havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?), maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
havenziekenhuis wel ja.. maar als ie naar de EMC moet ... en dan door de stad heen sjeesuh.. dan moet de politie eerst alles gaan afzetten ... nee zal vast lopen. heli is sneller.
Niet bij het Ikazia vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de ambulances hier vandaan komen (GGD post?)
Is ook minder stabiel lijkt me..quote:, maar dat is meer het punt. Als de patient eenmaal stabiel is, maakt de manier van vervoer niet zo veel meer uit; heli zal zelfs in een stad langer duren, met landen ed.
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes hequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet bij het Ikazia vandaan?
[..]
Is ook minder stabiel lijkt me..
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Staat op de kaart!
En de traumahelicopter is inderdaad zelden voor patiëntenvervoer. Soms kan het wel nodig zijn als er heel veel tijdwinst te behalen valt; er moet een gebied gedekt worden van zeeland en westbrabant namelijk en dat is een vrij grote afstand van het academisch centrum.
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkastquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Grappig, ik heb een volkstuin op de Daltonlaan. mss heb ik Dutchtrain wel eens bij de ah op de Statenweg gezien, ik kom daar best vaak.
De plus is toch echt dichterbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kom ik net weer vandaan. Zo'n AH vlakbij is toch een soort verlengstuk van m'n voorraadkast en koelkast
Welneet, kom net van de AH af.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
Meestal niet. Brandweerkazerne is overigens bij Zuidplein.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn geen brandweerkazernes he
Mjah dan heb je er ook vrij weinig aan.quote:Ik weet wel dat er erg weinig patientruimte is. Het kán wel (stel iemand heeft hersenletsel opgelopen in centrum Rotterdam, en moet met spoed naar Utrecht toe...) maar ze kunnen vrij weinig met de patient (in tegen stelling tot in een ambulance waar meer ruimte is) plus dat de patient voor meer dan de helft van het lichaam in de staart komt te liggen
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusroséquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plus, Super de Boer en de Albert Hein zijn eigenlijk supermarkten waar je in een grote boog omheen moet lopen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor mij niet... en de Plus is inderdaad bijna nog slechter dan de EDAH die er zat. Ik kom er eigenlijk alleen voor die paar dingen die de kleine AH niet heeft en als ik echt geen zin heb verder te lopen naar de grote AH. Maar je staat er echt altijd in een onverklaarbare rij voor de kassa en je moet altijd oppassen of je niet iets koopt dat al drie maanden over de datum is. En laatst brak ook m'n mandje (die hippe met trekbeugel) spontaan in tweeënquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De plus is toch echt dichterbijMaar wel duurder en slechter.
Ja, maar voor het zelfde geld heb je ook een Rosé bij Gall & Gall. En voor minder 1 van de Dirk of de Jumbo ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je teerbeminde heeft anders toch meermalen goede woorden uitgesproken over de plusrosé![]()
Maar voor goede dingen ga ik liever naar de markt inderdaad
Om te beginnen duur. De plus en de Super de Boer hebben daarnaast ook nog eens een 'standaard' assortiment, en niet het wat luxere/apartere wat je bij bijv. AH (duur) of Jumbo (goedkoop) terug ziet. Zelfs de Dirk heeft een breder assortiment dan de S. de B. en de Plus.quote:
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik welquote:
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik wel
Die Plus in Gouda is ook wel oké vind ik, maar das offtopicquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
De Bas hier op zuid is de enige plek waar ik zeker weet dat ze er wilde tomaten hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap, onvriendelijk personeel en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Ik heb er echt niks meer te zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Haal eens voor de gein kip op de Dordtselaan of Putsebocht bij 1 van de surinamers of Turken (Sahan heeft hele goede) en vergelijk het vlees met dat van de AH ..
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein, AH Goudse Rijweg, verschillende Turken, de markt...
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Op afrikaanderplein ook zoietsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
De Bas op het Bentinckplein is ook niet veel beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik naar de Bas aan de middellandstraat(afrader), toko's aan de middellandstraat/kruiskade en de AH aan 't Bentinkplein of Lijnbaan wanneer ik in de stad ben
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.
Tmaten!
Mooie soortenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Sjjlaaai, versje sjlaaai!" en mensen die roepen "één oeiro, één oeiro mensen!" Ga je kijken, dingen van 20, 40, 80 cent de kilo, maar waarom die man 1 euro staat te roepen
Neem je ze voor me mee de volgende keer dat je hier komt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Bas vd. heiden, biologisch, 2,50 voor een bak (per kilo dus wel vrij prijzig, maar er zit gigantisch veel smaak aan, erg lekker! )
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
quote:
Hmmm met poedersuikerquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
Die mag je komende donderdag weer meenemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DAquote:Gooi een tomaat naar een schrijver & een roos naar de zangeres Festival
Bekende schrijvers en aanstormend tallent lezen voor uit eigen werk, waarbij ze met hun ironische teksten het bloed onder de nagels van het publiek halen. als de eerste tomaat gegooid is, gaan alle remmen los...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap
Mijn broer wordt er altijd als een crimineel behandeld.quote:, onvriendelijk personeel
Geen idee. Voor mezelf kom ik er nooit.quote:en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Oehhhh met Hugo Borstquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks meer te zoeken
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
Met goed zoeken vast ook wel bij een goede groenteboer hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie soortenwaar vind je die?
edit: laat maar![]()
Kijk, en daar gaat het al misquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken,
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;
hij, mager, lang, kaal hoofd en blonde haarkrans, potlood achter de oor en blauwe stofjas aan (echt zo'n ouderwetse, altijd een stoicijnse blik, enorm lage prijzen en daardoor een samendrommende menigte marokkaanse vrouwen, en als iemand iets aanraakt krijgt ie een flinke snauw want je mag nergens aanzitten![]()
Wat een type is dat
Vakkenvullers overdag aanwezig is opzich een goed teken, dat betekend dat de supermarkt tenminste wel looptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Wie 't breed heeft, laat 't breed hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:quote:
Ja, triest is dat. Dan kom ik dus nooit weer bij zo'n kraam.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of waar het wel mag, maar waar je het wel snel moet doen, omdat ze anders snel van achter de kraam de beroerde zooi in een zakje gooien. Daar waren ze in Zwolle altijd erg goed in, 1 mooie kiwi, en 4 die je bij je kon roepen.
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnelquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Of laat wat appels uit de betuwe overkomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vorige keer liep het niet zo goed af...
[ link | afbeelding ]
met het Westland zo dichtbij, lijkt mij dit ook wel een leuk zomerfestival. Eventueel met komkommers, als er net genoeg tomaten zijn
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:Niet al te veel ingrediënten hebben Bij voorkeur geen snijwerk (lang leve voorgesneden groenten )
SNEL klaar. Max, ik herhaal, max. 15 minuten bereidingstijd (half uurtje oven is ok, hoef ik niet te doen) Aardig smaken
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnel![]()
Goeie toko vind ik "de waard" op de nieuwe binnenweg
Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.
Dat zou voor mij een living hell zijn. Echt.quote:Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
![]()
John Belushi en McGuyver?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Meld zich aan als proefpersoon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?quote:
Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.quote:Duvel kookt vaker dan ik, staat weer tegenover dat ik doorgaans wat meer schoonmaak, wassen draai, etc.
Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Dat mag altijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Meld zich aan als proefpersoon!
Nee, ik ben een hobbykok en de horeca is niets voor mij. Hooguit iets zoals mijn vader doet zou me tof lijken (zie link in sig).quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?
Of gewoon 1x per week met een groep fokkers gaan BBQ'en/koken, net wat het weer toe laatquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat mag altijd.Ik vind niks leuker dan koken voor gasten. Wel probeer ik als er gasten komen meestal een gerecht uit dat ik nog niet eerder heb gemaakt, dus het is altijd afwachten of het te vreten is.
Maar we kunnen wel een keer een culinaire Rotterdam-meet doen, in de winter, als BBQ-en niet meer leuk is.
Geeneens diarree of troep die er aan de andere kant uit kwam.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben trouwens blij dat alle meet bezoekers mn Saté overleeft hebben
Dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?
Prima toch?quote:Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.
Elke week is wat overdreven vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of gewoon 1x per week met een groep fokkers gaan BBQ'en/koken, net wat het weer toe laat
Bij de boogjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Is het zo slecht nog niet gesteld met de slagers op zuid, de kruiden-toko's @ west kruiskade, en de olijfolie van de jumboquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geeneens diarree of troep die er aan de andere kant uit kwam.
dan ben je wel heul dichtbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein,
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ik heb gewoon een teringhekel aan dat snijwerk, het wachten, de moeite. Ik ben gewoon lui en gemakkelijk als het om koken gaat.
quote:Prima toch?
Knoflook & Rozemarijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Knoflook & Rozemarijnvan bijv. ovenschotels
De basilicumplant staat bij ons op de slaapkamer, en nadat ik die water heb gegeven ruikt de hele slaapkamer naar basilicumquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Elke week is wat overdreven vind ik.
Ligt er wel net aan of je er de tijd voor hebt. Zo nu en dan vind ik het lekker om wat uitgebreider te koken en te experimenteren. Doorgaans ga ik door de week echter voor iets dat relatief snel klaar is en niet al teveel aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Zielig er bij kijken en zeggen dat het niet zo is.quote:Maar soms kijken mensen er wat vreemd van op en denken ze dat ik word onderdrukt.
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werken
zit mn baas op te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.
Ja kom op hé, 's avonds een vent..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
WOEF! Grrrr..... Ieuw? <hijg> <hijg>
Draadjesvlees is vies en soep komt uit een zak!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |