Kwartjes bestaan niet meer!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, ga jij even mijn neukertje verstieren, dombo![]()
Nu valt bij haar natuurlijk ook het kwartje
Ik ga d'r sowieso niet voor betalenquote:
1975quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga d'r sowieso niet voor betalen![]()
Serieus, als ik naar je muziek luister, dan moet je welhaast hetzelfde bouwjaar hebben als ik. Geboren rond 1965?
Dit is ook zo'n grijs gedraaid nummer bij mij.....
Laat ons lekker................quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Maar..we vinden jouw ook liefquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:16 schreef Juud79 het volgende:
Als jullie nu eens fijn gaan PM-en samen, ipv hier het topic vol te plempen....
Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt, zuchterdezucht...
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:19 schreef Lady-night het volgende:
O die is heel moeilijk....ligt ook een beetje aan mijn stemming...maar toch meerdere, Dire straits: meerdere nummers, REM: loosing my religion en dat nummer van Manhattan, met Joe Cocker, maar ook Harvest......te veel eigenlijk..quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is jouw aller-allermooiste nummer?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef APK het volgende:
Maar euh, hij bedoelde dus Nout Welling.
Ja, ik jullie ook wel hoor, niet altijd overigens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar..we vinden jouw ook lief
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Ehm....sommigen gaan een TR sturen, die zijn stiekemquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef APK het volgende:
Wie van het truttenclupje gaat volgens jou als eerste klagen in FB?
Nee, Juud is op een bepaalde manier te volwassen om dat te doen. Ze klaagt wel, maar staat er redelijk boven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Juud 79....ik mag door voor de koelkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |