Ik zit vol met grappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, heb geen hulp nodig hoor.
En ja, het was een grap, net zoals het van jou een grap was toch?
Conclusie:quote:
Meesterlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Conclusie:
We vinden allebei dat Huub voor veel entertainment heeft gezorgd en dat hij qua verbale kwaliteiten vér boven de andere bewoners stond?
Nee, ik ben het met je eens, waardeloos zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Meesterlijk![]()
We are the kids that listen with shock and awe, i did!
Jij wil zeggen:
If IT makes you happy IT can't be that bad, en dat was DGK ook: een circus
Of overschrijdt ik hier een lijn , die ik niet over had gemogen![]()
Well than hurt me with all you've got![]()
Húúúúb wil wel met je kickboxen, ik niet !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens, waardeloos zeg![]()
Kruis liever de degens met je
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:05 schreef neo567 het volgende:
[..]
Húúúúb wil wel met je kickboxen, ik niet !
Vergis je niet hoor, ik ben ook fan van Huub![]()
Soort fantoom-stockholm-syndroom bedoel je?quote:
Hey een mentalist, wat passend;quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef APK het volgende:
Wat schattig, nog een psychopaat in dit topic.
Dat lijken me anders genoeg onderwerpen om nog een hoop topics mee te vullen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Topic kan wel afgesloten worden, er is niets meer te melden![]()
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda lig mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Gewoon terug naar af, geen commotie meer, slotje, ende!
en je hebt je avatar er gelijk op aangepastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft een matig betaalde stageplaats bij Talpa, Claire is franchiser van Tilly, Nadia is gewoon een "koedie koedie" mams, Dennis zingt in derderangs en achteraf kroegjes en op wat pleinen, Amanda lig mooi te zijn op een zandstrand en leeft van familiekapitaal, Brian is een werkloze allochtoon, Erik is een wannabee die weer gewoon z'n diplomaatjes moet halen op school en Jaap vreet dagelijks spareribs.
Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....
Dus de stof uit de Arena ala DGK is weer op z'n plek gevallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Sylvia zit weer, net als voorheen, in Barcelona te voelen en na te denken.....
Ja, gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:17 schreef Desii het volgende:
[..]
en je hebt je avatar er gelijk op aangepast
Voila dat is al voldoende stof voor een SHO waardig topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind helemaal niet dat ie al moet worden afgesloten, de enige die dat mag bepalen overigens is Huub, tis zijn commotie ten slotte.
Ik vind dat als er al iets aan gaat veranderen dat het dan vanaf eind aug maar moet doorgaan als ´Het hokje van Huub´ of iets dergelijks. Geen commotie meer, maar wel discussie en steggelen over CBML...
Goed Juudquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind helemaal niet dat ie al moet worden afgesloten, de enige die dat mag bepalen overigens is Huub, tis zijn commotie ten slotte.
Wat dacht je van een compleet subforum?quote:Ik vind dat als er al iets aan gaat veranderen dat het dan vanaf eind aug maar moet doorgaan als ´Het hokje van Huub´ of iets dergelijks. Geen commotie meer, maar wel discussie en steggelen over CBML...
Ja duh, dat begrijp ik natuurlijk ook wel dat dat er gaat komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed Juud![]()
[..]
Wat dacht je van een compleet subforum?
Dat dus! Dit is wel aardig uitgemolken onderhand. Vandaar dan ook mijn postingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik natuurlijk ook wel dat dat er gaat komen.![]()
Ik begin zo langzamerhand ook wel weer zin te krijgen in zo´n nieuw programma.
Huub is al drie dagen spoorloos, nog een reden om dit te sluiten. CMBL, volgens mij weten ze zelf nog niet precies hoe het eruit moet gaan zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
Dan moet Huub maar eens wat over CBML gaan vertellen. Mij lijkt het nog steeds een kutprogramma, ik kan dus wel wat argumenten gebruiken.
Planet Juud!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef Juud79 het volgende:
Yes!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Dit hoeft niet dicht. Gewoon omdat ik dat niet wil. Dit is een kuttopic en dat blijft het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |