quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:nog steeds moeders aan de telefoon
Omdat er al een tijdje niet gepost was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Hoezo, de stad slaapt?
Week of 3quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je haar voor het laatst belde?
Daar wask gisteren ff. Hoorde de danceparade tussen de regendruppels door daar hahahahahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:11 schreef babsjuh het volgende:
* babsjuh , de lurkster, zwaait!!![]()
Waarom lurken? Tja, heb niet zoveel te melden... Prinsenland he![]()
bedankt daar ging mn koffie van het lachen!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel veel aso's in de stad gisteren zegVan die varkens met sletjes met blubberbuiken en naveltruitjes
maar je kan mij niet wijsmaken dat er geen grote hordes kaalkopjes en sletten warenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal ff de herhaling van het Journaal kijken.
Enneh, doorgaans geeft de media natuurlijk een vertekend beeld, dat geldt bv. ook voor de Gay Pride, die niet om blote konten en neuken draait.
Nou, mijn beeld van de Danceparade was vorig jaar wel bevestigdquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal ff de herhaling van het Journaal kijken.
Enneh, doorgaans geeft de media natuurlijk een vertekend beeld, dat geldt bv. ook voor de Gay Pride, die niet om blote konten en neuken draait.
Ik zal volgend jaar eens gaan kijken en dan laten weten wat mijn beeld was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou, mijn beeld van de Danceparade was vorig jaar wel bevestigd
Ga je niet weg dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
HALLO Mag ik ook nog mn naam op postcode 3077?
Ik ben nog steeds benieuwd met welk gebied je nu precies bedoelde met 'over het spoor'.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:11 schreef babsjuh het volgende:
* babsjuh , de lurkster, zwaait!!![]()
Waarom lurken? Tja, heb niet zoveel te melden... Prinsenland he![]()
Maar lees 't topic altijd met veel plezier, en misschien kom ik ook wel op de volgende meeting... Heul misschien...
Jawel maar ik heb hier nog een kamerquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb hier nog een kamer
En bovendien denk ik dat ik de komende tijd nog wel ff in Rotterdam blijf want het zit me nog niet lekker
Mijn stadje
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
HALLO Mag ik ook nog mn naam op postcode 3077?
Nouquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
ik gok het criminele Capelle!!
Je zit nu bij je nichtje te fokken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als ik terug ben van de verjaardag van mn nichtje
dan ben je dronken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als ik terug ben van de verjaardag van mn nichtje
Kan dat niet langer dan 1 dag zijn, maar als ik m'n moeder met gebogen hoofd zie lopen hakt het er toch weer in hequote:
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd met welk gebied je nu precies bedoelde met 'over het spoor'.
Wat is er aan de hand met je moeder dan? Of is dat privé?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kan dat niet langer dan 1 dag zijn, maar als ik m'n moeder met gebogen hoofd zie lopen hakt het er toch weer in he![]()
Ja, mag ook wel, want je stinkt nogal.quote:Ze heeft een luchtverfrisser in m'n verhuisdoos gestopt
Ze vindt het niet leuk dat ik wegga. (raar woordquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je moeder dan? Of is dat privé?
[..]
Ja, mag ook wel, want je stinkt nogal.
Ah, je mama woont in Rotterdam?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:53 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk dat ik wegga. (raar woord)
Die had je eerst niet? Een vaatwasser is geweldig. Ben nog nooit zo blij geweest met een apparaat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo! Ons huisje is (bijna) weer helemaal fris en schoon en fruitig
Envaatwasser
Dat is zeker een gevoelskwestie. Dat is de akkerwinde en daar gebeurt werkelijk helemaal niets. Aan de linkerkant heb je wellicht een kleine kans dat er wat gebeurt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.
Maar ja, zal wel een gevoelskwestie zijn, ik weet 't niet. Voel me in Prinsenland (zuidkant J. Duthilhweg) altijd heel veilig, aan de andere kant van 't spoor niet.
Hahahaha, nou dan is dat ook weer rechtgezetquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is zeker een gevoelskwestie. Dat is de akkerwinde en daar gebeurt werkelijk helemaal niets. Aan de linkerkant heb je wellicht een kleine kans dat er wat gebeurt.
Daar komt bij dat dit een strookje is van ongeveer 50 meter. Daarachter kom je in de bloemenbuurt waar ik woon en waar het zelfs saai te noemen is.
*proest* Ben ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo zie je maar weer, mensen die in Prinsenland wonen, zijn geen echte Rotterdammers.
Of zou dat iets met Friesland te maken hebben dan? Ben in Brabant geboren maar van Friese afkomst. Iets dat m'n vader me nooooooooooooooooooit laat vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook import, hoor, maar dan vanuit Friesland. Maar volgens mijn moeder ben ik een Rotterdammer die geboren is in het verkeerde lichaam.
Oh jottem! De Stelberg! M'n zoontje gaat naar die school en ik erger me ook altijd dooooood aan die ouders. En ja, ik breng 'm ook wel eens met de auto weg maar dat is op dagen dat ik zelf van de pijn (revalidatie na ongeluk) niet ver genoeg kan lopen. Maar never nooit zet ik m'n auto zo asociaal neer, altijd op de parkeerplaats van Doeland of het tuincentrum, maar dan nog alleen als daar zoveel plek is dat mijn auto hun klanten niet van een parkeerplaatsje berooft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik sta in prinsenland altijd in de file bij die tyfus school, omdat al die ouders hun kinderen 2 straten verder natuurlijk met de auto moeten brengen. En die auto dan het liefst midden op de weg stilzetten.
Ja inderdaad! Nog nooit zoveel mensen met colaflesjes zien lopenquote:
Mijn oma woont in een van die blokken op de Prinsenlaan, en die appartementen zijn inderdaad echt ontzettend duur. Belachelijke prijzen gezien de lokatie en het formaat van die woninkjes.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef E.T. het volgende:
Die hoge flats vlak langs het spoor zijn trouwens errug dure koop-flats.. De lage portiekflats aan de andere kant dure huur-flats.. en ok, 99% daar zal huurtoeslag ontvangen.. en ook een heel groot deel zal geen nederlandse roots hebben.. Maar ik durf er nog makkelijk 's avonds alleen te lopen als ik naar de metro moet hoor![]()
Dan moet je beslist niet naar West of Zuid gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.
Maar ja, zal wel een gevoelskwestie zijn, ik weet 't niet. Voel me in Prinsenland (zuidkant J. Duthilhweg) altijd heel veilig, aan de andere kant van 't spoor niet.
Dat is Capelle aan den IJssel, op dat stukje wonen overigens alleen maar bejaarden. (Lekker dicht bij het IJssellandziekenhuis voor hun wekelijkse uitje naar de dokter.)quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Nog nooit zoveel mensen met colaflesjes zien lopen![]()
Wij hadden zelf rugtassen meegenomen voor de drank, 5,5liter Bacardi lemon cola
dnno, ben zeeuw en feestjes bouwen zijn mijn hobbyquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Stelling: Rotterdammers kunnen niet echt feest vieren.
Eens of oneens?
Vaakgehoord en het houd me toch wel een beetje bezig. Wat vinden jullie?
Die paupers op de foto's zijn niet representatief voor Rotterdam.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Het is een huurhuis. Maar ik denk dat ze er lekker wil blijven zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Heiden wat wil je oma hebben voor dr huis?
Nee, feestjes horen niet bij de werkstad Rotterdam. Daar ga je na gedane arbeid naar het café met bier en muziek, niet naar een feest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Hmm nee niet mee eens, daar zijn de tenten en feesten hier te divers voor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
dat dus!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, feestjes horen niet bij de werkstad Rotterdam. Daar ga je na gedane arbeid naar het café met bier en muziek, niet naar een feest.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbodquote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
Geen punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbod
Begin jij nu ook al...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je doordouwt, past alles.
Ik ga tot het gaatje!quote:
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de ICquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
Ik ben vrij en gelijk is er spanning en sensatiequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.
Weer wat gemist.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Daarnaast vervoerd een heli bijna nooit patienten, de zetten alleen een arts/chirurg op de plek van het ongeval afquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de IC
havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?), maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.
Niet bij het Ikazia vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?)
Is ook minder stabiel lijkt me..quote:, maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes hequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet bij het Ikazia vandaan?
[..]
Is ook minder stabiel lijkt me..
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Staat op de kaart!
En de traumahelicopter is inderdaad zelden voor patiëntenvervoer. Soms kan het wel nodig zijn als er heel veel tijdwinst te behalen valt; er moet een gebied gedekt worden van zeeland en westbrabant namelijk en dat is een vrij grote afstand van het academisch centrum.
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkastquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.
De plus is toch echt dichterbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkast
Welneet, kom net van de AH af.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
Meestal niet. Brandweerkazerne is overigens bij Zuidplein.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes he
Mjah dan heb je er ook vrij weinig aan.quote:Ik weet wel dat er erg weinig patientruimte is. Het kán wel (stel iemand heeft hersenletsel opgelopen in centrum Rotterdam, en moet met spoed naar Utrecht toe...) maar ze kunnen vrij weinig met de patient (in tegen stelling tot in een ambulance waar meer ruimte is) plus dat de patient voor meer dan de helft van het lichaam in de staart komt te liggen
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusroséquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor mij niet... en de Plus is inderdaad bijna nog slechter dan de EDAH die er zat. Ik kom er eigenlijk alleen voor die paar dingen die de kleine AH niet heeft en als ik echt geen zin heb verder te lopen naar de grote AH. Maar je staat er echt altijd in een onverklaarbare rij voor de kassa en je moet altijd oppassen of je niet iets koopt dat al drie maanden over de datum is. En laatst brak ook m'n mandje (die hippe met trekbeugel) spontaan in tweeënquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De plus is toch echt dichterbijMaar wel duurder en slechter.
Ja, maar voor het zelfde geld heb je ook een Rosé bij Gall & Gall. En voor minder 1 van de Dirk of de Jumbo ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusrosé![]()
Maar voor goede dingen ga ik liever naar de markt inderdaad
Om te beginnen duur. De plus en de Super de Boer hebben daarnaast ook nog eens een 'standaard' assortiment, en niet het wat luxere/apartere wat je bij bijv. AH (duur) of Jumbo (goedkoop) terug ziet. Zelfs de Dirk heeft een breder assortiment dan de S. de B. en de Plus.quote:
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik wel
Die Plus in Gouda is ook wel oké vind ik, maar das offtopicquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
De Bas hier op zuid is de enige plek waar ik zeker weet dat ze er wilde tomaten hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap, onvriendelijk personeel en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Ik heb er echt niks meer te zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Haal eens voor de gein kip op de Dordtselaan of Putsebocht bij 1 van de surinamers of Turken (Sahan heeft hele goede) en vergelijk het vlees met dat van de AH ..
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein, AH Goudse Rijweg, verschillende Turken, de markt...
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Op afrikaanderplein ook zoietsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
De Bas op het Bentinckplein is ook niet veel beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik naar de Bas aan de middellandstraat(afrader), toko's aan de middellandstraat/kruiskade en de AH aan 't Bentinkplein of Lijnbaan wanneer ik in de stad ben
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.
Tmaten!
Mooie soortenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Sjjlaaai, versje sjlaaai!" en mensen die roepen "één oeiro, één oeiro mensen!" Ga je kijken, dingen van 20, 40, 80 cent de kilo, maar waarom die man 1 euro staat te roepen
Neem je ze voor me mee de volgende keer dat je hier komt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Bas vd. heiden, biologisch, 2,50 voor een bak (per kilo dus wel vrij prijzig, maar er zit gigantisch veel smaak aan, erg lekker! )
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
quote:
Hmmm met poedersuikerquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
Die mag je komende donderdag weer meenemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DAquote:Gooi een tomaat naar een schrijver & een roos naar de zangeres Festival
Bekende schrijvers en aanstormend tallent lezen voor uit eigen werk, waarbij ze met hun ironische teksten het bloed onder de nagels van het publiek halen. als de eerste tomaat gegooid is, gaan alle remmen los...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap
Mijn broer wordt er altijd als een crimineel behandeld.quote:, onvriendelijk personeel
Geen idee. Voor mezelf kom ik er nooit.quote:en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Oehhhh met Hugo Borstquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks meer te zoeken
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
Met goed zoeken vast ook wel bij een goede groenteboer hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie soortenwaar vind je die?
edit: laat maar![]()
Kijk, en daar gaat het al misquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken,
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;
hij, mager, lang, kaal hoofd en blonde haarkrans, potlood achter de oor en blauwe stofjas aan (echt zo'n ouderwetse, altijd een stoicijnse blik, enorm lage prijzen en daardoor een samendrommende menigte marokkaanse vrouwen, en als iemand iets aanraakt krijgt ie een flinke snauw want je mag nergens aanzitten![]()
Wat een type is dat
Vakkenvullers overdag aanwezig is opzich een goed teken, dat betekend dat de supermarkt tenminste wel looptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Wie 't breed heeft, laat 't breed hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:quote:
Ja, triest is dat. Dan kom ik dus nooit weer bij zo'n kraam.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of waar het wel mag, maar waar je het wel snel moet doen, omdat ze anders snel van achter de kraam de beroerde zooi in een zakje gooien. Daar waren ze in Zwolle altijd erg goed in, 1 mooie kiwi, en 4 die je bij je kon roepen.
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnelquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Of laat wat appels uit de betuwe overkomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vorige keer liep het niet zo goed af...
[ link | afbeelding ]
met het Westland zo dichtbij, lijkt mij dit ook wel een leuk zomerfestival. Eventueel met komkommers, als er net genoeg tomaten zijn
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:Niet al te veel ingrediënten hebben Bij voorkeur geen snijwerk (lang leve voorgesneden groenten )
SNEL klaar. Max, ik herhaal, max. 15 minuten bereidingstijd (half uurtje oven is ok, hoef ik niet te doen) Aardig smaken
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnel![]()
Goeie toko vind ik "de waard" op de nieuwe binnenweg
Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.
Dat zou voor mij een living hell zijn. Echt.quote:Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
![]()
John Belushi en McGuyver?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Meld zich aan als proefpersoon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?quote:
Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.quote:Duvel kookt vaker dan ik, staat weer tegenover dat ik doorgaans wat meer schoonmaak, wassen draai, etc.
Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Dat mag altijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Meld zich aan als proefpersoon!
Nee, ik ben een hobbykok en de horeca is niets voor mij. Hooguit iets zoals mijn vader doet zou me tof lijken (zie link in sig).quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?
Of gewoon 1x per week met een groep fokkers gaan BBQ'en/koken, net wat het weer toe laatquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat mag altijd.Ik vind niks leuker dan koken voor gasten. Wel probeer ik als er gasten komen meestal een gerecht uit dat ik nog niet eerder heb gemaakt, dus het is altijd afwachten of het te vreten is.
Maar we kunnen wel een keer een culinaire Rotterdam-meet doen, in de winter, als BBQ-en niet meer leuk is.
Geeneens diarree of troep die er aan de andere kant uit kwam.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben trouwens blij dat alle meet bezoekers mn Saté overleeft hebben
Dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?
Prima toch?quote:Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.
Elke week is wat overdreven vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of gewoon 1x per week met een groep fokkers gaan BBQ'en/koken, net wat het weer toe laat
Bij de boogjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Is het zo slecht nog niet gesteld met de slagers op zuid, de kruiden-toko's @ west kruiskade, en de olijfolie van de jumboquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geeneens diarree of troep die er aan de andere kant uit kwam.
dan ben je wel heul dichtbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein,
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ik heb gewoon een teringhekel aan dat snijwerk, het wachten, de moeite. Ik ben gewoon lui en gemakkelijk als het om koken gaat.
quote:Prima toch?
Knoflook & Rozemarijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Knoflook & Rozemarijnvan bijv. ovenschotels
De basilicumplant staat bij ons op de slaapkamer, en nadat ik die water heb gegeven ruikt de hele slaapkamer naar basilicumquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Elke week is wat overdreven vind ik.
Ligt er wel net aan of je er de tijd voor hebt. Zo nu en dan vind ik het lekker om wat uitgebreider te koken en te experimenteren. Doorgaans ga ik door de week echter voor iets dat relatief snel klaar is en niet al teveel aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Zielig er bij kijken en zeggen dat het niet zo is.quote:Maar soms kijken mensen er wat vreemd van op en denken ze dat ik word onderdrukt.
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werken
zit mn baas op te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.
Ja kom op hé, 's avonds een vent..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
WOEF! Grrrr..... Ieuw? <hijg> <hijg>
Draadjesvlees is vies en soep komt uit een zak!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds ik op dieet ben, neem ik doordeweek ook veel meer tijd om iets bijzonders te koken en ik moet zeggen, dat bevalt uitstekend.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ligt er wel net aan of je er de tijd voor hebt. Zo nu en dan vind ik het lekker om wat uitgebreider te koken en te experimenteren. Doorgaans ga ik door de week echter voor iets dat relatief snel klaar is en niet al teveel aandacht nodig heeft.
Ja.quote:Zielig er bij kijken en zeggen dat het niet zo is.
* Alicey is 's avonds ook geen vent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja kom op hé, 's avonds een vent..Das geen rotterdamse mentaliteit hé, foei
Ik heb echt nog nooit zelf soep gemaaktquote:
Dat eerste is ook niet mn favoriet. En soep zit inderdaad grotendeels in een zak. Zowel de tomaten, als de oregano, als de knoflook komen uit een zakjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Draadjesvlees is vies en soep komt uit een zak!
Het resultaat maakt een hoop goed, dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds ik op dieet ben, neem ik doordeweek ook veel meer tijd om iets bijzonders te koken en ik moet zeggen, dat bevalt uitstekend.
Dat is een absolute DO!quote:Ja.Misschien ook een hoofddoek gaan dragen om het nog wat kracht bij te zetten?
Nee, natuurlijk telt dat niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zelf soep gemaakt
Of telt heet water bij een bouillonblokje?
Teveel gedoequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk telt dat niet.Er moeten botten bij betrokken zijn en urenlang borrelen en verse kruiden en ouderwetsche soepgroenten en en en...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het resultaat maakt een hoop goed, dat wel natuurlijk.![]()
Stockholm Syndroom anyone?quote:Dat is een absolute DO!Verder natuurlijk ook vertellen dat heiden je helemaal niet onderdrukt, omdat je nog een heleboel dingen wel van hem mag enzo.
Botten zijn dan weer neit strikt noodzakelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk telt dat niet.Er moeten botten bij betrokken zijn en urenlang borrelen en verse kruiden en ouderwetsche soepgroenten en en en...
Dat scheelt ook weer wat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Fugie het volgende:
ik mag gewoon om 10 uur beginnen, daarna wordt het pas verslapen
Wel als het bijvoorbeeld rundvleessoep is. Of kippensoep.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Botten zijn dan weer neit strikt noodzakelijk.
True.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:![]()
![]()
Als je minder 'mag' eten, dan is het extra belangrijk dat wát je eet, heerlijk is en bevredigend.
Geloof je dan niet dat heiden het beste met je voor heeft en je juist beschermt?quote:Stockholm Syndroom anyone?
Dan wel ja. Anders is het wel sneu.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel als het bijvoorbeeld rundvleessoep is. Of kippensoep.
Soep maken valt zelfs nog wel onder jou eisenlijst voor koken hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zelf soep gemaakt
Of telt heet water bij een bouillonblokje?
Copypaste van mn eigen forumquote:personen:
3 a 4
ingredienten:
Tomaten, halve kilo ongeveer
Bouilion blokjes (volg indicatie op pakje, iets meer of minder is niet erg)
Knoflook, twee a drie teentjes
Olijfolie
Kruiden
-Laurier (2 blaadjes)
-Oregano (Eetlepel)
-Basilicum (6 a 7 blaadjes)
-Peper (snuf)
-Zeezout (naar smaak)
Evt. een klein beetje ui
Evt. slagroom
Bereiding:
Vaak lees je voor soep dat het ingewikkeld is, dat je de tomatenschillen dr af of uit moet halen, boel gedoe etcetera etcetera.
Allemaal nergens voor nodig!
Gooi de tomaten samen met de meeste knoflook (een halve of hele teen overhouden) in de keukenmachine, of doe ze in de pan en zet de staafmixer dr op.
Fruit in een pan met flink wat olijfolie de overgebleven knoflook en evt. de ui. Laat dit rustig pruttelen, desnoods veel te lang, ik schep het er toch altijd weer uit smile.gif Doe daarna voorzichtig en langzaam je tomaten-knoflook mouse in deze pan bij de olie. Roer dit zachtjes voor 2 a 3 minuten.
Doe hier een halve liter water, bouilionblokjes, de hele laurierbladeren (deze moeten achteraf weer uit), en de kruiden bij.
Laat dit geheel indampen tot een mooie dikte. Om er een roomsoep van te maken kan je nu slagroom toevoegen. Smaakt erg lekker, maar niet heel gezond![]()
Waartegen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef Alicey het volgende:
Geloof je dan niet dat heiden het beste met je voor heeft en je juist beschermt?
Nou, als we samen op straat lopen is hij wel altijd bang dat ik onder de tram of auto kom.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegen de grote gemene enge gevaarlijke buitenwereld natuurlijk.
Verkeerde kant van het water.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Leyswood het volgende:
Hey jongens, waarschijnlijk ga ik binnenkort op de Prinsendam in Rotterdam-Zuid wonen.
Dus net voor de erasmusbrug. Iemand enig idee of het daar een beetje te doen is?
Ga er zaterdag kijken!
Hij is bezorgd om je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, als we samen op straat lopen is hij wel altijd bang dat ik onder de tram of auto kom.Ik bevind mij dagelijks alleen op straat en dan kom ik ook niet onder de tram, maar als hij erbij is, vindt hij het nodig om mij om de haverklap tegen te houden als ik wil oversteken.
Dan geeft het ook niet als ik het toch niet weet he!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
You don't know what you're missing, girl.
Geen idee, maar ik denk het vast wel. Eigenlijk zou ik alleen in Katendrecht niet willen wonen, maar dat heeft vooral praktische redenen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Leyswood het volgende:
Hey jongens, waarschijnlijk ga ik binnenkort op de Prinsendam in Rotterdam-Zuid wonen.
Dus net voor de erasmusbrug. Iemand enig idee of het daar een beetje te doen is?
Ga er zaterdag kijken!
Hm, daar zit wat in.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan geeft het ook niet als ik het toch niet weet he!
Hip maar wel een beetje kaal en winderig, net als de mùllerpier e.o.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Leyswood het volgende:
Ga er zaterdag kijken!
Levensgevaarlijk is dat, als je niet kijkt als je oversteekt moet je gewoon doorlopen: schijnbewegingen van voetgangers zijn hellquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, als we samen op straat lopen is hij wel altijd bang dat ik onder de tram of auto kom.Ik bevind mij dagelijks alleen op straat en dan kom ik ook niet onder de tram, maar als hij erbij is, vindt hij het nodig om mij om de haverklap tegen te houden als ik wil oversteken.
Oh, je bent net zo'n ramp in het verkeer als mn vriendin?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook aan jouw inschattingsvermogen liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, je bent net zo'n ramp in het verkeer als mn vriendin?Die steekt ook wegen over waar het beter niet kan, of staat te wachten waar je alle tijd van de wereld hebt.
boem is auwquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook aan jouw inschattingsvermogen liggen.Ach, boem is toch altijd ho..
héél erg veel water gevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Basilicumplanten voelen mijn kookkunst ook altijd aan. Ze gaan altijd dood voor ik ze uberhaupt
kan gebruiken
Ja, dan rotten ze weg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
héél erg veel water geven
Nee, ik ben helemaal geen ramp in het verkeer, dat is 't 'm nou juist.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, je bent net zo'n ramp in het verkeer als mn vriendin?Die steekt ook wegen over waar het beter niet kan, of staat te wachten waar je alle tijd van de wereld hebt.
Nét zoals ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Basilicum moet elke dag water hebben en véél licht.
Die van ons staat op het balkon (zeg maar aan de kuip-kantquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dan rotten ze weg.
Hij staat nu half dood buiten op het balkon.
Als je een beetje stevig in elkaar zit valt dat best mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Boem is 112 bellen
Nee ik zit echt stevig in elkaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een beetje stevig in elkaar zit valt dat best mee.
Mooi, dan is boem dus gewoon ho en meer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee ik zit echt stevig in elkaar
Totdat ik tegen je aan boemquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan is boem dus gewoon ho en meer niet.
Hoewel een met dat spul gerepareerde lamp de gevelwerkzaamheden niet overleefde.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach, en als je uitelkaar geboemt (kop'm er maar in Isegrim) wordt, is er altijd nog het alles reparerende hulpmiddel:
[ afbeelding ]
Probleem heul opgelost.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Héhéhé ik ontwijk je wel met een smooth manoeuvre
Posts als deze zijn de reden dat je topics helemaal moet lezen, en chronologisch. Ik dacht: over wie gáát dit?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hip maar wel een beetje kaal en winderig,
Vinden ze het hier geen probleem dat je continu je eigen forum hier zit te spammen?quote:
Ach, altijd nog beter dan dat je zoiets zou hebben van "hey, ik weet over wie dit gaat! "quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Posts als deze zijn de reden dat je topics helemaal moet lezen, en chronologisch. Ik dacht: over wie gáát dit?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Posts als deze zijn de reden dat je topics helemaal moet lezen, en chronologisch. Ik dacht: over wie gáát dit?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan is boem dus gewoon ho en meer niet.
Bij de Wibra koop je dan toch gewoon een nieuwe ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn medisch dossier zegt wat anders hahahahaha
ow bedankt voor de tip. Fiets er zo ff langsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij de Wibra koop je dan toch gewoon een nieuwe ?
een euro? waarom is de mijne dan 19.999 duurderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:37 schreef Isegrim het volgende:
Wibra.Ga dan naar de Action. Daar hebben ze immers pacemakers voor een euro.
Tja, veel mensen ontdekken de Action te laat en geven dus onnodig veel geld uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een euro? waarom is de mijne dan 19.999 duurder![]()
Met die van een euro durfk wel weer te voetballen!!
Maar dan zit er weer geen batterij bij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, veel mensen ontdekken de Action te laat en geven dus onnodig veel geld uit.
Ja, op onze lekkere bank, kijkend naar onze mooie tv.quote:
Ik ontdekte de Action te vroeg. Kocht er zonnebrand. Zat met 1 been in de zon met 47 graden. Ik verbrand echt nooit, maar dacht nu "goh, laat ik toch mn been maar smeren".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, veel mensen ontdekken de Action te laat en geven dus onnodig veel geld uit.
Tegen ze vloeken en scheldenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar dan zit er weer geen batterij bij!
Weten jullie hoe ik op zaterdagochtend naar cs kan lopen zonder wachttorens aangeboden te krijgen?Die jehovamensen willen me steeds zo'n blaadje verkopen
. In het good old refozeeland bellen ze alleen aan de deur op zondagochtend, dan kan je door de gordijnen spieken en niet opendoen, maar hier zijn ze doortastender!
Er zijn nog 2 mensen die ik toe moet voegen, waaronder jij dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef Flashwin het volgende:
Heej Lee, ik had je nog een PM gestuurd met het verzoek mij aan de kaart toe te voegen..heb je em ontvangen?
Dusquote:Ajax-fans die op 21 september naar de Rotterdamse Kuip gaan voor de klassieker tegen Feyenoord, mogen geen T-shirts met een afbeelding van het nazi-bombardement op Rotterdam uit de Tweede Wereldoorlog dragen. Feyenoord eist dat Ajax de shirts zelf van haar supporters afpakt, voordat ze naar de havenstad afreizen. ''Wij betreuren zulke uitingen, die kwetsend zijn. Zulke T-shirts willen wij absoluut niet in ons stadion hebben'', aldus de verklaring van de Rotterdammers.
Feyenoord staat alleen toe dat supporters spandoeken, vlaggen en shirts bij zich hebben om de eigen club aan te moedigen. De Ajax-aanhang wordt altijd al bij de Arena gefouilleerd om opstoppingen bij De Kuip te voorkomen. Daar moet Ajax de shirts al afpakken, vinden de Rotterdammers.
De gewraakte T-shirts zijn te koop via internet. Vorig seizoen hing er tijdens Ajax-Feyenoord in de Arena een spandoek met dezelfde afbeelding, met daaronder de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit tot groot ongenoegen van Feyenoorders, maar ook veel Ajax-aanhangers waardeerden het niet, zegt Eric van Dorp van de supportersvereniging Feyenoord.
Drie jaar geleden wilde een deel van harde kern van de Feyenoord-supporters een Palestijns voetbalshirt dragen in de Arena. Feyenoord verbood dat en bij fouillering werden enkele shirts in beslag genomen.
nee joh pannenkoek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
DusIemand nog een statement maken over het lage niveau van de gemiddelde voetbalsupporter? Ik zou zeggen oppakken en een maand of 3 vastzetten vanwege het verheerlijken van het nazisme.
ah okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 mensen die ik toe moet voegen, waaronder jij dusDat ga ik doen zodra ik zin heb om zowel photoshop als googleearth als FlashXP op te starten
Alleen in de Arena neerzetten is al wreed en onmenselijk en zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh pannenkoek.
allemaal in de arena opsluiten en dan zo nu en dan wat wapens droppen. Livestream erbij, popcorn en bier en genieten maar
skybox zit vrij aardig hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen in de Arena neerzetten is al wreed en onmenselijk en zo.
vind het veel erger dat ze er anderen mee beledigen/kwetsen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat ze die shirts aantrekken joh. Maken ze zichzelf compleet belachelijk mee!!
Dat absoluut maarja nu word het groter gemaakt dan het is en daardoor raken er meer mensen over de zeik dan als ze ze gewoon aan zouden hebben zonder media aandacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het veel erger dat ze er anderen mee beledigen/kwetsen....
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey pleit voor een soort reservaat voor voetbalsupporters.
Ik stel voor dat we een Eiland maken achter de stormvloedkering. En dan bij springvloed even een sluisje vergeten dicht te doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrug
Dat is wel erg dichtbij. Liever ergens op een stuk gras op de veluwe, ver weg van de beschaving.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrug
Ik stem voor Friesland!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbij. Liever ergens op een stuk gras op de veluwe, ver weg van de beschaving.
Of gewoon een schuit de zee opsturen met die lui aan boord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:19 schreef Romanov het volgende:
Gaat dat nog door met die 2e maasvlakte?
Me dunkt dat we daar ook nog wel een hoekje kunnen inruimen voor ze
Een op afstandbestuurbare onderzeeër, waarbij de torpedo luiken aan beide kanten geopend zijn. En deze langzaam af laten dalen naar 1 km diepte, en terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Romanov het volgende:
Ja, maar das weer zonde van die boot.
Eilandje onder laten lopen zal het eilandje doen laten voortleven. Boot overleeft die hooligans niet
(Wel eens een gemiddelde supporterstrein gezien na afloop?)
Ik heb een keer in zo'n trein gezeten vol met hooli's. Dat ding werd letterlijk onder mijn kont vandaan gesloopt. Gelukkig kon ik mezelf bedwingen om eens te vragen of ze dat nu normaal vinden en of ze dat thuis doen (ook als ze geen trein hebben thuis).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Romanov het volgende:
(Wel eens een gemiddelde supporterstrein gezien na afloop?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |