Ik ontdekte de Action te vroeg. Kocht er zonnebrand. Zat met 1 been in de zon met 47 graden. Ik verbrand echt nooit, maar dacht nu "goh, laat ik toch mn been maar smeren".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, veel mensen ontdekken de Action te laat en geven dus onnodig veel geld uit.
Tegen ze vloeken en scheldenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar dan zit er weer geen batterij bij!
Weten jullie hoe ik op zaterdagochtend naar cs kan lopen zonder wachttorens aangeboden te krijgen?Die jehovamensen willen me steeds zo'n blaadje verkopen
. In het good old refozeeland bellen ze alleen aan de deur op zondagochtend, dan kan je door de gordijnen spieken en niet opendoen, maar hier zijn ze doortastender!
Er zijn nog 2 mensen die ik toe moet voegen, waaronder jij dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef Flashwin het volgende:
Heej Lee, ik had je nog een PM gestuurd met het verzoek mij aan de kaart toe te voegen..heb je em ontvangen?
Dusquote:Ajax-fans die op 21 september naar de Rotterdamse Kuip gaan voor de klassieker tegen Feyenoord, mogen geen T-shirts met een afbeelding van het nazi-bombardement op Rotterdam uit de Tweede Wereldoorlog dragen. Feyenoord eist dat Ajax de shirts zelf van haar supporters afpakt, voordat ze naar de havenstad afreizen. ''Wij betreuren zulke uitingen, die kwetsend zijn. Zulke T-shirts willen wij absoluut niet in ons stadion hebben'', aldus de verklaring van de Rotterdammers.
Feyenoord staat alleen toe dat supporters spandoeken, vlaggen en shirts bij zich hebben om de eigen club aan te moedigen. De Ajax-aanhang wordt altijd al bij de Arena gefouilleerd om opstoppingen bij De Kuip te voorkomen. Daar moet Ajax de shirts al afpakken, vinden de Rotterdammers.
De gewraakte T-shirts zijn te koop via internet. Vorig seizoen hing er tijdens Ajax-Feyenoord in de Arena een spandoek met dezelfde afbeelding, met daaronder de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit tot groot ongenoegen van Feyenoorders, maar ook veel Ajax-aanhangers waardeerden het niet, zegt Eric van Dorp van de supportersvereniging Feyenoord.
Drie jaar geleden wilde een deel van harde kern van de Feyenoord-supporters een Palestijns voetbalshirt dragen in de Arena. Feyenoord verbood dat en bij fouillering werden enkele shirts in beslag genomen.
nee joh pannenkoek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
DusIemand nog een statement maken over het lage niveau van de gemiddelde voetbalsupporter? Ik zou zeggen oppakken en een maand of 3 vastzetten vanwege het verheerlijken van het nazisme.
ah okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 mensen die ik toe moet voegen, waaronder jij dusDat ga ik doen zodra ik zin heb om zowel photoshop als googleearth als FlashXP op te starten
Alleen in de Arena neerzetten is al wreed en onmenselijk en zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh pannenkoek.
allemaal in de arena opsluiten en dan zo nu en dan wat wapens droppen. Livestream erbij, popcorn en bier en genieten maar
skybox zit vrij aardig hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen in de Arena neerzetten is al wreed en onmenselijk en zo.
vind het veel erger dat ze er anderen mee beledigen/kwetsen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat ze die shirts aantrekken joh. Maken ze zichzelf compleet belachelijk mee!!
Dat absoluut maarja nu word het groter gemaakt dan het is en daardoor raken er meer mensen over de zeik dan als ze ze gewoon aan zouden hebben zonder media aandacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het veel erger dat ze er anderen mee beledigen/kwetsen....
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey pleit voor een soort reservaat voor voetbalsupporters.
Ik stel voor dat we een Eiland maken achter de stormvloedkering. En dan bij springvloed even een sluisje vergeten dicht te doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrug
Dat is wel erg dichtbij. Liever ergens op een stuk gras op de veluwe, ver weg van de beschaving.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat eilandje daar bij de Brienenoordbrug
Ik stem voor Friesland!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbij. Liever ergens op een stuk gras op de veluwe, ver weg van de beschaving.
Of gewoon een schuit de zee opsturen met die lui aan boord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:19 schreef Romanov het volgende:
Gaat dat nog door met die 2e maasvlakte?
Me dunkt dat we daar ook nog wel een hoekje kunnen inruimen voor ze
Een op afstandbestuurbare onderzeeër, waarbij de torpedo luiken aan beide kanten geopend zijn. En deze langzaam af laten dalen naar 1 km diepte, en terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Romanov het volgende:
Ja, maar das weer zonde van die boot.
Eilandje onder laten lopen zal het eilandje doen laten voortleven. Boot overleeft die hooligans niet
(Wel eens een gemiddelde supporterstrein gezien na afloop?)
Ik heb een keer in zo'n trein gezeten vol met hooli's. Dat ding werd letterlijk onder mijn kont vandaan gesloopt. Gelukkig kon ik mezelf bedwingen om eens te vragen of ze dat nu normaal vinden en of ze dat thuis doen (ook als ze geen trein hebben thuis).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Romanov het volgende:
(Wel eens een gemiddelde supporterstrein gezien na afloop?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |