abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:44:28 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_60689005
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:

Dan moet Huub maar eens wat over CBML gaan vertellen. Mij lijkt het nog steeds een kutprogramma, ik kan dus wel wat argumenten gebruiken.
Nookie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:46:09 #102
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60689049
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is. De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...

CBML wil ik ook wel wat over weten, maar tis volgens mij een ongeschreven regel dat ze er niet teveel over naar buiten brengen van te voren. Wel of geen streams blijft ook een hekel onderwerp, das toch wel van groot belang voor de meeste van ons...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:48:15 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_60689093
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:

Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is. De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Grrrrrrroupie Powerrrrrrrr.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:48:28 #104
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60689096
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef APK het volgende:

[..]

Planet Juud!
Grin, toch fijn dat er altijd mensen zijn die happen
pi_60689160
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is.
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dicht
quote:
De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:53:30 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_60689191
Slotje!
Slotje
Slotje!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:53:42 #107
34793 neo567
You know who
pi_60689194
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[..]

Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, of ie gaat reageren hier, vast wel denk ik, misery loves compa(g)nie ...
pi_60689205
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[..]

NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.
pi_60689245
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die passen sowieso niet in mijn concept lullo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:57:15 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_60689258
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.
pi_60689319
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:

[..]

You tell me.
pi_60689358
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:

[..]

Je denkt dat ze echt gemodificeerd zijn
pi_60689366
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Topic kan wel afgesloten worden, er is niets meer te melden

Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda ligt mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.

Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....

Gewoon terug naar af, geen commotie meer, slotje, ende!
mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan he
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_60689466
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan he
Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.
Je kunt toch ook gewoon niet meer op Commotie kómen?
Problem solved
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:09:10 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_60689506
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.
Je kunt toch ook gewoon niet meer op Commotie kómen?
Problem solved
Ah, ook lid van de lobotomie-club.
pi_60689510
Ik wil commotie om Amanda.. Maar dat zal wel niet mogen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60689562
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
pi_60689582
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, ook lid van de lobotomie-club.
Ja hoor, tuurlijk
pi_60689613
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te melden
Oja shit dit is het Huub topic. Sorry
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60689637
:
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te melden
Oja shit dit is het Huub topic. Sorry
klopt en vergeet de commotie niet
pi_60689721
quote:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens
Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zon
pi_60689751
quote:
Hoi Erica,
Het verbaast mij gewoon dat iemand die hier zélf veel post, ineens om een slotje vraagt.
pi_60689770
leuk ik lijk het slotjuh te zijn ,,,,,,,prima ik ga weer voor world of warcraft toedeloe......heel wat spannender dan waar huub of eric zich bezopen hebben of wat zij gegeten hebben en ohja hoe het met dynamische Clair gaat........bye
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:22:41 #124
34793 neo567
You know who
pi_60689816
Waar is Huub nou, voor huub:

http://www.imeem.com/peop(...)wherever_i_may_roam/

(And the earth becomes my throne)
And the earth becomes my throne ...
pi_60690414
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zon
kom eenss uit die hoge boom
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')