Nookie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
Dan moet Huub maar eens wat over CBML gaan vertellen. Mij lijkt het nog steeds een kutprogramma, ik kan dus wel wat argumenten gebruiken.
Grrrrrrroupie Powerrrrrrrr.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is. De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef Juud79 het volgende:
Huub is helemaal niet spoorloos, gratis tip van mij, lees zijn weblog dat weet je psies waar ie allemaal druk mee is.
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dichtquote:De afgelopen week stond voornamelijk in het teken van twee dingen, zijn nieuwe baan en Claire. Kan begrijpen dat ie daar even al zijn energie en aandacht aan besteed, zo´n nieuwe baan is altijd intensief en Claire is tof...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, of ie gaat reageren hier, vast wel denk ik, misery loves compa(g)nie ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dicht![]()
[..]
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht![]()
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we daar lezen en kan dit topic dicht![]()
[..]
Begrijpelijk dat hij geen tijd meer heeft om hier te komen, dus kan dit topic dicht![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS nu je toch bezig bent, loop alle topics in KLB en ONZ ook even af.
You tell me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.
Je denkt dat ze echt gemodificeerd zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, is een lobotomie verplicht in de disana-fanclub.
mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Topic kan wel afgesloten worden, er is niets meer te melden![]()
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda ligt mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....
Gewoon terug naar af, geen commotie meer, slotje, ende!
Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mee eens. wat heet; heulemaal mee eens ............uh voor wat mijn post waard is dan he
Ah, ook lid van de lobotomie-club.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd hoor, dat de paar users die Commotie niet leuk vinden om een slotje vragen.
Je kunt toch ook gewoon niet meer op Commotie kómen?
Problem solved
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te meldenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
klopt en vergeet de commotie nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Dat is er te melden
Oja shit dit is het Huub topic. Sorry
Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens
Hoi Erica,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
hoi Blurk wat is er nou nog te melden. Kijk met die nmns ben ik het vrijwel nooit eens. Maarr in dit geval dus wel ,er is toch simpelweg niets meer te melden? Wat hebben de ex DGK bewoners nu eigenlijk bewerkstelligd of te melden ? Toch niets? Wat wel leuk is dat heel veel mensen na 2 jaar plezier vanwege de streams elkaar hier nog kunnen treffen. Maar sec is het toch gewoon nada, niets.............?
kom eenss uit die hoge boomquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon één van de velen. In aanvang verketteren ze NMNS, na verloop van tijd zijn ze het allemaal volledig met hem eens.....niets nieuws onder de zon
Zie je halverwegen hangen aan je broekriemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klimt voorzichtig naar beneden, blijft halverwege zitten![]()
Jups, de broekriem van Nout Welling, hij moet weer strakkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je halverwegen hangen aan je broekriem
Dan val je niet zo snelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, de broekriem van Nout Welling, hij moet weer strakker
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef Frasier het volgende:
Ga wat leuks doen in plaats van je druk te maken over waar Huub mee bezig is/waar ie is. Laat die jongen lekker met rust
Ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden om een biertje te drinken, dat doet Huub op dit moment waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga wat leuks doen in plaats van je druk te maken over waar wij mee bezig is/waar we zijn. Laat ons lekker met rust
't Is mooi weer om op het terras te staan roken....veel plezierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga zo lekker de kroeg in met wat vrienden om een biertje te drinken, dat doet Huub op dit moment waarschijnlijk ook.
En zijn ook mensen die niet roken...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mooi weer om op het terras te staan roken....veel plezier
Ja, maar die staan ook buiten, want daar is het gezelligerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
En zijn ook mensen die niet roken...
Wie??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat hij maar mag sterven in vrede![]()
APK is een grote lamzak, een vuige stokerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je weet niet van ophouden he???
What is wrong with you...? Groepsgesprek nodig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK is een grote lamzak, een vuige stoker
Tot welke groep behoor jij.....en is er nog een plekje vrij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Whatt is wrong to you...? Groepsgesprek nodig?
Allround....voor jou is er altijd plaats...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot welke groep behoor jij.....en is er nog een plekje vrij?
Ben heul erg allergisch voor groepen. Een groep van drie is nog net te hanteren. Hebben ze die ook?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Allround....voor jou is er altijd plaats...
Alle soorten en maten you name it......quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben heul erg allergisch voor groepen. Een groep van drie is nog net te hanteren. Hebben ze die ook?
Wel lekkere muziek, dat dan weer wel...
Ben jij ook voor polygamie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Alle soorten en maten you name it......
Absoluut.....jij?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij ook voor polygamie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |