Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik welquote:
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had jij stukjes rib in je kipfilet van de Zuidplein-hein dan? Nou, ik wel
Die Plus in Gouda is ook wel oké vind ik, maar das offtopicquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar overal gaat wel eens wat mis.
En ook in Gouda gaan we lekker naar de Appie Heijn
De Bas hier op zuid is de enige plek waar ik zeker weet dat ze er wilde tomaten hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap, onvriendelijk personeel en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Ik heb er echt niks meer te zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Haal eens voor de gein kip op de Dordtselaan of Putsebocht bij 1 van de surinamers of Turken (Sahan heeft hele goede) en vergelijk het vlees met dat van de AH ..
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga naar C1000 Eudokiaplein, AH Goudse Rijweg, verschillende Turken, de markt...
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Op afrikaanderplein ook zoietsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de markt op ´t Grote Visserijplein (delfshaven) ook wel een aparte. Ik kwam er vroeger iedere week. Wel leuk want ik kan bepaalde kooplui nog steeds voor de geest halen; mocro roept: "Aaarebei!!!"![]()
Of die dikke vent die de hele dag alleen maar roept "kilo tomaten 2 euro,kilo tomaten 2 euro!!"
De Bas op het Bentinckplein is ook niet veel beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik naar de Bas aan de middellandstraat(afrader), toko's aan de middellandstraat/kruiskade en de AH aan 't Bentinkplein of Lijnbaan wanneer ik in de stad ben
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow, die bovenste (donkere) en die onderste heb ik nog nooit gezien.
Tmaten!
Mooie soortenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Zulke patronen zijn ook tof! Je hebt ze ook met geel/groen, paars, .... erg erg lekker!
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Sjjlaaai, versje sjlaaai!" en mensen die roepen "één oeiro, één oeiro mensen!" Ga je kijken, dingen van 20, 40, 80 cent de kilo, maar waarom die man 1 euro staat te roepen
Neem je ze voor me mee de volgende keer dat je hier komt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Bas vd. heiden, biologisch, 2,50 voor een bak (per kilo dus wel vrij prijzig, maar er zit gigantisch veel smaak aan, erg lekker! )
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
quote:
Hmmm met poedersuikerquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
Die mag je komende donderdag weer meenemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel apart patroontje
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DAquote:Gooi een tomaat naar een schrijver & een roos naar de zangeres Festival
Bekende schrijvers en aanstormend tallent lezen voor uit eigen werk, waarbij ze met hun ironische teksten het bloed onder de nagels van het publiek halen. als de eerste tomaat gegooid is, gaan alle remmen los...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan naar de AH, soms Super de Boer, soms C1000. Nooit naar de markt of Turken.
Er is echter één supermarkt waar ik écht met een grote boog omheen loop en dat is de Bas. Wát een kutsupermarkt is datKrap
Mijn broer wordt er altijd als een crimineel behandeld.quote:, onvriendelijk personeel
Geen idee. Voor mezelf kom ik er nooit.quote:en een slechte sortering. Kom er noodgedwongen nog wel eens als ik op het werk wat moet halen, want hij is het dichtstbij. Maar het levert dan altijd een hoop gevloek van mijn kant op
Oehhhh met Hugo Borstquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks meer te zoeken
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die mag je komende donderdag weer meenemen
[..]
=> http://www.uitburo.nl/dsp(...)CDC-C3A8020D71F401DA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |