Ik ga ook naar bed nu, die tukwekker straks weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Juud79 het volgende:
Psst, zijn we de enige 3 die online zijn, waar is iedereen heen?
Misschien heeft ze met hem gezoend in Spanje.quote:
Omdat hij zichzelf verkocht voor geld, zoals hij zelf altijd zeiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef johanna2 het volgende:
Waarom is Huub een hoer ?
Nee-hee, je moet vragen waarom huub een hoer is.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nee-hee, je moet vragen waarom huub een hoer is.
Intellectual whore dus.quote:
Hij had ook een vaccin tegen Real Life Soaps kunnen uitvinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef -Blurk- het volgende:
Intellectual whore dus.
Maar hij werkt toch bij CBML?
Wat heeft dat met "intellectual whore" te maken?
Já! Dan had het geklopt, nu nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had ook een vaccin tegen Real Life Soaps kunnen uitvinden.
so true en nog lief ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto van Claire! Mooi meiske.
Jaap was volgens het NL publiek dat tv kijkt en niet beter wist/weet gewoon beter in het etteren van een ander, maar voor mij was Huub dat toch echt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Já! Dan had het geklopt, nu niet![]()
laatste dag Cc, nog even doorbijten
Opposite's attrackquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef Desii het volgende:
[..]
so true en nog lief ook
wat ik ook zo vertederend aan der vind, is het vertrouwen wat ze geeft aan iemand.
Lieke was het type van bewijs het maar en Claire zegt ja hoor, ik weet zeker dat hij het kan![]()
(ging over, hoe kan het ook anders, het onderwerp wat mij de strot uitkwam "monogamiteit" )
Kill and Attrack! Kill and Attrack!quote:
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Heerlijke muziek, leuk samengesteld, wie dat gedaan heeft weet ik niet, maar 't is een kanjertjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"
en pas op met je antwoord![]()
![]()
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
Tis dat jullie dat "mogen" zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:12 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een leuke spontane en totaal niet "gemaakte" foto's van Huub en Claire
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis dat jullie dat "mogen" zeggen![]()
Maare: ik hoor het al weer donderen in keulen
If I ever hurt you , your revenge will be so sweet![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto van Claire! Mooi meiske.
fandag tegen gevallen ????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi kut allemaal, je hoort drie-vier dagen niets van die gast, zit hij ergens anders weer het vuurtje op te stoken met desastreuze gevolgen![]()
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de klikoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij Intellectual Whore, luisteren naar je pimp
Dan wel in de groenequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de kliko
Ja, dat is waar, daar houdt Huub helemaal niet vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
Mischien iets te veel commotie voor huub de bovenstaande postings![]()
Ja, maar, maar, maar....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
Mischien iets te veel commotie voor huub de bovenstaande postings![]()
Niet als lijdend voorwerp, dat hebben we op de live streams gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, daar houdt Huub helemaal niet van
Ik denk dat je in dit topic je vragen kwijt kan bij Ali.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, maar....
[ afbeelding ]
Niet als lijdend voorwerp? Nou, dacht het toch wel .quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Niet als lijdend voorwerp, dat hebben we op de live streams gezien![]()
Maar wie wel?
DGK was een heerlijke moderne Arena, waar de tong als zwaard fungeerde, en toch geen druppel bloed heeft gevloeid, maar al die gebakken lucht schijnt toch een hoop commotie te hebben veroorzaakt![]()
Het stof vd Arena dwarrelt nog hoog in de lucht![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet als lijdend voorwerp? Nou, dacht het toch wel .
Woehaa !!! You go enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O nee, ik dácht het niet, ik weet het zéker
Het verschil tussen denken en weten, ehhhh even denken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woehaa !!! You go enzo
Wat is het verschil tussen denken en weten![]()
Dus je hebt aantoonbaar bewijs![]()
Lol, je hebt aan de ene kant "wat jij denkt" en aan de andere kant "hetgeen wat zo is"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het verschil tussen denken en weten, ehhhh even denken hoor
Ik weet toch zeker dat ik langer dood ben dan dat ik leefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lol, je hebt aan de ene kant "wat jij denkt" en aan de andere kant "hetgeen wat zo is"![]()
En af en toe heb je een overeenkomst![]()
In geval van wat we met ze alle hebben afgesproken, rood is die kleur![]()
Kraakkkkkk, pieeeeeeeeeep, ik weet het --> denk ikproof me wrong
![]()
Het leven is niet kort --> tis het langste wat je ooit zal doen, commotie alom
1) Ja en je was ook langer dood dan je nu leeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1) Ik weet toch zeker dat ik langer dood ben dan dat ik leef
2) O, en wat Huub betreft, ik heb op de streams gezien hoe hij aangepakt is, dus ja, dat weet ik zeker![]()
1. Zie je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
1) Ja en je was ook langer dood dan je nu leeft![]()
2) Vond ie fijn, tenminste dat "denk" jij
Huub deed het dus om TV te maken, en genoot ervanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1. Zie je?![]()
2. Ik geloof dat Huub wél genoot van een discussie, mits gevoerd met argumenten, niet alleen maar met geschreeuw.
Dénk dat hij de gebroken vinger minder prettig vond, of alle andere fysieke aanvallen.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub deed het dus om TV te maken, en genoot ervan, jammer dat Jaap hier dan zoveel beter in is,
[ afbeelding ]
Daarom doet hij cantbuymelove met Jaap, i get it
Ja je hebt gelijk, ik moet altijd aan die uitspraak denken uit die film "the gladiator":quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Die conclusie van jou ben ik het niet mee eens, en dat weet ik zeker.
En Jaap beter in tv maken? Dat zullen we nog weleens zien dan.
Nou, ben het wel met je eens dat we "geëntertained" zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik moet altijd aan die uitspraak denken uit die film "the gladiator":
Jaap is meer een clown een hofnar en Huub het walgelijk slimme meesterbrein
Die jaap als ezeltje gebruikt zoals spanjaarden doen toch ?
Deze spreekt meer aan:
Iedereen die op het einde roept:
Spanjaard spanjaard![]()
Zo genoeg commotie rondom Huub gemaakt ?![]()
Are you NOT entertainedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ben het wel met je eens dat we "geëntertained" zijn.
En dan vooral door Huub![]()
ja, genoeg hoor, alhoewel![]()
Jawèhel, dat zei ik toch? Het was supervermaakquote:
No further questionsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jawèhel, dat zei ik toch? Het was supervermaak![]()
![]()
![]()
Maar je vroeg of het genoeg was met de commotie, en daar gaf ik antwoord op![]()
De beurt is nu aan Huub denk ik
"I rest my case"..hmm, dat klinkt alsof je denkt deze discussie gewonnen te hebbenquote:
Ik kom net binnen en:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"I rest my case"..hmm, dat klinkt alsof je denkt deze discussie gewonnen te hebben
Ok, adjourned![]()
Ik hoef niet te winnen want het is toch geen discussie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef neo567 het volgende:
Met de juiste intonatie en felheid/snelheid, bitsheid enzz had je allang gewonnen denk ik, maar dit is het leuke van kunnen nadenken, des te sneller je dat kan (Huub), des te groter de kans dat je wint.
Competitie/commotie alom! Het snel kunnen reageren op een veranderende omgeving is dé manier om te overleven: Welcome to the jungle
Waiting for Huub to come along
Volgens jou was dat het wel (een discussie), maar je bent het snel met me eens danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen want het is toch geen discussie?
Maar ik weet dat ik als ik mijn best doe jou kan laten smeken om genade![]()
That's 'intellectual whore" for ye![]()
Nee, heb geen hulp nodig hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens jou was dat het wel (een discussie), maar je bent het snel met me eens dan![]()
Je kan mij om genade laten smeken zoals een slaaf/slavin dan in dit gevaldat aan zijn/haar meester/pimp doet.
Maar dat je denkt dat te kunnen zegt meer over jou persoon/denkwijze, maar ik denk ! dat je dat als grap bedoelt.
Húúúb help die Blur is ff![]()
Ik zit vol met grappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, heb geen hulp nodig hoor.
En ja, het was een grap, net zoals het van jou een grap was toch?
Conclusie:quote:
Meesterlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Conclusie:
We vinden allebei dat Huub voor veel entertainment heeft gezorgd en dat hij qua verbale kwaliteiten vér boven de andere bewoners stond?
Nee, ik ben het met je eens, waardeloos zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Meesterlijk![]()
We are the kids that listen with shock and awe, i did!
Jij wil zeggen:
If IT makes you happy IT can't be that bad, en dat was DGK ook: een circus
Of overschrijdt ik hier een lijn , die ik niet over had gemogen![]()
Well than hurt me with all you've got![]()
Húúúúb wil wel met je kickboxen, ik niet !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens, waardeloos zeg![]()
Kruis liever de degens met je
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:05 schreef neo567 het volgende:
[..]
Húúúúb wil wel met je kickboxen, ik niet !
Vergis je niet hoor, ik ben ook fan van Huub![]()
Soort fantoom-stockholm-syndroom bedoel je?quote:
Hey een mentalist, wat passend;quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef APK het volgende:
Wat schattig, nog een psychopaat in dit topic.
Dat lijken me anders genoeg onderwerpen om nog een hoop topics mee te vullen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Topic kan wel afgesloten worden, er is niets meer te melden![]()
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda lig mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Gewoon terug naar af, geen commotie meer, slotje, ende!
en je hebt je avatar er gelijk op aangepastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda lig mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....
Dus de stof uit de Arena ala DGK is weer op z'n plek gevallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....
Ja, gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:17 schreef Desii het volgende:
[..]
en je hebt je avatar er gelijk op aangepast
Voila dat is al voldoende stof voor een SHO waardig topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind helemaal niet dat ie al moet worden afgesloten, de enige die dat mag bepalen overigens is Huub, tis zijn commotie ten slotte.
Ik vind dat als er al iets aan gaat veranderen dat het dan vanaf eind aug maar moet doorgaan als ´Het hokje van Huub´ of iets dergelijks. Geen commotie meer, maar wel discussie en steggelen over CBML...
Goed Juudquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind helemaal niet dat ie al moet worden afgesloten, de enige die dat mag bepalen overigens is Huub, tis zijn commotie ten slotte.
Wat dacht je van een compleet subforum?quote:Ik vind dat als er al iets aan gaat veranderen dat het dan vanaf eind aug maar moet doorgaan als ´Het hokje van Huub´ of iets dergelijks. Geen commotie meer, maar wel discussie en steggelen over CBML...
Ja duh, dat begrijp ik natuurlijk ook wel dat dat er gaat komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed Juud![]()
[..]
Wat dacht je van een compleet subforum?
Dat dus! Dit is wel aardig uitgemolken onderhand. Vandaar dan ook mijn postingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik natuurlijk ook wel dat dat er gaat komen.![]()
Ik begin zo langzamerhand ook wel weer zin te krijgen in zo´n nieuw programma.
Huub is al drie dagen spoorloos, nog een reden om dit te sluiten. CMBL, volgens mij weten ze zelf nog niet precies hoe het eruit moet gaan zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
Dan moet Huub maar eens wat over CBML gaan vertellen. Mij lijkt het nog steeds een kutprogramma, ik kan dus wel wat argumenten gebruiken.
Planet Juud!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Yes!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Dit hoeft niet dicht. Gewoon omdat ik dat niet wil. Dit is een kuttopic en dat blijft het!
Nookie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
Dan moet Huub maar eens wat over CBML gaan vertellen. Mij lijkt het nog steeds een kutprogramma, ik kan dus wel wat argumenten gebruiken.
Grrrrrrroupie Powerrrrrrrr.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is. De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is.
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dichtquote:De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, of ie gaat reageren hier, vast wel denk ik, misery loves compa(g)nie ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dicht![]()
[..]
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht![]()
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dicht![]()
[..]
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.
You tell me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.
Je denkt dat ze echt gemodificeerd zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.
mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda ligt mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan he
Ah, ook lid van de lobotomie-club.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.
Je kunt toch ook gewoon niet meer op Commotie kómen?
Problem solved
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te meldenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
klopt en vergeet de commotie nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te melden
Oja shit dit is het Huub topic. Sorry
Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens
Hoi Erica,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
kom eenss uit die hoge boomquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zon
Zie je halverwegen hangen aan je broekriemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klimt voorzichtig naar beneden, blijft halverwege zitten![]()
Jups, de broekriem van Nout Welling, hij moet weer strakkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je halverwegen hangen aan je broekriem
Dan val je niet zo snelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, de broekriem van Nout Welling, hij moet weer strakker
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
Ga wat leuks doen in plaats van je druk te maken over waar Huub mee bezig is/waar ie is. Laat die jongen lekker met rust
Ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden om een biertje te drinken, dat doet Huub op dit moment waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen in plaats van je druk te maken over waar wij mee bezig is/waar we zijn. Laat ons lekker met rust
't Is mooi weer om op het terras te staan roken....veel plezierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden om een biertje te drinken, dat doet Huub op dit moment waarschijnlijk ook.
En zijn ook mensen die niet roken...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mooi weer om op het terras te staan roken....veel plezier
Ja, maar die staan ook buiten, want daar is het gezelligerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
En zijn ook mensen die niet roken...
Wie??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat hij maar mag sterven in vrede![]()
APK is een grote lamzak, een vuige stokerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je weet niet van ophouden he???
What is wrong with you...? Groepsgesprek nodig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK is een grote lamzak, een vuige stoker
Tot welke groep behoor jij.....en is er nog een plekje vrij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Whatt is wrong to you...? Groepsgesprek nodig?
Allround....voor jou is er altijd plaats...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot welke groep behoor jij.....en is er nog een plekje vrij?
Ben heul erg allergisch voor groepen. Een groep van drie is nog net te hanteren. Hebben ze die ook?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Allround....voor jou is er altijd plaats...
Alle soorten en maten you name it......quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben heul erg allergisch voor groepen. Een groep van drie is nog net te hanteren. Hebben ze die ook?
Wel lekkere muziek, dat dan weer wel...
Ben jij ook voor polygamie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Alle soorten en maten you name it......
Absoluut.....jij?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij ook voor polygamie?
Je bent vanavond anders dan anders? Why?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die van Joe Cocker en R.E.M. is trouwens top
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je bent vanavond anders dan anders? Why?
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veul NMNS-jes....jeweets, gespleten persoonlijkheid enzo.
't Zal wel komen doordat de groepssamenstelling is gewijzigd, 't is even wennen
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeet
Nu ken ik er drie...vier\?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....
Grijs gedraaid destijds, wanneer was het, 1990?quote:
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaakquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:39 schreef Lady-night het volgende:
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaak
Geen enkel idee, moet ik dat weten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??
Ik ook..kende je hem?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In vind dit toch met veel voorsprong de mooiste
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, je hebt een goede muzieksmaak.....
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, domboquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...
Kwartjes bestaan niet meer!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, dombo![]()
Nu valt bij haar natuurlijk ook het kwartje
Ik ga d'r sowieso niet voor betalenquote:
1975quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r sowieso niet voor betalen![]()
Serieus, als ik naar je muziek luister, dan moet je welhaast hetzelfde bouwjaar hebben als ik. Geboren rond 1965?
Dit is ook zo'n grijs gedraaid nummer bij mij.....
Laat ons lekker................quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Maar..we vinden jouw ook liefquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:19 schreef Lady-night het volgende:
O die is heel moeilijk....ligt ook een beetje aan mijn stemming...maar toch meerdere, Dire straits: meerdere nummers, REM: loosing my religion en dat nummer van Manhattan, met Joe Cocker, maar ook Harvest......te veel eigenlijk..quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef APK het volgende:
Maar euh, hij bedoelde dus Nout Welling.
Ja, ik jullie ook wel hoor, niet altijd overigens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar..we vinden jouw ook lief
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Ehm....sommigen gaan een TR sturen, die zijn stiekemquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Nee, Juud is op een bepaalde manier te volwassen om dat te doen. Ze klaagt wel, maar staat er redelijk boven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?
Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En APK, die zit mij te verleiden tot het noemen van namen, waardoor natuurlijk de heibel weer daar is
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.
Neuh, ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
APK moet je hebben idd, of PC-Eendquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Ach, ik reageerde op een of andere emo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
PC Eend in timmermansgedoe.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK moet je hebben idd, of PC-Eend
Ken ik ook niet, is ook wel aardig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub is deze serie begonnen, vanwege een negatief verhaaltje in een roddelblad en er was ook nog een FOK!-er die zag dat hij Claire een mep had gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor..
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Stali het volgende:
Maar het is weer geen flikker rondom Huubster he?.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....
Hij houdt van drankverboden, 't kan haast niet anders, hij blijft het opzoekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Drankverbod van de redactie van CBML.
Kijk, tis niks maar nog reden genoeg om onze naaldhakken erin te wroeten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is deze serie begonnen, vanwege een negatief verhaaltje in een roddelblad en er was ook nog een FOK!-er die zag dat hij Claire een mep had gegeven.
Daarna heeft hij op vakantie in Griekenland mensen uit hun slaap gehouden en naar veel later bleek heeft hij daar ook gevochten met een Zweed.
Daarna ging hij naar Spanje en ook daar was hij wederom betrokken bij een vechtpartij.
Genoeg commotie, toch?
Uiteraard is het allemaal gelogen en was het de schuld van anderen en als er teveel bewijs komt gaan we allemaal collectief kotsen op Brian en Amanda.![]()
Je weet wel, die Brian die nog veel vaker in de roddelbladen staat de laatste tijd omdat hij zo geweldadig is.
Lady, ik ga slapen na de volgendequote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Lady-night het volgende:
knip
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lady, ik ga slapen na de volgende![]()
Je hebt echt een goede muzieksmaak en het is zó jammer dat Huub tussen ons in staat![]()
We zouden zonder dat een goed koppel zijn
Huh 8 uur op???quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...
dan ga ik dat fijn luisteren en dan echt naar bed hier.
gvd, 8 uur hier weer op he..
Jaaaa!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Stali het volgende:
Kijk, tis niks maar nog reden genoeg om onze naaldhakken erin te wroeten..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...
dan ga ik dat fijn luisteren en dan echt naar bed hier.
gvd, 8 uur hier weer op he..
Is die smurf een camp idool bij homo's geworden???quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaa!
We hebben meer naaldhakken nodig in deze reeks!![]()
![]()
Ik word schijtziek van al die tuinbroekdragende huubfans met snorren.
Thnx Lady, slaap lekker en veel plezier morgenquote:
Jij ook....quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Lady, slaap lekker en veel plezier morgen
Jawel, gvd... je stuurt nu een unbrushed Milagro op mij af he.quote:
Neuh, zijn fans zijn stinkende huisvrouwen die zich niet wassen, niet scheren, niet eten en hun kinderen verwaarlozen omdat Brian iets gemeens op de streams zou kunnen doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Is die smurf een camp idool bij homo's geworden???
Tering Stali, wat een gejank die muziekquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Jawel, gvd... je stuurt nu een unbrushed Milagro op mij af he.
Mooie muziek hoor daar niet van..
Zo ken ik je weer.....type 1quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering Stali, wat een gejank die muziek![]()
Anyway, sterkte morgen met opstaan om acht uur![]()
![]()
Voordat je gaat wel eerst je hondje een uur lang uitlaten hè![]()
Ja het was niet hetgeen ik wilde posten...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering Stali, wat een gejank die muziek![]()
Anyway, sterkte morgen met opstaan om acht uur![]()
![]()
Voordat je gaat wel eerst je hondje een uur lang uitlaten hè![]()
Zeg makker, omdat jij zo snel na mij post denken ze elders op FOK! dat ik in het fijne bezit van een enorme lul ben he?quote:
Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedeol je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zijn fans zijn stinkende huisvrouwen die zich niet wassen, niet scheren, niet eten en hun kinderen verwaarlozen omdat Brian iets gemeens op de streams zou kunnen doen.
Homo's hebben goede smaak, die posten in commotie om Pieter van de Hoogenband.![]()
[ afbeelding ]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.quote:
Zo groot is die van mij toch niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg makker, omdat jij zo snel na mij post denken ze elders op FOK! dat ik in het fijne bezit van een enorme lul ben he?.
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedoel je?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt de betere ik in mij loslekker slapen, doeg...de anderen ook
quote:
En vooral niet bewegen, want dan komt ie spontaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik zo mijn spambox check is het een juweel he..
En ik mag er enkel es op zitten.
Nee, ik ben helaas niet zo opgefokt als het onderwerp van deze topcreeks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?
Nee, het heeft iets met drie extra chromosomen oid te maken.
Dat komt omdat ze er nooit meer op zittenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...
Sodeju, zou het werkelijk joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er nooit meer op zitten
Geen man die nu reageert hè.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Slijm, slijm.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Perfect ontopic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, wat ik wilde zeggen is, dat ik die Huub wel aardig vond in het begin, maar daarna (na die publieksoverwinning, zeg maar) bleek hij nog erger te zijn dan de mensen tegen wie hij zich verzette. Daarna heb ik er nooit meer naar gekeken of iig slechts sporadisch, en als amateur-socioloog, zeg maar.
Vraag me af waar het mis is gegaan bij Huubske en of hij überhaupt in de gaten heeft dat het mis is gegaan...
Ja, ik las dat je zo op moest ook... kun je beter niet meer gaan slapen hè.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Stali het volgende:
Bij mij komt niks er meer goed uit, dus ik lurk wat mee.:).
Hij reageert dan ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Remlof is toch vrouw werd er gezegd,,,.
Zonder spiekbriefje bij de hand?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke wel. ga eerst ff de piepers afgieten if you don't mind. tot zo!
voor jou maak ik tijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Perfect ontopic.![]()
Hopelijk heeft hij morgen even tijd om zijn fans antwoord te geven.
Je moet vaak plassen, is dat het?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik doe het zittend ivm m'n prostaatklachten.
ja, slik een kuurtje antibiotica voor een klacht in m'n lieve bolletje, denk dat ik daardoor vaker moet.quote:
Okee, ik kom er aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef Stali het volgende:
WTF, het is bijna leuk maar allemaal weer ver van een rel he?
Zeg, Ryan, kom es naar boven dan ga ik een grondig onderzoekje bij je doen,.
Ik ga nooit 's nacht iig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, slik een kuurtje antibiotica voor een klacht in m'n lieve bolletje, denk dat ik daardoor vaker moet.
en jij, ga je frequent?
Nou zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Stali het volgende:
Nou fijn dat alles gaat afhangen van de stil groeiende gezwelletjes van ene Willem Jozef.
Ik ga maffen he. Have fun counting..
Jij gaat gewoon door met fokken, maar dan boven hè...quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Prioriteiten, noes.
Voorlopig heb ik even geen tijd voor je., have fun..
Ik zie het lijdzaam aan van bovenaf idd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon door met fokken, maar dan boven hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |