Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedeol je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zijn fans zijn stinkende huisvrouwen die zich niet wassen, niet scheren, niet eten en hun kinderen verwaarlozen omdat Brian iets gemeens op de streams zou kunnen doen.
Homo's hebben goede smaak, die posten in commotie om Pieter van de Hoogenband.![]()
[ afbeelding ]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.quote:
Zo groot is die van mij toch niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg makker, omdat jij zo snel na mij post denken ze elders op FOK! dat ik in het fijne bezit van een enorme lul ben he?.
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedoel je?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt de betere ik in mij loslekker slapen, doeg...de anderen ook
quote:
En vooral niet bewegen, want dan komt ie spontaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik zo mijn spambox check is het een juweel he..
En ik mag er enkel es op zitten.
Nee, ik ben helaas niet zo opgefokt als het onderwerp van deze topcreeks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?
Nee, het heeft iets met drie extra chromosomen oid te maken.
Dat komt omdat ze er nooit meer op zittenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...
Sodeju, zou het werkelijk joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er nooit meer op zitten
Geen man die nu reageert hè.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Slijm, slijm.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Perfect ontopic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, wat ik wilde zeggen is, dat ik die Huub wel aardig vond in het begin, maar daarna (na die publieksoverwinning, zeg maar) bleek hij nog erger te zijn dan de mensen tegen wie hij zich verzette. Daarna heb ik er nooit meer naar gekeken of iig slechts sporadisch, en als amateur-socioloog, zeg maar.
Vraag me af waar het mis is gegaan bij Huubske en of hij überhaupt in de gaten heeft dat het mis is gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |