Ik ga ook naar bed nu, die tukwekker straks weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef Juud79 het volgende:
Psst, zijn we de enige 3 die online zijn, waar is iedereen heen?
Misschien heeft ze met hem gezoend in Spanje.quote:
Omdat hij zichzelf verkocht voor geld, zoals hij zelf altijd zeiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef johanna2 het volgende:
Waarom is Huub een hoer ?
Nee-hee, je moet vragen waarom huub een hoer is.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nee-hee, je moet vragen waarom huub een hoer is.
Intellectual whore dus.quote:
Hij had ook een vaccin tegen Real Life Soaps kunnen uitvinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:19 schreef -Blurk- het volgende:
Intellectual whore dus.
Maar hij werkt toch bij CBML?
Wat heeft dat met "intellectual whore" te maken?
Já! Dan had het geklopt, nu nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had ook een vaccin tegen Real Life Soaps kunnen uitvinden.
so true en nog lief ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto van Claire! Mooi meiske.
Jaap was volgens het NL publiek dat tv kijkt en niet beter wist/weet gewoon beter in het etteren van een ander, maar voor mij was Huub dat toch echt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Já! Dan had het geklopt, nu niet![]()
laatste dag Cc, nog even doorbijten
Opposite's attrackquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef Desii het volgende:
[..]
so true en nog lief ook
wat ik ook zo vertederend aan der vind, is het vertrouwen wat ze geeft aan iemand.
Lieke was het type van bewijs het maar en Claire zegt ja hoor, ik weet zeker dat hij het kan![]()
(ging over, hoe kan het ook anders, het onderwerp wat mij de strot uitkwam "monogamiteit" )
Kill and Attrack! Kill and Attrack!quote:
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Heerlijke muziek, leuk samengesteld, wie dat gedaan heeft weet ik niet, maar 't is een kanjertjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie wat vind je van het filmpje "Huub & Claire"
en pas op met je antwoord![]()
![]()
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erg gemaakte foto in die OP. Beiden die identieke en zeg eens "Cheese" tandpasta lach....
Hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat ze hun lippen niet tuiten dan had je het ws een mooie foto gevonden.
Tis dat jullie dat "mogen" zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:12 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een leuke spontane en totaal niet "gemaakte" foto's van Huub en Claire
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tis dat jullie dat "mogen" zeggen![]()
Maare: ik hoor het al weer donderen in keulen
If I ever hurt you , your revenge will be so sweet![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto van Claire! Mooi meiske.
fandag tegen gevallen ????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi kut allemaal, je hoort drie-vier dagen niets van die gast, zit hij ergens anders weer het vuurtje op te stoken met desastreuze gevolgen![]()
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de klikoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij Intellectual Whore, luisteren naar je pimp
Dan wel in de groenequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Intellectual vind ik niet erg, de rest gaat in de kliko
Ja, dat is waar, daar houdt Huub helemaal niet vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
Mischien iets te veel commotie voor huub de bovenstaande postings![]()
Ja, maar, maar, maar....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
Mischien iets te veel commotie voor huub de bovenstaande postings![]()
Niet als lijdend voorwerp, dat hebben we op de live streams gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, daar houdt Huub helemaal niet van
Ik denk dat je in dit topic je vragen kwijt kan bij Ali.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, maar....
[ afbeelding ]
Niet als lijdend voorwerp? Nou, dacht het toch wel .quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Niet als lijdend voorwerp, dat hebben we op de live streams gezien![]()
Maar wie wel?
DGK was een heerlijke moderne Arena, waar de tong als zwaard fungeerde, en toch geen druppel bloed heeft gevloeid, maar al die gebakken lucht schijnt toch een hoop commotie te hebben veroorzaakt![]()
Het stof vd Arena dwarrelt nog hoog in de lucht![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet als lijdend voorwerp? Nou, dacht het toch wel .
Woehaa !!! You go enzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O nee, ik dácht het niet, ik weet het zéker
Het verschil tussen denken en weten, ehhhh even denken hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woehaa !!! You go enzo
Wat is het verschil tussen denken en weten![]()
Dus je hebt aantoonbaar bewijs![]()
Lol, je hebt aan de ene kant "wat jij denkt" en aan de andere kant "hetgeen wat zo is"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het verschil tussen denken en weten, ehhhh even denken hoor
Ik weet toch zeker dat ik langer dood ben dan dat ik leefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lol, je hebt aan de ene kant "wat jij denkt" en aan de andere kant "hetgeen wat zo is"![]()
En af en toe heb je een overeenkomst![]()
In geval van wat we met ze alle hebben afgesproken, rood is die kleur![]()
Kraakkkkkk, pieeeeeeeeeep, ik weet het --> denk ikproof me wrong
![]()
Het leven is niet kort --> tis het langste wat je ooit zal doen, commotie alom
1) Ja en je was ook langer dood dan je nu leeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1) Ik weet toch zeker dat ik langer dood ben dan dat ik leef
2) O, en wat Huub betreft, ik heb op de streams gezien hoe hij aangepakt is, dus ja, dat weet ik zeker![]()
1. Zie je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
1) Ja en je was ook langer dood dan je nu leeft![]()
2) Vond ie fijn, tenminste dat "denk" jij
Huub deed het dus om TV te maken, en genoot ervanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
1. Zie je?![]()
2. Ik geloof dat Huub wél genoot van een discussie, mits gevoerd met argumenten, niet alleen maar met geschreeuw.
Dénk dat hij de gebroken vinger minder prettig vond, of alle andere fysieke aanvallen.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub deed het dus om TV te maken, en genoot ervan, jammer dat Jaap hier dan zoveel beter in is,
[ afbeelding ]
Daarom doet hij cantbuymelove met Jaap, i get it
Ja je hebt gelijk, ik moet altijd aan die uitspraak denken uit die film "the gladiator":quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Die conclusie van jou ben ik het niet mee eens, en dat weet ik zeker.
En Jaap beter in tv maken? Dat zullen we nog weleens zien dan.
Nou, ben het wel met je eens dat we "geëntertained" zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik moet altijd aan die uitspraak denken uit die film "the gladiator":
Jaap is meer een clown een hofnar en Huub het walgelijk slimme meesterbrein
Die jaap als ezeltje gebruikt zoals spanjaarden doen toch ?
Deze spreekt meer aan:
Iedereen die op het einde roept:
Spanjaard spanjaard![]()
Zo genoeg commotie rondom Huub gemaakt ?![]()
Are you NOT entertainedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ben het wel met je eens dat we "geëntertained" zijn.
En dan vooral door Huub![]()
ja, genoeg hoor, alhoewel![]()
Jawèhel, dat zei ik toch? Het was supervermaakquote:
No further questionsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jawèhel, dat zei ik toch? Het was supervermaak![]()
![]()
![]()
Maar je vroeg of het genoeg was met de commotie, en daar gaf ik antwoord op![]()
De beurt is nu aan Huub denk ik
"I rest my case"..hmm, dat klinkt alsof je denkt deze discussie gewonnen te hebbenquote:
Ik kom net binnen en:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"I rest my case"..hmm, dat klinkt alsof je denkt deze discussie gewonnen te hebben
Ok, adjourned![]()
Ik hoef niet te winnen want het is toch geen discussie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:13 schreef neo567 het volgende:
Met de juiste intonatie en felheid/snelheid, bitsheid enzz had je allang gewonnen denk ik, maar dit is het leuke van kunnen nadenken, des te sneller je dat kan (Huub), des te groter de kans dat je wint.
Competitie/commotie alom! Het snel kunnen reageren op een veranderende omgeving is dé manier om te overleven: Welcome to the jungle
Waiting for Huub to come along
Volgens jou was dat het wel (een discussie), maar je bent het snel met me eens danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoef niet te winnen want het is toch geen discussie?
Maar ik weet dat ik als ik mijn best doe jou kan laten smeken om genade![]()
That's 'intellectual whore" for ye![]()
Nee, heb geen hulp nodig hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens jou was dat het wel (een discussie), maar je bent het snel met me eens dan![]()
Je kan mij om genade laten smeken zoals een slaaf/slavin dan in dit gevaldat aan zijn/haar meester/pimp doet.
Maar dat je denkt dat te kunnen zegt meer over jou persoon/denkwijze, maar ik denk ! dat je dat als grap bedoelt.
Húúúb help die Blur is ff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |