Opposite's attrackquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef Desii het volgende:
[..]
so true en nog lief ook
wat ik ook zo vertederend aan der vind, is het vertrouwen wat ze geeft aan iemand.
Lieke was het type van bewijs het maar en Claire zegt ja hoor, ik weet zeker dat hij het kan![]()
(ging over, hoe kan het ook anders, het onderwerp wat mij de strot uitkwam "monogamiteit" )
Kill and Attrack! Kill and Attrack!quote:
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Heerlijke muziek, leuk samengesteld, wie dat gedaan heeft weet ik niet, maar 't is een kanjertjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"
en pas op met je antwoord![]()
![]()
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
Tis dat jullie dat "mogen" zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:12 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een leuke spontane en totaal niet "gemaakte" foto's van Huub en Claire
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis dat jullie dat "mogen" zeggen![]()
Maare: ik hoor het al weer donderen in keulen
If I ever hurt you , your revenge will be so sweet![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto van Claire! Mooi meiske.
fandag tegen gevallen ????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi kut allemaal, je hoort drie-vier dagen niets van die gast, zit hij ergens anders weer het vuurtje op te stoken met desastreuze gevolgen![]()
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de klikoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij Intellectual Whore, luisteren naar je pimp
Dan wel in de groenequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de kliko
Ja, dat is waar, daar houdt Huub helemaal niet vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
Mischien iets te veel commotie voor huub de bovenstaande postings![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |