Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En APK, die zit mij te verleiden tot het noemen van namen, waardoor natuurlijk de heibel weer daar is
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dan is iig een deel van de TT nog relevant.
Neuh, ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat die commotiemeuk wel kan stoppen?
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
APK moet je hebben idd, of PC-Eendquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Ach, ik reageerde op een of andere emo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Juud79 het volgende:
APK wil helegaar geen Slotje, dat was alleen maar roepen om te rellen en commotie te veroorzaken, toch?![]()
PC Eend in timmermansgedoe.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
APK moet je hebben idd, of PC-Eend
Ken ik ook niet, is ook wel aardig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub is deze serie begonnen, vanwege een negatief verhaaltje in een roddelblad en er was ook nog een FOK!-er die zag dat hij Claire een mep had gegeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Als iedereen nu eindelijk es wil uitleggen wat precies de commotie is dan wil ik gerust wel wat meerellen hoor..
APK, jij bent van de commotie, leg het mij es uit, please?
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Stali het volgende:
Maar het is weer geen flikker rondom Huubster he?.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die heeft zich al vier-vijf dagen niet of nauwelijks laten zien. Ik dek dat hij vorig weekend afscheid heeft genomen van z'n groupies.....
Hij houdt van drankverboden, 't kan haast niet anders, hij blijft het opzoekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Drankverbod van de redactie van CBML.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |