Oh ik was ook niet van plan om het te gaan proberen, maar ik vroeg me alleen af wat het idee erachter was, want ik vond het al zo vreemd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Shangri-la is echt flauwekul; je hersenen hebben niets van doen met voedingswaarden.
2 lepeltjes olijfolie drinken per dag is een truuk zo oud als de weg naar Rome; je valt daarvan af omdat je je helemaal leeg schijt.
De suikerwater zou ik niet in je hoofd halen; dat geeft weer als resultaat dat je alleen maar meer suikers gaat eten, omdat je bloedsuiker ineens door het dak gaat.
Ik word doodmoe van al die idiote dieten.
valt mee, fagotspelen deed ik wel maar dat draagt niet zo heel ver. zingen studeer ik meestal in een pianokelder in t kunstcentrum van de uni. das naast mn werk, en er zijn daar piano's. thuis zonder piano kan ik toch niet studeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een prijs, kwakveenseik vond ons Haagse appartementje van 70 m2 voor 750 incl al best prijzig... Veroorzaak je niet onwijze geluidsoverlast als je daar gaat studeren? Of doe je dat ergens anders?
Wáááár zei je??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Merel, had je nou gelezen dat de lijstjes van valtaf.nl komen?
Dat is wel een verbetering jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
staat eronder
13m2 woonkamer, we gaan naar 30m2.
Ok, officieel 22m2, want keuken zit in die woonkamer
heel netjes kwakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef kwakveense het volgende:
hoera!! (voor kim bedoel ik)
ik heb pas ook een nieuwe spijkerbroek gekocht, die nog n beetje strak zit maar wel mooi op zich: ik pas nu eindelijk in t grootste vrouwenmodel (maat 36 wijdte) woei... (mannenmodel zit ik nu 34 wijdte)
ik snap sinds gisteren ook hoe t komt: mn taille werd maar niet kleiner terwijl ik wel afviel. meet ik voor de gein mn benen eens op... daar is dus nu intotaal 9 cm per been af...
30????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja klote is dat greys....
ik heb alle jeans van edc, en heb dr nu eentje in 30/35 aanzit heerlijk, niet eens strak en lang genoeg (ondanks mijn 185 cm)
"Slank de herfst in".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat nou, herfst?Een zomerse onweersbui.
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
30????
Komt ie hoor:![]()
* Greys nu enorme spijt heeft van de slagroom en de brownie van gisteren
Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
ENORM genoten van het toetje van gisteren! Dus het was het wel waard
Ik ga zometeen lekker 4 stukjes sushi smikkelen en vanavond wat kip met salade en een klein stukje bruin brood met tapenade
Maat 30. Wow. Dan moet ik toch meer afvallen dan ik dacht.
En ik kan me niet verschuilen achter 'Ja maar ik ben groot/lang' want dat ben jij ook
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)
yeps of one size fits all.... das altijd erg lollig.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik echt schandlig vind, is dat ik een truitje XL heb moeten kopen bij Coolcat...terwijl ik bij zaken als C&A en Miss Etam een M of S moet hebben.
Wat moet het zelfbeeld van meisjes van 17 die daar hun kleren kopen dan bagger, als ze een XL moeten hebben..
ja dat had ik eerst ook.... kocht ik mannenbroeken 36/36, maar die zitten in je kruis enzo wel een beetje vreemd idd ....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ah die is lief!
@ bj: ik kon eerder wel spijkerbroeken kopen, maar dan mannenmodellen en die gingen toch n beetje raar zitten. deze flatteert 1000 keer meer, gelukkig.
ja dat is ook zo... ik heb nog regelmatig dat ik in de winkel de verkeerde maat zoek of aanpas en dan dus veel te groot is.... heel raar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef kwakveense het volgende:
lijkt me ook zo gek! volgens mij duurt t ook wel even voor je echt gelooft dat je zo "bent"
Ja, op twee zielige beentjes van de prikken welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
KIM![]()
Verder wel alles goed met je dochter? (foto?
