Je bent vanavond anders dan anders? Why?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die van Joe Cocker en R.E.M. is trouwens top
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je bent vanavond anders dan anders? Why?
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veul NMNS-jes....jeweets, gespleten persoonlijkheid enzo.
't Zal wel komen doordat de groepssamenstelling is gewijzigd, 't is even wennen
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeet
Nu ken ik er drie...vier\?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....
Grijs gedraaid destijds, wanneer was het, 1990?quote:
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaakquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:39 schreef Lady-night het volgende:
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaak
Geen enkel idee, moet ik dat weten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??
Ik ook..kende je hem?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In vind dit toch met veel voorsprong de mooiste
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, je hebt een goede muzieksmaak.....
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, domboquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |