Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Stelling: Rotterdammers kunnen niet echt feest vieren.
Eens of oneens?
Vaakgehoord en het houd me toch wel een beetje bezig. Wat vinden jullie?
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
dat dus!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, feestjes horen niet bij de werkstad Rotterdam. Daar ga je na gedane arbeid naar het café met bier en muziek, niet naar een feest.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbodquote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
Geen punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbod
Begin jij nu ook al...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je doordouwt, past alles.
Ik ga tot het gaatje!quote:
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de ICquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
Ik ben vrij en gelijk is er spanning en sensatiequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.
Weer wat gemist.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Daarnaast vervoerd een heli bijna nooit patienten, de zetten alleen een arts/chirurg op de plek van het ongeval afquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de IC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |