quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:nog steeds moeders aan de telefoon
Omdat er al een tijdje niet gepost was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Hoezo, de stad slaapt?
Week of 3quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je haar voor het laatst belde?
Daar wask gisteren ff. Hoorde de danceparade tussen de regendruppels door daar hahahahahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:11 schreef babsjuh het volgende:
* babsjuh , de lurkster, zwaait!!![]()
Waarom lurken? Tja, heb niet zoveel te melden... Prinsenland he![]()
bedankt daar ging mn koffie van het lachen!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel veel aso's in de stad gisteren zegVan die varkens met sletjes met blubberbuiken en naveltruitjes
maar je kan mij niet wijsmaken dat er geen grote hordes kaalkopjes en sletten warenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal ff de herhaling van het Journaal kijken.
Enneh, doorgaans geeft de media natuurlijk een vertekend beeld, dat geldt bv. ook voor de Gay Pride, die niet om blote konten en neuken draait.
Nou, mijn beeld van de Danceparade was vorig jaar wel bevestigdquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal ff de herhaling van het Journaal kijken.
Enneh, doorgaans geeft de media natuurlijk een vertekend beeld, dat geldt bv. ook voor de Gay Pride, die niet om blote konten en neuken draait.
Ik zal volgend jaar eens gaan kijken en dan laten weten wat mijn beeld was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou, mijn beeld van de Danceparade was vorig jaar wel bevestigd
Ga je niet weg dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
HALLO Mag ik ook nog mn naam op postcode 3077?
Ik ben nog steeds benieuwd met welk gebied je nu precies bedoelde met 'over het spoor'.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:11 schreef babsjuh het volgende:
* babsjuh , de lurkster, zwaait!!![]()
Waarom lurken? Tja, heb niet zoveel te melden... Prinsenland he![]()
Maar lees 't topic altijd met veel plezier, en misschien kom ik ook wel op de volgende meeting... Heul misschien...
Jawel maar ik heb hier nog een kamerquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb hier nog een kamer
En bovendien denk ik dat ik de komende tijd nog wel ff in Rotterdam blijf want het zit me nog niet lekker
Mijn stadje
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
HALLO Mag ik ook nog mn naam op postcode 3077?
Nouquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
ik gok het criminele Capelle!!
Je zit nu bij je nichtje te fokken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als ik terug ben van de verjaardag van mn nichtje
dan ben je dronken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als ik terug ben van de verjaardag van mn nichtje
Kan dat niet langer dan 1 dag zijn, maar als ik m'n moeder met gebogen hoofd zie lopen hakt het er toch weer in hequote:
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd met welk gebied je nu precies bedoelde met 'over het spoor'.
Wat is er aan de hand met je moeder dan? Of is dat privé?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kan dat niet langer dan 1 dag zijn, maar als ik m'n moeder met gebogen hoofd zie lopen hakt het er toch weer in he![]()
Ja, mag ook wel, want je stinkt nogal.quote:Ze heeft een luchtverfrisser in m'n verhuisdoos gestopt
Ze vindt het niet leuk dat ik wegga. (raar woordquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je moeder dan? Of is dat privé?
[..]
Ja, mag ook wel, want je stinkt nogal.
Ah, je mama woont in Rotterdam?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:53 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk dat ik wegga. (raar woord)
Die had je eerst niet? Een vaatwasser is geweldig. Ben nog nooit zo blij geweest met een apparaat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo! Ons huisje is (bijna) weer helemaal fris en schoon en fruitig
Envaatwasser
Dat is zeker een gevoelskwestie. Dat is de akkerwinde en daar gebeurt werkelijk helemaal niets. Aan de linkerkant heb je wellicht een kleine kans dat er wat gebeurt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.
Maar ja, zal wel een gevoelskwestie zijn, ik weet 't niet. Voel me in Prinsenland (zuidkant J. Duthilhweg) altijd heel veilig, aan de andere kant van 't spoor niet.
Hahahaha, nou dan is dat ook weer rechtgezetquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is zeker een gevoelskwestie. Dat is de akkerwinde en daar gebeurt werkelijk helemaal niets. Aan de linkerkant heb je wellicht een kleine kans dat er wat gebeurt.
Daar komt bij dat dit een strookje is van ongeveer 50 meter. Daarachter kom je in de bloemenbuurt waar ik woon en waar het zelfs saai te noemen is.
*proest* Ben ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo zie je maar weer, mensen die in Prinsenland wonen, zijn geen echte Rotterdammers.
Of zou dat iets met Friesland te maken hebben dan? Ben in Brabant geboren maar van Friese afkomst. Iets dat m'n vader me nooooooooooooooooooit laat vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook import, hoor, maar dan vanuit Friesland. Maar volgens mijn moeder ben ik een Rotterdammer die geboren is in het verkeerde lichaam.