)
Ja psies. Als zoiets ken ik het woord dus ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:
http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:
http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2
Ik geloof serieus dat ik er bijna 20 jaar (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent?.
nee, ik normaal ook niet, loop er altijd voorbij, maar deze hing aan een rek buiten....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent?.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef loveli het volgende:
edit: toen ik 'em teruglas was het best lomp
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef loveli het volgende:
Hoe ging dat ook alweer? Je maakt een gat in de meloen en steekt daar de hals van de wodkafles in. Dagje op z'n kop laten staan en voila!
Dat is naarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik moet een paar maandsalarissen, zeg maar gerust een half jaar, aan meneer fiscus betalen
Nu heb ik dus een zenuwinzinking
Morgen naar belastingkantoor om te kijken of ze niet een wel heel grote fout hebben gemaakt.
Ik zou 6k terug moeten krijgen; niet het 4dubbele terug betalen!!!
Ik ben zo over de pis dat ik niet eens zin heb in iets slechts..en ik heb maar een kwart meloen op voor vandaag. Mijn hele strot zit dicht
Mijn moeder zei dat ik naar de kerk moest![]()
Mijn god! Vanavond eet ik wodka, dat is 1 ding wat zeker is.
Nee niet eens!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vorig jaar zo'n brief gehad (Heer Greys dan) of hij even 7.600 euro wilde dokken.
Maar dat bleek wèl een fout te zijn (iets met werken in het buitenland) dus er is nog hoop
Co, die droom![]()
Zinkende schepen, toevallig gisteravond langs SBS6 gezapt met die zinkende veerboten?
Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
O en ik probeer wat meer als meneer C. te worden, als jij dat nu ook doet, dan worden we wat relaxter......Tis maar geld eigenlijk........
Als je in loondienst bent, wordt er dan niet maandelijks al geld ingehouden? Of werk je free lance? (jij werkte toch met san fu maltha?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.
De verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. Hoe harder ik werk, hoe harder ik word genomen.
Ik zweer je, als deze aanslag juist blijkt, dan emigreer ik dit jaar nog.
dan moet je eens een dagje met mij meewerkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
En ook hoe je iemand reanimeert trouwens, maar das weer wat anders.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je in loondienst bent, wordt er dan niet maandelijks al geld ingehouden? Of werk je free lance? (jij werkte toch met san fu maltha?)
Ik dacht dat we alleen belasting moesten betalen over het geld wat je prive opmaakte, maar nu blijkt dat je belasting betaalt over alles wat niet direct terug gaat in de zaak en dan nog. bv. we hebben een nieuw atelier gebouwd, dat kan je in 5 jaar afschrijven, maar je moet er wel belasting over betalen, ik snap er geen hout van! Ik vraag me toch af he: waarom heb ik dit niet op school geleerd?? Die hele stelling van Pythagoras heb ik nog nooit nodig gehad, maar ik had best willen weten hoe je zo weinig mogelijk belasting betaald zonder illegaal te wezen!!! En ook hoe je iemand reanimeert trouwens, maar das weer wat anders.
das heulemaal geen reanimatiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Leerden ze jou geen stabiele zijligging enzo?
Da's niet eens per se waar. Momenteel zit men te springen om vakmensen en die krijgen dan ook heel prima betaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeps, maar eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk dat mensen met een lager dan normaal IQ ook automatisch minder verdienen en dus een mindere toekomst hebben.....
en ik mag totaal niet klagen hoor....
Godzijdank is dat ook niet zo. In mijn kenissenkring zit een gozer die te dom is om zijn reet te vegen, maar heeft een handelsgeest waar je eng van word.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeps, maar eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk dat mensen met een lager dan normaal IQ ook automatisch minder verdienen en dus een mindere toekomst hebben.....
en ik mag totaal niet klagen hoor....
Heel goed te eten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Isegrim het volgende:
Mijn diner vanavond bestaat uit 'wat er nog in huis is' aangezien ik de hele dag bezig ben geweest om het huis te poetsen. Het is een soort neppe insalata caprese geworden: tomaat, Apetina-blokjes, verse basilicum, olijfolie en balsamico.
Er wordt een kalfje geborenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das heulemaal geen reanimatiedas EHBO
en nu ga ik wie is de chef kijken
Ik heb ook maat 30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
ENORM genoten van het toetje van gisteren! Dus het was het wel waard
Ik ga zometeen lekker 4 stukjes sushi smikkelen en vanavond wat kip met salade en een klein stukje bruin brood met tapenade
Maat 30. Wow. Dan moet ik toch meer afvallen dan ik dacht.
En ik kan me niet verschuilen achter 'Ja maar ik ben groot/lang' want dat ben jij ook
Ik heb daar een lievelingsshirtje vandaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Oh met geweld krijg ik de maat 28 nog steeds wel aan die ik 6 kilo geleden had.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
Maat 30 spijkerbroeken? Die pas ik dan weer wélIk heb er geloof ik zelfs één in 29 die ik pas (H&M)
ja lief he?? en wat gaat dat makkelijk bij zo'n koequote:
Ik heb een maat 27 van replayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een maat 29 van replay en een maat 36 van EDC van Esprit. (die laatste zit wel aansluitend moet ik zeggen....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwist niet dat EDC ook jeans heeft die in modematen zijn??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een maat 29 van replay en een maat 36 van EDC van Esprit. (die laatste zit wel aansluitend moet ik zeggen....)
Wie zegt dat het een modemaat wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kwist niet dat EDC ook jeans heeft die in modematen zijn??
naja ik heb dus 30/35 van EDC en van gewoon Esprit 38
LOL naja aangezien ie aansluitend zit ging ik daar maar zomaar van uit... (en we in het slanktopic zitten)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een modemaat was
Da's op een Nederlandse trainingslokatie opgenomen toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Mindhunters is op TV, daar heb ik nog aan meegewerkt!! RTL7.
Bedankt voor de tip, die had ik nog niet gezien. Wel drie kwartier gemist,maar een kniesoor die daarop let. Wat worden je kindjes trouwens groot Sugar! Ze zijn bíjna net zo mooi, lief en blond als de mijnequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben overigens maar gezapt naar '10 Things I Hate About You'.
Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's op een Nederlandse trainingslokatie opgenomen toch?
Wauw hoe stoer is datquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:
Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Tis nog makkelijk te volgen, ook zonder de eerste 3 kwartierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die had ik nog niet gezien. Wel drie kwartier gemist,maar een kniesoor die daarop let. Wat worden je kindjes trouwens groot Sugar! Ze zijn bíjna net zo mooi, lief en blond als de mijne
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en nu ga ik wie is de chef kijken
Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
SHE, goed dat je los gaat laten!Maar mócht dat nou niet zomaar lukken, neem je het jezelf dan niet kwalijk? Het gaat om net iets meer dan de kouwe friet van gisteravond waarbij ik dat advies van je kreeg. Dus vergeef jezelf als het te vast zit om los te laten.
![]()
Ben van de cakejes afgebleven, terwijl het best verleidelijk was...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen.
De betreffende post:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan. Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes!
' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google
![]()
![]()
. Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen
.
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere!.
Hier nog iemand met een rotdag. Ben al een tijdje struisvogel aan het spelen, maar onder invloed van PMS komt het allemaal los. Ik zit vast in een cirkel van de verkeerde baan, routines, omgeving en in plaats van m'n eigen problemen aan te pakken, schijn ik verantwoordelijk te zijn voor het oplossen van de problemen van anderen (familie, vrienden).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Merel het volgende:
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad.
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.
Ik heb 2 voddige katten en een kutleven![]()
(soms)
Maar ik hoor je, en ik ga mijn best doen naar je te luisteren.
Ja ik had die opmerking later weggehaald, want ik vond het zo onaardig klinken en zo was het niet bedoeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef conleche het volgende:
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
dank jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef Merel het volgende:
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
yo Faithy, long time no see.
Ik ben al twee keer uit bed gestapt en er weer in en dat ga ik nu nog eens doen, want ik blíjf gapen. Maar ik moet ook nog wat sollicitatiebrieven schrijven vandaag
.
Explosiedag was Zandvoort, achter het circuit. Daar heb ik drie dagen ganzen weg moeten jagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.
jeejquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
[...]
en o ja 78,6 kg![]()
![]()
(en dus een BMI <23)
jippie!!!
Dan heb je een BMI van 22.5 net als ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 57,5 kilo en wil afvallenmaar ik ben dan ook maar 1.60
![]()
Oh die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond naar Mamma Mia the Movie![]()
Maar stiekem bedoel iken
en
bij het vooruitzicht van een zingende Colin Firth...
Vanmorgen een plak ontbijtkoek op, nu een gekookt eitje.
En straks een bakje Appie sushi als lunch.
BJ had laatst toch bikinifoto's gepost, daarop kon je al heel goed de slankheid zien!!!!!![]()
Tuurlijk zijn we nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan heb je een BMI van 22.5 net als ik
dus dan is het niet
anders ben ik ook
OH men, ik krijg m'n vriend er niet mee naar toequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond naar Mamma Mia the Movie![]()
Maar stiekem bedoel iken
en
bij het vooruitzicht van een zingende Colin Firth...
Vanmorgen een plak ontbijtkoek op, nu een gekookt eitje.
En straks een bakje Appie sushi als lunch.
BJ had laatst toch bikinifoto's gepost, daarop kon je al heel goed de slankheid zien!!!!!![]()
Ik dacht van m'n bmi van 22.5quote:
Hihi, door je typo las ik 'neem ze snel mee naar uw huisarts'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
got got, ik kijk even op bmi berekenen.nl
krijg ik de volgende tekst:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Dat is alsof ik nu 97 kilo zou wegen.. Dat is wel veel maar niet dat ik denk van.. Jeetje. Ik ga meteen dood als ik 97 kilo weegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Je suiker is erg netjes hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Hmm, zou intelligentie tegelijkertijd verdwijnen met de kilo's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef kwakveense het volgende:
haha dat is rechtstreeks van de site... met een gezond bmi moet "je jezelf geen zorgen maken" ook volgens de mensen daar.
en als dat kon. hoi huisarts, ik wil graag 25 kilo doneren! dat kan, leg maar in die hoek. ok, doei!
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef kwakveense het volgende:
(enneh ik heb ooit bmi van 41 gehad... een paar jaar geleden... dus toen was ik nog wel een STUK dikker)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Hihi, trouwens Principessa, ik moest even grinniken om de topictitel en ehm jouw bezoekje aan de huisarts straks
Al lijkt het mij geen pretje
niet onbeleefd hoor! euhm. wat PF (denk ik) ook zegt: je spieren en aanhechtingen worden wel sterker, dus wat dat betreft voel je t niet. ben er ook van overtuigd dat ik daarom nog steeds meer dan 150 kilo kan legpressen zonder al te veel moeite... maar t beperkt je enormquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik las het echt nu pasquote:
succesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo naar de belastingdienst.
Mijn mooiste outfit aan, inclusief bijpassende strop om mijn nek
Keep my fingers crossed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Schupperderdeschup!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder m'n kont? Ik zit te puzzelen op Denksport.nl (en ik maak nog een hoop fouten ook) ipv brieven te tikken
.
Eerst maar even een vroege lunch dan en dan echt, echt, echt aan het werk.
ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik ben begonnen met een vriendinnetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Schupperderdeschup!![]()
Hoe zit het met jouw hardlopen eiks?
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:56 schreef Vivi het volgende:
....... want ik heb voor het eerst in tijden een poging tot sex gedaan (niet met mijn vriendin maar na thuiskomst)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
Ik had een soort S&TC beeld voor me, net als SJParker in die fluffy pink slippers, en dan met dubbele tong sprekend en vooroverbuigend zeggen 'Llllllook at this' terwijl je je boobs showt en vervolgens met een klap in de kledingkast valtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, want als er een vrouw zit ben ik de lul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
maar wel een diep decolleté toch?
succes
Gisteren was idd wat weinig, ik moet even noten kopen want die zijn op!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Co, over jouw lijstje nog even (wat weinig, je eindtotaal!) ... weeg jij het nou echt allemaal, of gok je het een beetje? Want als ik een plakje rosbief op brood doe, dan gooi ik het plakje niet eerst op de weegschaal. Maar ik weet ook nooit zo goed wat ik moet gokken.
Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..
ik liep laatst met een rugzak met 15 kilo boodschappen erin de trap op, en ik vond het me toch een partij zwaar...
Je weet dan niet beter lijkt het, pas als je het langzaam aan kwijtraakt merk je het verschil ineens... Je went eraan..
Dat zit wel heel anders verdeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.
Mijn volgende doel is ook een BMI van 22quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoooo ik ben weer terug van de tandarts... en voel me niet zo lekkerga zo gewoon nog ff slapen denk ik....
@PF ik denk dat je de foto inderdaad hebt gemist van de bikini, ik zal hemnog eens spammen, en die foto met rok en shirtje is ook alweer 5 kg geleden![]()
en mijn BMI is dus 22,9 (en ik kwam van een BMI 35)
BMI 22: 75,3 kg
BMI 21: 71,9 kg
BMI 20: 68 kg
en mijn doel is dus eerst 75 kgen heeeel misschien ga ik dan wel voor die 70.. maar dat zien we dan wel weer
zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn volgende doel is ook een BMI van 22
Leuk! Help me af en toe herinneren en zeg wanneer je het hebt gehaald
Succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Dun! Echt een mevrouwen figuur!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zal ik zeker doen
en speciaal voor jou nog een keertje dan:
(staat dr nog eentje in het andere topic) zonder hand
[ afbeelding ]
(en diezelfde bikini heb ik dus ook in aqua gekocht)
Ik vind je huid bij je schouders en decolleté zo leuk. En de vorm van je schouders. Dat heeft mijn mama ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx beideen dat decollete is wel een van mijn pluspunten
lol
goh nooit echt op gelet eigenlijk....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind je huid bij je schouders en decolleté zo leuk. En de vorm van je schouders. Dat heeft mijn mama ook![]()
ik heb een soort bol baby armpje met babyplooien, ook leuk maar niet echt "volwassen"
uh ik ben gewoon nog maar 26? heb daar nog nooit een rimpel oid gezien....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Greys het volgende:
BJ, hoe doe je dat, zo'n rimpelloos decolleté hebben?
Nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Oeh, echt een mevrouwenfiguur klinkt niet echt ok'e, vind ik!![]()
![]()
Terwijl ik inderdaad ook vind dat je een mooi lijf hebt, beessie-jen!
Ik had het al vrij snel (ook toen ik 26 was!) vooral van het op mijn zij slapen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uh ik ben gewoon nog maar 26? heb daar nog nooit een rimpel oid gezien....
en goede BH doet wonderen
Huidige BMI: 25,9 (ik kwam van 30,9)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
en mijn BMI is dus 22,9 (en ik kwam van een BMI 35)
BMI 22: 75,3 kg
BMI 21: 71,9 kg
BMI 20: 68 kg
en mijn doel is dus eerst 75 kgen heeeel misschien ga ik dan wel voor die 70.. maar dat zien we dan wel weer
Voelt nu een stuk beter, toen hoefde ik niet te denken dat ik een dag door een stad kon wandelen op vakantie (warm!) Nu lukt dat beter zolang ik luister naar mijn lijf ivm astma, maar dat is makkelijker dan gewicht meesleuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat zit wel heel anders verdeeld natuurlijk![]()
Maar je voelt je toch wel beter dan toen nu, toch?
oe ik slaap wel op mijn zij......en zelfs soms op mijn buikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het al vrij snel (ook toen ik 26 was!) vooral van het op mijn zij slapen.
Dan vallen je borsten ietwat opzij en wordt de huid van het decolleté in elkaar gedrukt zeg maar. Bweuh
Ik ben echt jaloers op je mevrouwenfiguur!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oe ik slaap wel op mijn zij......en zelfs soms op mijn buik
@PF ik zal die foto's eens ff bekijkenennuh ik vind het niet erg om een mevrouwenlichaam te hebben
ben ook geen tiener meer
Heb ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het al vrij snel (ook toen ik 26 was!) vooral van het op mijn zij slapen.
Dan vallen je borsten ietwat opzij en wordt de huid van het decolleté in elkaar gedrukt zeg maar. Bweuh
Nou vanaf 18-19-20 wil je er niet meer zo uitzien als toen je 15 was - lijkt mij..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, niet als 15, maar wel leuk als euhm... 25?
Voor mij is dat 6 jaar jonger dan ik ben.Hoeveel kilo het scheelt laat ik maar eventjes in het midden.
Komt dat niet van de zon en zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik ookEn dat terwijl een decolleté mij nu net zo goed staat.
Oh, ik was prachtig op mijn 16e! Mooie borsten cub b-c, goede kont, maat 36, 59 wegen..... (*droomt weg en denkt aan vroeger). Niks geen meisjeslijf!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op je mevrouwenfiguur!
Ik kan qua lichaam doorgaan voor 16![]()
En nee dat is niet leuk
En bedankt nu durf ik al helemaal niet naar de meet met al die hooggespannen verwachtingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@allen: PF is een ongelofelijk lekker wijf
*BJ is jaloers*
en uhhh ik zie dr denk ik gewoon uit, zo oud als ik ben, dus dat is 26en ik hoef dr niet jonger uit te zien...
(maar ook zeker niet ouder haha)
kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Komt dat niet van de zon en zo?
Oh. Nou ja zeg maar dat net-niet figuur dat je daarvoor had bedoel ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, ik was prachtig op mijn 16e! Mooie borsten cub b-c, goede kont, maat 36, 59 wegen..... (*droomt weg en denkt aan vroeger). Niks geen meisjeslijf!
Je bedoelt recht? Dat is geen ECHT figuur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou vanaf 18-19-20 wil je er niet meer zo uitzien als toen je 15 was - lijkt mij..
dan wil je gewoon.. een ECHT figuur!
Ik lig eigenlijk nooit in de zon, maar omdat ik een hele lichte huidskleur heb en eigenlijk altijd kleding met een relatief laag uitgesneden hals draag zou het natuurlijk kunnen. Maar ik ben ook al halverwege de 30.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Komt dat niet van de zon en zo?
Neeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bedoelt recht? Dat is geen ECHT figuur?Ik ben ook vrij recht, het lijkt me sterk dat er na 22 jaar nog 10 cm heup bij zal komen bv.
Maar met 5 kg minder dan nu heb ik wèl een taille
Hehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:Wat een goor vachtje heeft die 30-er op zijn borst. Ik vind borsthaar wel leuk, maar dit is eh.... vies.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Neee
[ afbeelding ]
ik kon geen vrouwen plaatje vinden.. maar dat je er niet altijd uit wil zien als puberty maar liever als iets ouder..
Bij wikipedia staat dit bij vrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:Wat een goor vachtje heeft die 30-er op zijn borst. Ik vind borsthaar wel leuk, maar dit is eh.... vies.
Hij heeft vlooienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik draag ook vaak lage halsjes... staat wat mooier
en ik vind borsthaar ook wel leukvriendlief ook heeft.... maar die man idd hierboven is meer ieeeewwww en die mag zijn schaamhaar ook wel eens bijwerken;)
Oh iedereen heeft natuurlijk een andere leeftijd in dit topic.. Ik ben 20.. Nou als ik er dan als 31 uitzag dan mag ik wel klagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:29 schreef Sugar het volgende:
Op mijn 15e was ik nog echt een kind, zo wil ik er inderdaad niet uitzien, nee. Maar ik zou best terug willen naar het lijf dat ik had toen ik tussen de 20 en 25 was, ja!![]()
Maar hee, ik bèn 31 en heb 2 kindjes gekregen, dus ik mag wel iets anders eruitzien van mezelf dan toen ik 21 was. Denk ik. Zou ik moeten vinden.
Wat zit je nu te zeuren muts! Als er 1 is met een mooi decolleté!!! Ik heb bij jou ook geen rimpeltje kunnen ontdekken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Greys het volgende:
BJ, hoe doe je dat, zo'n rimpelloos decolleté hebben?
Ik volg jou geloof ik echt niet meer!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh iedereen heeft natuurlijk een andere leeftijd in dit topic.. Ik ben 20.. Nou als ik er dan als 31 uitzag dan mag ik wel klagen
Toen ik nog meer een varkentjesgezicht had werd ik echt vet ouder geschatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh iedereen heeft natuurlijk een andere leeftijd in dit topic.. Ik ben 20.. Nou als ik er dan als 31 uitzag dan mag ik wel klagen
Het stomme is, dat je je tussen je 20e en 25e niet realiseert dat je lijf dan op z'n mooist isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:29 schreef Sugar het volgende:
Op mijn 15e was ik nog echt een kind, zo wil ik er inderdaad niet uitzien, nee. Maar ik zou best terug willen naar het lijf dat ik had toen ik tussen de 20 en 25 was, ja!![]()
Maar hee, ik bèn 31 en heb 2 kindjes gekregen, dus ik mag wel iets anders eruitzien van mezelf dan toen ik 21 was. Denk ik. Zou ik moeten vinden.
Nou. Dat iedereen hier sowieso een ander lichaamsbeeld voor zich heeft omdat ik bij 20 ben en jij 31..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik volg jou geloof ik echt niet meer!
Nou ik vind het wel steeds mooier wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het stomme is, dat je je tussen je 20e en 25e niet realiseert dat je lijf dan op z'n mooist isSprak de 26-jarige met beginnende riimpeltjes
Ik denk dat PF bedoelt dat zij er als 20-jarige nog meisjesachtig uitziet en dat haar figuur zich met de jaren zich langzaam zal ontwikkelen tot een vrouwelijker figuur. Daarnaast denkt PF dat vrouwen van 31 een lelijk oud lijf hebben geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ken overigens meer jonge meisjes met een lelijk lijf dan vrouwen van rond de 30, maar dat terzijde....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik volg jou geloof ik echt niet meer!
Ik ben sinds m'n 12e al 1.75quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef loveli het volgende:
Op m'n vijftiende was ik graatmager en nog 20 centimeter korter dan nu. Ik kreeg pas een beetje vrouwelijke vormen na m'n twintigste. Ik bedoel, toen begon ik pas m'n bh op te vullen met die kipfiletjes![]()
Mijn ideale figuur had ik tussen m'n 22ste en 26ste. Toen stopte ik met voetballen door een enkelblessure, maar niet met eten.
Neeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat PF bedoelt dat zij er als 20-jarige nog meisjesachtig uitziet en dat haar figuur zich met de jaren zich langzaam zal ontwikkelen tot een vrouwelijker figuur. Daarnaast denkt PF dat vrouwen van 31 een lelijk oud lijf hebben geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ken overigens meer jonge meisjes met een lelijk lijf dan vrouwen van rond de 30, maar dat terzijde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |