abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60741844
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mooie soorten waar vind je die?

edit: laat maar

Met goed zoeken vast ook wel bij een goede groenteboer hoor! En misschien op verzoek bij de markt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:24:05 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60741856
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mja als je een beetje leuk wilt koken,
Kijk, en daar gaat het al mis
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_60741879
GVD 28 augustus ben ik er helemaal niet. Weer een kans gemist om Hugo eindelijk eens in het echt te zien.
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:25:03 #154
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60741886
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ben ik ook wel eens geweest maar ik woon vlakbij de markt op de Binnenrotte dus daar ga ik heen.
btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;

hij, mager, lang, kaal hoofd en blonde haarkrans, potlood achter de oor en blauwe stofjas aan (echt zo'n ouderwetse, altijd een stoicijnse blik, enorm lage prijzen en daardoor een samendrommende menigte marokkaanse vrouwen, en als iemand iets aanraakt krijgt ie een flinke snauw want je mag nergens aanzitten

Wat een type is dat
pi_60741889
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk, en daar gaat het al mis
Kookn00b.
pi_60741896
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
pi_60741906
ja, magnetron maaltijden hebben ze op de markt niet nee Ik snap nu waarom dat fornuis in nog zo'n perfecte staat was
pi_60741914
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

btw moet je eens op 't Visserijplein gaan kijken of die kale man er nog staat met z'n groentevrachtauto;

hij, mager, lang, kaal hoofd en blonde haarkrans, potlood achter de oor en blauwe stofjas aan (echt zo'n ouderwetse, altijd een stoicijnse blik, enorm lage prijzen en daardoor een samendrommende menigte marokkaanse vrouwen, en als iemand iets aanraakt krijgt ie een flinke snauw want je mag nergens aanzitten

Wat een type is dat
Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.
pi_60741946
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
De Bas aan de middellandstraat = krap, ALTIJD vakkenvullers overdag aanwezig (deze twee gaan dus al zeer slecht samen), veel rot fruit/groente, producten die aangevreten zijn door muizen of andere organismen. 't Is gewoon een ranzige rotzooi daar. Maar hey, wel goedkoop, en ook hier hebben ze die wilde tomaten
Vakkenvullers overdag aanwezig is opzich een goed teken, dat betekend dat de supermarkt tenminste wel loopt
pi_60741954
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mja als je een beetje leuk wilt koken, ben je al snel op andere dingen dan de gevestigde grote supermarkten aangewezen. Jumbo @ entrepothaven kan je ook nog wel je ei kwijt, maar ik denk toch echt niet dat ik mn kruiden van Silvo ga kopen. En na het zien van Isegrims kruidenkast, weet ik dat als zij dat wel zou doen, ze voor 3 ton aan kruiden in dr kast heeft staan. Dan valt mijn voorraad van een paar potjes, en een zak oregano nog mee.
Wie 't breed heeft, laat 't breed hangen.
pi_60741975
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik haat marktkramen waar je niet mag aanraken en niet zelf de spullen mag pakken.

Of waar het wel mag, maar waar je het wel snel moet doen, omdat ze anders snel van achter de kraam de beroerde zooi in een zakje gooien. Daar waren ze in Zwolle altijd erg goed in, 1 mooie kiwi, en 4 die je bij je kon roepen.
pi_60741985
Vorige keer liep het niet zo goed af met die tomaten...

met het Westland zo dichtbij, lijkt mij dit ook wel een leuk zomerfestival voor Rotterdam. Eventueel met komkommers, als er net genoeg tomaten zijn
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:29:12 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_60742025
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kookn00b.
Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:

• Niet al te veel ingrediënten hebben
  • Bij voorkeur geen snijwerk (lang leve voorgesneden groenten )
  • SNEL klaar. Max, ik herhaal, max. 15 minuten bereidingstijd (half uurtje oven is ok, hoef ik niet te doen)
  • Aardig smaken
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_60742036
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of waar het wel mag, maar waar je het wel snel moet doen, omdat ze anders snel van achter de kraam de beroerde zooi in een zakje gooien. Daar waren ze in Zwolle altijd erg goed in, 1 mooie kiwi, en 4 die je bij je kon roepen.
    Ja, triest is dat. Dan kom ik dus nooit weer bij zo'n kraam.
      maandag 11 augustus 2008 @ 20:29:44 #165
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_60742048
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
    Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnel

Goeie toko vind ik "de waard" op de nieuwe binnenweg
    pi_60742059
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
    Vorige keer liep het niet zo goed af...

[ link | afbeelding ]

met het Westland zo dichtbij, lijkt mij dit ook wel een leuk zomerfestival. Eventueel met komkommers, als er net genoeg tomaten zijn
    Of laat wat appels uit de betuwe overkomen
    pi_60742061
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik haat koken. Avondeten moet - voor mij - aan een paar eisen voldoen:

• Niet al te veel ingrediënten hebben
  • Bij voorkeur geen snijwerk (lang leve voorgesneden groenten )
  • SNEL klaar. Max, ik herhaal, max. 15 minuten bereidingstijd (half uurtje oven is ok, hoef ik niet te doen)
  • Aardig smaken
  • Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.

Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven. Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
    pi_60742100
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Die is ranzig ja, echt zo'n kakkerlakkentunnel

Goeie toko vind ik "de waard" op de nieuwe binnenweg
    Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
      maandag 11 augustus 2008 @ 20:31:58 #169
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_60742111
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat laatste gaat niet samen met je andere eisen.
    Ik vind het wel meevallen
    quote:
    Wat zonde zeg. Eten & koken zijn mijn leven. Het liefst werd ik huisvrouw zodat ik dagelijks uren in de keuken kon staan!
    Dat zou voor mij een living hell zijn. Echt.

Duvel kookt vaker dan ik, staat weer tegenover dat ik doorgaans wat meer schoonmaak, wassen draai, etc.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    pi_60742120
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Laatst met John Belushi en McGyver naar de Coop op de nieuwe binnenweg geweest. Dat is een soort Edah, met Albert Hein prijzen. Niet verkeerd hoor, maar 1,20 voor een liter pak eigenmerk jus d'orange is mij iets te gek.
    John Belushi en McGuyver? Dennis en Maarten dus?
    pi_60742150
    Jup
    pi_60742174
    quote:

[..]

Meld zich aan als proefpersoon!
    pi_60742176
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen
    Nou ja, je eten is dan 'okay', maar meer niet. Al zijn er natuurlijk best wel lekkere, snelle gerechten. Maar hou je ook niet van lekker eten dan? Of alleen als een ander het maakt?
    quote:
    Duvel kookt vaker dan ik, staat weer tegenover dat ik doorgaans wat meer schoonmaak, wassen draai, etc.
    Ik doe vrijwel alles in huis, maar dat wil ik graag zo. En ik geloof niet dat heiden6 daar heel veel problemen mee heeft.
    pi_60742183
    quote:

[..]

Combineer ze door professioneel dagelijks uren in de keuken te staan?
    Het mooi kotsende meisje.
    pi_60742225
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Meld zich aan als proefpersoon!
    Dat mag altijd. Ik vind niks leuker dan koken voor gasten. Wel probeer ik als er gasten komen meestal een gerecht uit dat ik nog niet eerder heb gemaakt, dus het is altijd afwachten of het te vreten is.

Maar we kunnen wel een keer een culinaire Rotterdam-meet doen, in de winter, als BBQ-en niet meer leuk is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')