Oh jottem! De Stelberg! M'n zoontje gaat naar die school en ik erger me ook altijd dooooood aan die ouders. En ja, ik breng 'm ook wel eens met de auto weg maar dat is op dagen dat ik zelf van de pijn (revalidatie na ongeluk) niet ver genoeg kan lopen. Maar never nooit zet ik m'n auto zo asociaal neer, altijd op de parkeerplaats van Doeland of het tuincentrum, maar dan nog alleen als daar zoveel plek is dat mijn auto hun klanten niet van een parkeerplaatsje berooft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik sta in prinsenland altijd in de file bij die tyfus school, omdat al die ouders hun kinderen 2 straten verder natuurlijk met de auto moeten brengen. En die auto dan het liefst midden op de weg stilzetten.
Ja inderdaad! Nog nooit zoveel mensen met colaflesjes zien lopenquote:
Mijn oma woont in een van die blokken op de Prinsenlaan, en die appartementen zijn inderdaad echt ontzettend duur. Belachelijke prijzen gezien de lokatie en het formaat van die woninkjes.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef E.T. het volgende:
Die hoge flats vlak langs het spoor zijn trouwens errug dure koop-flats.. De lage portiekflats aan de andere kant dure huur-flats.. en ok, 99% daar zal huurtoeslag ontvangen.. en ook een heel groot deel zal geen nederlandse roots hebben.. Maar ik durf er nog makkelijk 's avonds alleen te lopen als ik naar de metro moet hoor![]()
Dan moet je beslist niet naar West of Zuid gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 't daar heet, maar als je bij Schenkel 't metrospoor overgaat vanuit Rotterdam staan aan de rechterkant die hoge flats. Kan best een vertekend beeld zijn, maar heb altijd 't idee dat 't daar ab-so-luut niet pluis is. Moest daar ooit een oud-collega ophalen, en wat een gribus was het daar zeg! Ook de verhalen die in de loop der tijd voorbij gekomen zijn over de criminaliteit in die buurt waren niet om vrolijk van te worden.
Maar ja, zal wel een gevoelskwestie zijn, ik weet 't niet. Voel me in Prinsenland (zuidkant J. Duthilhweg) altijd heel veilig, aan de andere kant van 't spoor niet.
Dat is Capelle aan den IJssel, op dat stukje wonen overigens alleen maar bejaarden. (Lekker dicht bij het IJssellandziekenhuis voor hun wekelijkse uitje naar de dokter.)quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Nog nooit zoveel mensen met colaflesjes zien lopen![]()
Wij hadden zelf rugtassen meegenomen voor de drank, 5,5liter Bacardi lemon cola
dnno, ben zeeuw en feestjes bouwen zijn mijn hobbyquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Stelling: Rotterdammers kunnen niet echt feest vieren.
Eens of oneens?
Vaakgehoord en het houd me toch wel een beetje bezig. Wat vinden jullie?
Die paupers op de foto's zijn niet representatief voor Rotterdam.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Het is een huurhuis. Maar ik denk dat ze er lekker wil blijven zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Heiden wat wil je oma hebben voor dr huis?
Nee, feestjes horen niet bij de werkstad Rotterdam. Daar ga je na gedane arbeid naar het café met bier en muziek, niet naar een feest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Hmm nee niet mee eens, daar zijn de tenten en feesten hier te divers voor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Eens of oneens?
Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
John "Heiden" Belushi en Isegrim, hebben jullie toevallig een landline van kpn (geen voip)?![]()
Syl moet een dot data verzenden (gewoon nld nummer, met inbelmodem) maar om een of andere reden knalt hij op ca. 30% de verbinding dr uit - schijnt aan de voiplijn te liggen ....
dat dus!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, feestjes horen niet bij de werkstad Rotterdam. Daar ga je na gedane arbeid naar het café met bier en muziek, niet naar een feest.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbodquote:Op maandag 11 augustus 2008 06:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kan hem er hier wel een keer inprikken anders, ben 's avonds vaak wel thuis.
Geen punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel miss vanavond dan, als ze nog geen oplossing voor me hebben gevonden. ( die data die ik heb is al een dag te laat, geen idee of ze er nog wat mee kunnen nu) danku voor het aanbod
Begin jij nu ook al...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je doordouwt, past alles.
Ik ga tot het gaatje!quote:
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de ICquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
Ik ben vrij en gelijk is er spanning en sensatiequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Hmm... hoezo laten ze een traumaheli landen op de Goudsesingel? Ziekenhuis is toch niet al te ver weg?!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zuipen, dat staat vast.
Weer wat gemist.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Public_NME het volgende:
Daarnaast vervoerd een heli bijna nooit patienten, de zetten alleen een arts/chirurg op de plek van het ongeval afquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je weet niet naar welk ziekenhuis ze moeten en waar ze plek hebben op de IC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |