat ziet er niet uit als je ermee gaat lunchen.
Ga je mee lunchen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mental note: Neem geen lunchuitnodiging van noekje aan. Of juist wel, naar gelang je bui.
Wat een kut kleur..quote:
Het eindzomer feestje?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
20-ers, die zijn pas cool![]()
Haai everybody, ik was even een leven aan t hebben vandaag. Ik las net even bij en zag dat Huub weer onder zijn steen vandaan gekropen is![]()
Fucked-up dat we nog steeds niets weten over de streams, Huub jij wil toch ook vast wel een scoop aan ons kwijt, regel dat... ow en fijn dat jullie toch blijkbaar ook nog kunnen uitgaan zonder dat er gedoe van komt, goed om te horen...
En ja, ik ga naar het eindzomerfeestje, wie zet zijn trots opzij, is net zo dapper en/of wil een avondje ouwehoeren en gaat er mee, wil er iemand een lift![]()
Ik blijf helemaal nergens meer hier.quote:
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.quote:
Welke ex bewoners komen daar langs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf helemaal nergens meer hier.
*kist klaarzet.
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke ex bewoners komen daar langs?
That's it. Ik pas dan wel weer helemaal in het plaatje van Huub fans. Libelle lezende 40/50 +ers, COS josties, die niks anders te doen hebben dan die kutkabouter verdedigen. Ik ben weer wakker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef noekje het volgende:
Me Jane, you Tarzan. Of andersom. Wat jij wil.
Uiteraard.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatjequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
Nee gek, roze met parels. Roze!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQ
't Is een raar ding, er staat een mannetje op die z'n arme strak langs z'n zij heeft.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...
En ik lees gewoon anaalridders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.
Waar zit jij met je hoofd?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
En ik lees gewoon anaalridders.
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zit jij met je hoofd?
Laat 't antwoord maar, trouwens.
![]()
Mja, die zullen dat wel van zichzelf weten en dus ook niet komen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig juistquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anoniem bashen is inderdaad een stuk makkelijker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mja, die zullen dat wel van zichzelf weten en dus ook niet komen...
Ik moet helemaal niets.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meet
Die komt wel weer hoor, hij vindt ons veel te leuk, het kan hem niet schelen dat we vrouwen van 40+ snor zijnquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die komt wel weer hoor, hij vindt ons veel te leuk, het kan hem niet schelen dat we vrouwen van 40+ snor zijn
en ik ben nog geen 40. Die Neo is nog ouder dan ik. Ik heb nog niet eens de baard in de keel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar.... maar... ik scheer me wel iedere dag hoor![]()
ik ben wél 60, maar voel me stukken jongerquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik ben nog geen 40. Die Neo is nog ouder dan ik. Ik heb nog niet eens de baard in de keel.
Maar ik voel me soms wel 60.
Ik geef je wel opquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook wel gaan, kan me alleen niet opgeven.
Luchtballon meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meet
ik welquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al die offtopic troep verwijderen
Zou die man roken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik welzo'n hele grote met gedraaiede puntjes
cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
toch ?
Heb jij geen snor dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al die offtopic troep verwijderen
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand ff al!!! die offtopic troep verwijderen
Práchtig! Als je dan toch een snor hebt, dan maar zo een!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik welzo'n hele grote met gedraaide puntjes
cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
toch ?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat nou, iedereen weggevlucht hier?
Snorvanheteersteuur?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze zijn geschrokken van mijn snor..........
Ik ben niet bang voor een snorretje hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ze zijn geschrokken van mijn snor..........
Ik ook niet, maar dan wel bij een man het liefstequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een snorretje hoor![]()
In de vorm van een pijltje dat naar beneden wijst dan !quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een snorretje hoor![]()
Is dat met die gratis barbecue voor ¤20?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ho ho 29,50 was het toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat met die gratis barbecue voor ¤20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |