Elke week is wat overdreven vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of gewoon 1x per week met een groep fokkers gaan BBQ'en/koken, net wat het weer toe laat
Bij de boogjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Is het zo slecht nog niet gesteld met de slagers op zuid, de kruiden-toko's @ west kruiskade, en de olijfolie van de jumboquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geeneens diarree of troep die er aan de andere kant uit kwam.
dan ben je wel heul dichtbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein,
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ik heb gewoon een teringhekel aan dat snijwerk, het wachten, de moeite. Ik ben gewoon lui en gemakkelijk als het om koken gaat.
quote:Prima toch?
Knoflook & Rozemarijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Knoflook & Rozemarijnvan bijv. ovenschotels
De basilicumplant staat bij ons op de slaapkamer, en nadat ik die water heb gegeven ruikt de hele slaapkamer naar basilicumquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rozemarijn, tijm en basilicum behoren tot mijn favoriete geuren in heel de wereld.
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Elke week is wat overdreven vind ik.
Ligt er wel net aan of je er de tijd voor hebt. Zo nu en dan vind ik het lekker om wat uitgebreider te koken en te experimenteren. Doorgaans ga ik door de week echter voor iets dat relatief snel klaar is en niet al teveel aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het snijden enzo vind ik juist heerlijk ontspannend. Therapeutisch bijna. En de geuren die dan je huis langzaam vullen, bijvoorbeeld als je draadjesvlees of soep maakt...
Zielig er bij kijken en zeggen dat het niet zo is.quote:Maar soms kijken mensen er wat vreemd van op en denken ze dat ik word onderdrukt.
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wou zeggen dat overleef ik niet man. Was echt paar dagen moe na die BBQ doordat het laat werd en ik vroeg moest werken
zit mn baas op te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
De volgende keer moet je je gewoon verslapen. Ik heb er ervaring mee.
Ja kom op hé, 's avonds een vent..quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
WOEF! Grrrr..... Ieuw? <hijg> <hijg>
Draadjesvlees is vies en soep komt uit een zak!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds ik op dieet ben, neem ik doordeweek ook veel meer tijd om iets bijzonders te koken en ik moet zeggen, dat bevalt uitstekend.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ligt er wel net aan of je er de tijd voor hebt. Zo nu en dan vind ik het lekker om wat uitgebreider te koken en te experimenteren. Doorgaans ga ik door de week echter voor iets dat relatief snel klaar is en niet al teveel aandacht nodig heeft.
Ja.quote:Zielig er bij kijken en zeggen dat het niet zo is.
* Alicey is 's avonds ook geen vent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja kom op hé, 's avonds een vent..Das geen rotterdamse mentaliteit hé, foei
Ik heb echt nog nooit zelf soep gemaaktquote:
Dat eerste is ook niet mn favoriet. En soep zit inderdaad grotendeels in een zak. Zowel de tomaten, als de oregano, als de knoflook komen uit een zakjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Draadjesvlees is vies en soep komt uit een zak!
Het resultaat maakt een hoop goed, dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds ik op dieet ben, neem ik doordeweek ook veel meer tijd om iets bijzonders te koken en ik moet zeggen, dat bevalt uitstekend.
Dat is een absolute DO!quote:Ja.Misschien ook een hoofddoek gaan dragen om het nog wat kracht bij te zetten?
Nee, natuurlijk telt dat niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zelf soep gemaakt
Of telt heet water bij een bouillonblokje?
Teveel gedoequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk telt dat niet.Er moeten botten bij betrokken zijn en urenlang borrelen en verse kruiden en ouderwetsche soepgroenten en en en...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |