Met goed zoeken vast ook wel bij een goede groenteboer hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie soortenwaar vind je die?
edit: laat maar![]()
Kijk, en daar gaat het al misquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken,
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;
hij, mager, lang, kaal hoofd en blonde haarkrans, potlood achter de oor en blauwe stofjas aan (echt zo'n ouderwetse, altijd een stoicijnse blik, enorm lage prijzen en daardoor een samendrommende menigte marokkaanse vrouwen, en als iemand iets aanraakt krijgt ie een flinke snauw want je mag nergens aanzitten![]()
Wat een type is dat
Vakkenvullers overdag aanwezig is opzich een goed teken, dat betekend dat de supermarkt tenminste wel looptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Wie 't breed heeft, laat 't breed hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:quote:
Ja, triest is dat. Dan kom ik dus nooit weer bij zo'n kraam.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of waar het wel mag, maar waar je het wel snel moet doen, omdat ze anders snel van achter de kraam de beroerde zooi in een zakje gooien. Daar waren ze in Zwolle altijd erg goed in, 1 mooie kiwi, en 4 die je bij je kon roepen.
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnelquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Of laat wat appels uit de betuwe overkomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vorige keer liep het niet zo goed af...
[ link | afbeelding ]
met het Westland zo dichtbij, lijkt mij dit ook wel een leuk zomerfestival. Eventueel met komkommers, als er net genoeg tomaten zijn
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:Niet al te veel ingrediënten hebben Bij voorkeur geen snijwerk (lang leve voorgesneden groenten )
SNEL klaar. Max, ik herhaal, max. 15 minuten bereidingstijd (half uurtje oven is ok, hoef ik niet te doen) Aardig smaken
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnel![]()
Goeie toko vind ik "de waard" op de nieuwe binnenweg
Ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.
Dat zou voor mij een living hell zijn. Echt.quote:Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
![]()
John Belushi en McGuyver?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
Meld zich aan als proefpersoon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?quote:
Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.quote:Duvel kookt vaker dan ik, staat weer tegenover dat ik doorgaans wat meer schoonmaak, wassen draai, etc.
Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven.Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
Dat mag altijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Meld zich aan als proefpersoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |