havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?), maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.
Niet bij het Ikazia vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?)
Is ook minder stabiel lijkt me..quote:, maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes hequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet bij het Ikazia vandaan?
[..]
Is ook minder stabiel lijkt me..
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Staat op de kaart!
En de traumahelicopter is inderdaad zelden voor patiëntenvervoer. Soms kan het wel nodig zijn als er heel veel tijdwinst te behalen valt; er moet een gebied gedekt worden van zeeland en westbrabant namelijk en dat is een vrij grote afstand van het academisch centrum.
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkastquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.
De plus is toch echt dichterbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkast
Welneet, kom net van de AH af.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
Meestal niet. Brandweerkazerne is overigens bij Zuidplein.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes he
Mjah dan heb je er ook vrij weinig aan.quote:Ik weet wel dat er erg weinig patientruimte is. Het kán wel (stel iemand heeft hersenletsel opgelopen in centrum Rotterdam, en moet met spoed naar Utrecht toe...) maar ze kunnen vrij weinig met de patient (in tegen stelling tot in een ambulance waar meer ruimte is) plus dat de patient voor meer dan de helft van het lichaam in de staart komt te liggen
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusroséquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor mij niet... en de Plus is inderdaad bijna nog slechter dan de EDAH die er zat. Ik kom er eigenlijk alleen voor die paar dingen die de kleine AH niet heeft en als ik echt geen zin heb verder te lopen naar de grote AH. Maar je staat er echt altijd in een onverklaarbare rij voor de kassa en je moet altijd oppassen of je niet iets koopt dat al drie maanden over de datum is. En laatst brak ook m'n mandje (die hippe met trekbeugel) spontaan in tweeënquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De plus is toch echt dichterbijMaar wel duurder en slechter.
Ja, maar voor het zelfde geld heb je ook een Rosé bij Gall & Gall. En voor minder 1 van de Dirk of de Jumbo ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusrosé![]()
Maar voor goede dingen ga ik liever naar de markt inderdaad
Om te beginnen duur. De plus en de Super de Boer hebben daarnaast ook nog eens een 'standaard' assortiment, en niet het wat luxere/apartere wat je bij bijv. AH (duur) of Jumbo (goedkoop) terug ziet. Zelfs de Dirk heeft een breder assortiment dan de S. de B. en de Plus.quote:
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik welquote:
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik wel
Die Plus in Gouda is ook wel oké vind ik, maar das offtopicquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |