Welke ex bewoners komen daar langs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf helemaal nergens meer hier.
*kist klaarzet.
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke ex bewoners komen daar langs?
That's it. Ik pas dan wel weer helemaal in het plaatje van Huub fans. Libelle lezende 40/50 +ers, COS josties, die niks anders te doen hebben dan die kutkabouter verdedigen. Ik ben weer wakker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Oh, de case is nog niet gerest. Go on en ga door.
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef noekje het volgende:
Me Jane, you Tarzan. Of andersom. Wat jij wil.
Uiteraard.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is zoals altijd nog niet duidelijk, daar is altijd gedoe over tot op t laatste moment...maakt het uit dan wie er komen?
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatjequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
Nee gek, roze met parels. Roze!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook stiekum een Tarzan. Een rode?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Duh Bolletje, wel even bijhouden he... dr is eind sept een feestje op t strand van Scheveningen, georganiseerd door NL.
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert gaat wel met je mee, 't is voor hem een thuiswedstrijd. Daarnaast is hij dol op een gratis BBQ
't Is een raar ding, er staat een mannetje op die z'n arme strak langs z'n zij heeft.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een monsterlijk geval vind ik dat op dat plaatje
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, nou tis ook meer dat het me wel lachen lijkt om al die koppen eens in t echt te zien, kijken of iedereen in t echt ook zo spraakzaam is...
En ik lees gewoon anaalridders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een aantal internet ridders zouden inderdaad hard door de mand vallen.
Waar zit jij met je hoofd?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
En ik lees gewoon anaalridders.
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zit jij met je hoofd?
Laat 't antwoord maar, trouwens.
![]()
Mja, die zullen dat wel van zichzelf weten en dus ook niet komen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig juistquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Aantal ridders. Jezus, sorry. Vind het echt heel erg.
Dat moet je toch even uitleggen. Hoe kan iemand nu door de mand vallen bij een meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |