Je bent vanavond anders dan anders? Why?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die van Joe Cocker en R.E.M. is trouwens top
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je bent vanavond anders dan anders? Why?
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veul NMNS-jes....jeweets, gespleten persoonlijkheid enzo.
't Zal wel komen doordat de groepssamenstelling is gewijzigd, 't is even wennen
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig goede pillen voor....thanx voor je compliment over de muziek...speciaal voor jou niet echt een goede zanger, maar wel een goede poeet
Nu ken ik er drie...vier\?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je haalt de weemoedige naar boven nu.....
Grijs gedraaid destijds, wanneer was het, 1990?quote:
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaakquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:39 schreef Lady-night het volgende:
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is je ontbijt net zo goed als je muzieksmaak
Geen enkel idee, moet ik dat weten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Sla ik morgen over denk ik...wordt waarschijnlijk een brunch...op de kunstmarkt...in??
Ik ook..kende je hem?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In vind dit toch met veel voorsprong de mooiste
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, je hebt een goede muzieksmaak.....
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, domboquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja,daar ga ik wel van uit als je Huub bedoeld. of is dit een poging om een date te scoren...
Kwartjes bestaan niet meer!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, dombo![]()
Nu valt bij haar natuurlijk ook het kwartje
Ik ga d'r sowieso niet voor betalenquote:
1975quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r sowieso niet voor betalen![]()
Serieus, als ik naar je muziek luister, dan moet je welhaast hetzelfde bouwjaar hebben als ik. Geboren rond 1965?
Dit is ook zo'n grijs gedraaid nummer bij mij.....
Laat ons lekker................quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Maar..we vinden jouw ook liefquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:19 schreef Lady-night het volgende:
O die is heel moeilijk....ligt ook een beetje aan mijn stemming...maar toch meerdere, Dire straits: meerdere nummers, REM: loosing my religion en dat nummer van Manhattan, met Joe Cocker, maar ook Harvest......te veel eigenlijk..quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef APK het volgende:
Maar euh, hij bedoelde dus Nout Welling.
Ja, ik jullie ook wel hoor, niet altijd overigens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar..we vinden jouw ook lief
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Ehm....sommigen gaan een TR sturen, die zijn stiekemquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Nee, Juud is op een bepaalde manier te volwassen om dat te doen. Ze klaagt wel, maar staat er redelijk boven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?
Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En APK, die zit mij te verleiden tot het noemen van namen, waardoor natuurlijk de heibel weer daar is
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.
Neuh, ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
APK moet je hebben idd, of PC-Eendquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Ach, ik reageerde op een of andere emo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
PC Eend in timmermansgedoe.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK moet je hebben idd, of PC-Eend
Ken ik ook niet, is ook wel aardig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub is deze serie begonnen, vanwege een negatief verhaaltje in een roddelblad en er was ook nog een FOK!-er die zag dat hij Claire een mep had gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor..
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Stali het volgende:
Maar het is weer geen flikker rondom Huubster he?.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....
Hij houdt van drankverboden, 't kan haast niet anders, hij blijft het opzoekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Drankverbod van de redactie van CBML.
Kijk, tis niks maar nog reden genoeg om onze naaldhakken erin te wroeten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is deze serie begonnen, vanwege een negatief verhaaltje in een roddelblad en er was ook nog een FOK!-er die zag dat hij Claire een mep had gegeven.
Daarna heeft hij op vakantie in Griekenland mensen uit hun slaap gehouden en naar veel later bleek heeft hij daar ook gevochten met een Zweed.
Daarna ging hij naar Spanje en ook daar was hij wederom betrokken bij een vechtpartij.
Genoeg commotie, toch?
Uiteraard is het allemaal gelogen en was het de schuld van anderen en als er teveel bewijs komt gaan we allemaal collectief kotsen op Brian en Amanda.![]()
Je weet wel, die Brian die nog veel vaker in de roddelbladen staat de laatste tijd omdat hij zo geweldadig is.
Lady, ik ga slapen na de volgendequote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Lady-night het volgende:
knip
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lady, ik ga slapen na de volgende![]()
Je hebt echt een goede muzieksmaak en het is zó jammer dat Huub tussen ons in staat![]()
We zouden zonder dat een goed koppel zijn
Huh 8 uur op???quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...
dan ga ik dat fijn luisteren en dan echt naar bed hier.
gvd, 8 uur hier weer op he..
Jaaaa!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Stali het volgende:
Kijk, tis niks maar nog reden genoeg om onze naaldhakken erin te wroeten..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe jij ook eens jouw lievelingsnummertje op youtube...
dan ga ik dat fijn luisteren en dan echt naar bed hier.
gvd, 8 uur hier weer op he..
Is die smurf een camp idool bij homo's geworden???quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaa!
We hebben meer naaldhakken nodig in deze reeks!![]()
![]()
Ik word schijtziek van al die tuinbroekdragende huubfans met snorren.
Thnx Lady, slaap lekker en veel plezier morgenquote:
Jij ook....quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx Lady, slaap lekker en veel plezier morgen
Jawel, gvd... je stuurt nu een unbrushed Milagro op mij af he.quote:
Neuh, zijn fans zijn stinkende huisvrouwen die zich niet wassen, niet scheren, niet eten en hun kinderen verwaarlozen omdat Brian iets gemeens op de streams zou kunnen doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Is die smurf een camp idool bij homo's geworden???
Tering Stali, wat een gejank die muziekquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Jawel, gvd... je stuurt nu een unbrushed Milagro op mij af he.
Mooie muziek hoor daar niet van..
Zo ken ik je weer.....type 1quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering Stali, wat een gejank die muziek![]()
Anyway, sterkte morgen met opstaan om acht uur![]()
![]()
Voordat je gaat wel eerst je hondje een uur lang uitlaten hè![]()
Ja het was niet hetgeen ik wilde posten...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering Stali, wat een gejank die muziek![]()
Anyway, sterkte morgen met opstaan om acht uur![]()
![]()
Voordat je gaat wel eerst je hondje een uur lang uitlaten hè![]()
Zeg makker, omdat jij zo snel na mij post denken ze elders op FOK! dat ik in het fijne bezit van een enorme lul ben he?quote:
Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedeol je?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zijn fans zijn stinkende huisvrouwen die zich niet wassen, niet scheren, niet eten en hun kinderen verwaarlozen omdat Brian iets gemeens op de streams zou kunnen doen.
Homo's hebben goede smaak, die posten in commotie om Pieter van de Hoogenband.![]()
[ afbeelding ]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.quote:
Zo groot is die van mij toch niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg makker, omdat jij zo snel na mij post denken ze elders op FOK! dat ik in het fijne bezit van een enorme lul ben he?.
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje van die verzuurde 40+ vrouwen die zoveel op Fok rondhangen, bedoel je?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt de betere ik in mij loslekker slapen, doeg...de anderen ook
quote:
En vooral niet bewegen, want dan komt ie spontaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik zo mijn spambox check is het een juweel he..
En ik mag er enkel es op zitten.
Nee, ik ben helaas niet zo opgefokt als het onderwerp van deze topcreeks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vol op d'r muil slaan, dan krijg je ook een fantopic.
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Yvonne en Remlof vallen best mee toch?
Nee, het heeft iets met drie extra chromosomen oid te maken.
Dat komt omdat ze er nooit meer op zittenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, yvonne idd, valt mede, ik dacht dat remlof niet een vrouw was (?), maar van het verzuurde type oudere vrouw lopen er op fok velen en tallos velen van rond toch...
Sodeju, zou het werkelijk joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er nooit meer op zitten
Geen man die nu reageert hè.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Slijm, slijm.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:54 schreef Stali het volgende:
Nu komt het er weer wat lulliger uit dan ik bedoelde he? Vrouwen zijn meestal vol gezeik en mannen weer fijne autisten.
Perfect ontopic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, wat ik wilde zeggen is, dat ik die Huub wel aardig vond in het begin, maar daarna (na die publieksoverwinning, zeg maar) bleek hij nog erger te zijn dan de mensen tegen wie hij zich verzette. Daarna heb ik er nooit meer naar gekeken of iig slechts sporadisch, en als amateur-socioloog, zeg maar.
Vraag me af waar het mis is gegaan bij Huubske en of hij überhaupt in de gaten heeft dat het mis is gegaan...
Ja, ik las dat je zo op moest ook... kun je beter niet meer gaan slapen hè.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Stali het volgende:
Bij mij komt niks er meer goed uit, dus ik lurk wat mee.:).
Hij reageert dan ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Remlof is toch vrouw werd er gezegd,,,.
Zonder spiekbriefje bij de hand?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke wel. ga eerst ff de piepers afgieten if you don't mind. tot zo!
voor jou maak ik tijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Perfect ontopic.![]()
Hopelijk heeft hij morgen even tijd om zijn fans antwoord te geven.
Je moet vaak plassen, is dat het?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik doe het zittend ivm m'n prostaatklachten.
ja, slik een kuurtje antibiotica voor een klacht in m'n lieve bolletje, denk dat ik daardoor vaker moet.quote:
Okee, ik kom er aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef Stali het volgende:
WTF, het is bijna leuk maar allemaal weer ver van een rel he?
Zeg, Ryan, kom es naar boven dan ga ik een grondig onderzoekje bij je doen,.
Ik ga nooit 's nacht iig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, slik een kuurtje antibiotica voor een klacht in m'n lieve bolletje, denk dat ik daardoor vaker moet.
en jij, ga je frequent?
Nou zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Stali het volgende:
Nou fijn dat alles gaat afhangen van de stil groeiende gezwelletjes van ene Willem Jozef.
Ik ga maffen he. Have fun counting..
Jij gaat gewoon door met fokken, maar dan boven hè...quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Prioriteiten, noes.
Voorlopig heb ik even geen tijd voor je., have fun..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |