abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60627910

Het vorige deel: Slank de zomer in #197 vanaf nu alleen biologisch vlees!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 07-08-2008 14:58:30 ]
Ja doei.
pi_60627921
we gaan alweer richting herfst
Ja doei.
pi_60627927
Mja, voor sociale woningbouw wist ik wel dat de wachttijd erg lang is. Maar voor studentenhuisvesting... voor een zelfstandige woning moet je daar ongeveer 6 /7 jaar voor hebben (en dan heb je nog geen geweldige locatie). Daar bevoordeel je alleen de eeuwige student mee.

Zo werk je het ook in de hand dat men zich maar gewoon inschrijft als spookstudent bij de uni, omdat ze anders geen woning kunnen krijgen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60627993
Wat een prijs, kwakveense ik vond ons Haagse appartementje van 70 m2 voor 750 incl al best prijzig... Veroorzaak je niet onwijze geluidsoverlast als je daar gaat studeren? Of doe je dat ergens anders?
pi_60628115
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Shangri-la is echt flauwekul; je hersenen hebben niets van doen met voedingswaarden.
2 lepeltjes olijfolie drinken per dag is een truuk zo oud als de weg naar Rome; je valt daarvan af omdat je je helemaal leeg schijt.

De suikerwater zou ik niet in je hoofd halen; dat geeft weer als resultaat dat je alleen maar meer suikers gaat eten, omdat je bloedsuiker ineens door het dak gaat.
Ik word doodmoe van al die idiote dieten.
Oh ik was ook niet van plan om het te gaan proberen, maar ik vroeg me alleen af wat het idee erachter was, want ik vond het al zo vreemd.

En jullie willen niet weten wat ik in m'n eentje aan huur betaal Maarja, dat krijg je in een dure stad als je niet in een aftands flatje in een buitenwijk wilt wonen. Ik voel me er gelukkig dus het is het me waard
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:54:52 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60628228
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een prijs, kwakveense ik vond ons Haagse appartementje van 70 m2 voor 750 incl al best prijzig... Veroorzaak je niet onwijze geluidsoverlast als je daar gaat studeren? Of doe je dat ergens anders?
valt mee, fagotspelen deed ik wel maar dat draagt niet zo heel ver. zingen studeer ik meestal in een pianokelder in t kunstcentrum van de uni. das naast mn werk, en er zijn daar piano's. thuis zonder piano kan ik toch niet studeren.

mn wasmachine trilt wel de onderbuurman zn bed uit.

en t is idd. prijzig. ik kan t netaan betalen, want heb geen recht op huur of zorg toeslag. maar wat me t meeste tegen gaat staan is t absolute gebrek aan bergruimte. ik kan NERGENS meer iets kwijt. dit huis is gewoon vol... ik kan zelfs geen boeken meer kwijt...ik ben al dubbel aan t stapelen enzo... en als mn vriendje er is, dan zit je elkaar na een dag of wat toch wel in de weg.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:55:36 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60628248
oh en moblo: ja ik zit wel redelik centraal, net buiten t centrum, iets voorbij de jachthaven. met goede buurtsupers en busverbinding enzo naar t station. dus das wel fijn.
pi_60628294
ik vind het altijd erg leuk om huizen en inrichtingen van anderen te bekijken, ons stulpje vanaf de buitenkant:

ben dr nog steeds zo happy mee
(en het is een redelijk uniek huis.... )

trouwens wel al een oude foto gordijnen zijn allang weg (denk foto uit 2004)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:59:56 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60628415
ik vind buiten bij mij ook wel tof. t is een jaren 20 sociale woningbouw pand, met een trapgeveltje, met 1 heel groot raam erin (mijn raam begint op 30 cm van de vloer af)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 15:02:06 #10
163650 Greys
pi_60628483
Leuk, de herfst in

Het is hier trouwens enorm van toepassing, want zojuist brak de hel los buiten.
Hózen en onweer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:02:20 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60628489
Wat een lieve huisjes hebben jullie en met zoveel aandacht ingericht
Ons huis is echt te groot om helemaal in 1 x mooi in te richten. Ik zou bijvoorbeeld graag in iedere ruimte op dezelfde verdieping gelijke vloeren willen hebben, maar dat kan ik echt niet betalen (ons huis is 10 bij 10 meter en bestaat inclusief kelder (5 ruimten + gang) en zolder (grote 2e badkamer en grote slaapkamer) uit 4 etages ). Ja, huizen kosten hier geen drol. Soms mis ik mijn huisje in Nederland wel. Dat was tenminste bij te houden met schoonmaken en opknappen was ook zo gebeurd. Hier is het vechten tegen de bierkaai. Wel goed voor de lijn natuurlijk, al die trappen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60628590
Merel, ja, dat wil ik wel geloven! Wij hebben nu gelukkig twee inkomens, we huren een vrij prijzig maar oh zo mooi appartement hartje centrum: een grote ruimte op de bovenste verdieping, met een 'mezzanien' ( ) erin: een open bovenverdieping. Super ruim, met een washok annex voorraadkast, een kelder beneden en een tof balkon/dakterras. Echt blij mee!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 15:06:14 #13
163650 Greys
pi_60628597
Merel, had je nou gelezen dat de lijstjes van valtaf.nl komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60628635
zal ik dan maar even foto's van mn huidige stulpje posten?

Slaapkamer

Werkplek in woonkamer

Zitplek woonkamer

Desktop-pc en eettafel in woonkamer

en onze woonkamer is iets van 13m2 groot

kun je voorstellen dat we blij zijn dat we nu naar 30m2 gaan?
Ja doei.
pi_60628709
@MoBlo het is idd een beetje krapjes denk ik....
maar wel cosy
ben heel benieuwd naar jullie nieuwe huisje
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:15:11 #16
331 Merel
Be here now.
pi_60628903
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Merel, had je nou gelezen dat de lijstjes van valtaf.nl komen?
Wáááár zei je??

Ik zal vanavond ook eens foto's maken. Morgen komt een vriendinnetje uit Italië op bezoek en die ziet het appartement dan voor het eerst, dus ik moet het toch opruimen

Dan ook meteen met het meetlint aan de slag vanavond, heb er eindelijk eentje gevonden en nu wil ik ook zo'n foto met cijfers en centimeters maken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60629042
MoBlo, hoeveel m2 heb je nu? Ziet er gezellig, maar wel krap uit!

Ik zit nu op 24m2, hoop naar 39m2 te gaan. Een aparte werk- en studeerplek is wel erg fijn, die heb ik nu niet.
pi_60629073
staat eronder

13m2 woonkamer, we gaan naar 30m2.

Ok, officieel 22m2, want keuken zit in die woonkamer
Ja doei.
pi_60629486
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
staat eronder

13m2 woonkamer, we gaan naar 30m2.

Ok, officieel 22m2, want keuken zit in die woonkamer
Dat is wel een verbetering ja Hoe groot is de slaapkamer of zit die bij je woonkamer in?

Zitten jullie dan niet enorm op elkaars lip nu?
pi_60629553
geen idee hoeveel m2 wij hebben, maar zal jullie eens ff een tour geven door ons huisje:
de woonkamer hebben jullie gezien (vorige topic)
keuken (vanuit de andere hoek)

toilet beneden:

(boven hebben we een mega-toilet, wel 2x zo groot... snap niet zo goed waarom, maar erg makkelijk voor wasmand en weegschaal enzo)
badkamer:

(links douche, rechts bad, en achter me, de badtafel)
masterbedroom:

(toevallig ben ik net de was aan het doen, dus geen beddegoed
uitzicht:

dan hebben we op de 1e verdieping nog een kleinere kamer, waar we een inbouwkast hebben en we gebruiken voor het wasrek enzo... en dus het 2e toilet
dan de 2e verdieping:
logeerkamer:

en de studeerkamer met inbouwkasten
(een beetje slordig...)

donderdag 7 augustus 2008 @ 15:42:08 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60629823
Nah, wat ik net had! Na een verschrikkelijke sessie op het consultatiebureau met een kind wat tot twee keer toe de hele zooi onderpiste moest thuis mijn spijkerbroek in de was. Maar dat was de enige die ik nog paste, dus ik heb één van mijn twee streefbroeken (wel de grootste, held dat ik ben) uit de kast gerukt en net zolang getrokken totdat hij over mijn reet zat. En hij ging dicht .

DICHT . Wel met nog wat vetlellen aan de achterkant (mijn buik hangt er niet eens overheen . ) maar ik ben natuurlijk ook nog geen 70kg. Maar dat had ik dus niet verwacht!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60629920
feli Kim das een lekkere meevaller
pi_60629930
KIM Verder wel alles goed met je dochter? (foto? )
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:47:26 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60629981
hoera!! (voor kim bedoel ik)

ik heb pas ook een nieuwe spijkerbroek gekocht, die nog n beetje strak zit maar wel mooi op zich: ik pas nu eindelijk in t grootste vrouwenmodel (maat 36 wijdte ) woei... (mannenmodel zit ik nu 34 wijdte)

ik snap sinds gisteren ook hoe t komt: mn taille werd maar niet kleiner terwijl ik wel afviel. meet ik voor de gein mn benen eens op... daar is dus nu intotaal 9 cm per been af...
pi_60630025
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef kwakveense het volgende:
hoera!! (voor kim bedoel ik)

ik heb pas ook een nieuwe spijkerbroek gekocht, die nog n beetje strak zit maar wel mooi op zich: ik pas nu eindelijk in t grootste vrouwenmodel (maat 36 wijdte ) woei... (mannenmodel zit ik nu 34 wijdte)

ik snap sinds gisteren ook hoe t komt: mn taille werd maar niet kleiner terwijl ik wel afviel. meet ik voor de gein mn benen eens op... daar is dus nu intotaal 9 cm per been af...
heel netjes kwak en wat fijn dat je nu dus ook gewoon weer een spijkerbroek kan kopen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 15:54:36 #26
163650 Greys
pi_60630178
Mijn zusje had een heel mooie jeans aan (G-Star) en die wilde ik ook. Maar ik ben een drama qua geld uitgeven, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om 130 euro aan een spijkerbroek uit te geven. Toen kreeg ik verjaardagscentjes van Heer G voor de broek en ben ik blij naar de winkel gehuppeld (oke... gereden...).
"Mag ik maat 32-36?". Die laatste is de lengtemaat dus, dat heb ik wel nodig met mijn 1.82.
Ging ie maar tot lengtemaat 34, ze bestaan niet in langere maten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630246
Herfst?
pi_60630278
ja klote is dat greys....

ik heb alle jeans van edc, en heb dr nu eentje in 30/35 aan zit heerlijk, niet eens strak en lang genoeg (ondanks mijn 185 cm)
pi_60630279
Ik heb nooit gemeten hoe dik mijn bovenbenen zijn of mijn kont ofzo

Ise, het is hier al herfst
pi_60630304
Wat nou, herfst? Een zomerse onweersbui.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:00:45 #31
163650 Greys
pi_60630334
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja klote is dat greys....

ik heb alle jeans van edc, en heb dr nu eentje in 30/35 aan zit heerlijk, niet eens strak en lang genoeg (ondanks mijn 185 cm)
30????

Komt ie hoor:

* Greys nu enorme spijt heeft van de slagroom en de brownie van gisteren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:01:48 #32
163650 Greys
pi_60630356
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat nou, herfst? Een zomerse onweersbui.
"Slank de herfst in".
Dan hebben we dus nog effe om slank te worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630387
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

30????

Komt ie hoor:

* Greys nu enorme spijt heeft van de slagroom en de brownie van gisteren
LOL

als je dr maar wel van genoten hebt. Ik ga zondag lekker uit eten, dus de rest van de week strak etensplan zonder smokkelmomenten...
heb net een halve ananas op en die was echt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:05:02 #34
163650 Greys
pi_60630451
ENORM genoten van het toetje van gisteren! Dus het was het wel waard

Ik ga zometeen lekker 4 stukjes sushi smikkelen en vanavond wat kip met salade en een klein stukje bruin brood met tapenade

Maat 30. Wow. Dan moet ik toch meer afvallen dan ik dacht.
En ik kan me niet verschuilen achter 'Ja maar ik ben groot/lang' want dat ben jij ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630512
dat klinkt ook heerlijk greys ik ga over 2 uurtjes eten en ik twijfel nog tussen verse ravioli met spinazie en pijnboomtpitjes, of de maaltijdsalade met garnalen, of een biefstukje met zuurkool met pijnboompitjes
moeilijke keuze....
pi_60630526
30 ik heb nog steeds 32
Ja doei.
pi_60630573
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Greys het volgende:

Ik ga zometeen lekker 4 stukjes sushi smikkelen en vanavond wat kip met salade en een klein stukje bruin brood met tapenade

En ik kan me niet verschuilen achter 'Ja maar ik ben groot/lang' want dat ben jij ook
Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)
pi_60630579
mag ik vragen wat jou gewicht/ BMI ook alweer is? want misschien heb je wel gewoon een heel andere bouw ofzo?

ik weeg nu 79 kg en heb een BMI van 23,08
pi_60630588
zie lijstje hierboven
Ja doei.
pi_60630614
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)

yeps, maaaar het is EDC en niet gewoon esprit... en die valt juist weer kleiner....
heb ook een maat 40 van gewone esprit jeans en die is inmiddels te groot.....
pi_60630627
Mijn eetlijst van vandaag:

O: 2 pannekoeken (volkoren) met bio-bosbessenjam
T: 250 gram magere kwark
L: zwartebonensoep met een volkoren pita
T: flinke hand amandelen

T: 2 appels. Pink lady's
D: salade met o.a. ei, paprika, kidneybonen, selderij en spekjes (geloof ik, man kookt) en nog zo'n bio-pita

Verder straks 60 banen zwemmen, en als ik tijd heb, vanavond nog wat yoga.
pi_60630650
heb een C&A spijkerbroek gekocht gisteren maat 38

dat was wel weer opbeurend...
Ja doei.
pi_60630685
wat ik echt schandlig vind, is dat ik een truitje XL heb moeten kopen bij Coolcat... terwijl ik bij zaken als C&A en Miss Etam een M of S moet hebben.

Wat moet het zelfbeeld van meisjes van 17 die daar hun kleren kopen dan bagger, als ze een XL moeten hebben..
Ja doei.
pi_60630713
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik echt schandlig vind, is dat ik een truitje XL heb moeten kopen bij Coolcat... terwijl ik bij zaken als C&A en Miss Etam een M of S moet hebben.

Wat moet het zelfbeeld van meisjes van 17 die daar hun kleren kopen dan bagger, als ze een XL moeten hebben..
yeps of one size fits all.... das altijd erg lollig.....

maar idd dat is echt niet normaal bij zulke winkels.....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:16:57 #45
163650 Greys
pi_60630810
Ik heb een skinny die heel goed zit (die doe ik alleen aan onder een kort spijkerjurkje enzo, ik durf geen skinny aan zonder iets over mijn kont ) en laatst dacht ik 'laat ik er nog eentje kopen'. Had ik per ongeluk maat 31 meegenomen ipv 32. Die kan dus nèt dicht, maar dan kan ik amper ademhalen en zitten kan ik helemaal vergeten. Dat wordt mijn doel, om die aan te kunnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630893
het is wel een leuk truitje trouwens:

Tekst is: "How about a thug hug?"

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:22:53 #47
163650 Greys
pi_60630978
Wat is een thug hug? Het hug gedeelte ken ik, maar het thug gedeelte zeg me niets geloof ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60631012
'een stevige knuffel'
Ja doei.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:26:49 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60631089
ah die is lief!

@ bj: ik kon eerder wel spijkerbroeken kopen, maar dan mannenmodellen en die gingen toch n beetje raar zitten. deze flatteert 1000 keer meer, gelukkig. nu wil ik nog eer van mn buik afvallen alleen, anders word ik straks van n peer een appeltje!

*de chocolade slagroomtruffels van vanmiddag zullen daarbij niet geholpen hebben *bloos* maar ik ga vanavond wél een uur flink dance work-outen (sort hiphop-jazzballet-aerobics)*
pi_60631102
die is idd erg leuk MoBlo, staat je goed hoor

ik heb eigenlijk niets meer als doel in mijn kast liggen, alles is of te groot of past inmiddels, moet steeds nieuwe dingen kopen.
een maatdoel heb ik ook niet meer... ik had toen ik ooit begonnen ben maat 48... doel was 42, maar dat is dus alweer achter me... en inmiddels heb ik 38-40...
en dus eerst maar naar mijn bijgestelde streefgewicht van 75 kg...

oftewel, ik ben al slanker dan ik ooit had durven dromen.. en wat voelt dat heerlijk zeg!!!
(die bikini's vorige week waren ook maat m broekjes en 70F topjes.....)

kan dat zelf dus nog niet echt geloven of bevatten....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:28:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60631143
lijkt me ook zo gek! volgens mij duurt t ook wel even voor je echt gelooft dat je zo "bent"
pi_60631204
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ah die is lief!

@ bj: ik kon eerder wel spijkerbroeken kopen, maar dan mannenmodellen en die gingen toch n beetje raar zitten. deze flatteert 1000 keer meer, gelukkig.
ja dat had ik eerst ook.... kocht ik mannenbroeken 36/36, maar die zitten in je kruis enzo wel een beetje vreemd idd ....
vrouwenbroeken zijn veeeeeel liever voor je silhouet
pi_60631283
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef kwakveense het volgende:
lijkt me ook zo gek! volgens mij duurt t ook wel even voor je echt gelooft dat je zo "bent"
ja dat is ook zo... ik heb nog regelmatig dat ik in de winkel de verkeerde maat zoek of aanpas en dan dus veel te groot is.... heel raar.

En ook dat ik zelfspotgrapjes maak, zoals : ik ben ook groot en lomp' ...en dan denk ik ineens uhhhhh vollgens mij klopt dat laatste niet zo meer....

of als ik op straat loop dan denk ik nog steeds dat ik veel dikker ben als iedereen die ik tegenkom...

oftewel ik heb een aardig verstoord zelfbeeld.. en dat heeft denk ik tijd nodig...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:35:31 #54
14746 k_i_m
pi_60631313
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
KIM Verder wel alles goed met je dochter? (foto? )
Ja, op twee zielige beentjes van de prikken wel . Voor een foto heb ik de kracht niet meer, mijn dag begon om 5.30 vandaag en ik moet nog naar de AH en naar de dieetmevrouw . Ik ga morgen wel even een leuke maken!
In my life
Why do I smile
pi_60631314
Moblo... Thug is toch zoiets als schurk?
pi_60631372
ik dacht 'thug hug' stevige knuffel..

sarcasme ten top, want op de foto kun je de details niet zien: de ontzettend kleine tandjes

thug hug

A Hug you give your home boys that begins with a high five pulling him closer to you and patting his back.
A thug hug isn't gay. It just symbolizes how close you two are.

Ja doei.
pi_60631471
het zal dus wel een 'stoere mannen knuffel- zijn' ofzo
Coolcat hè?
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:41:43 #58
163650 Greys
pi_60631486
Oh Nou, weer wat wijzer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 7 augustus 2008 @ 16:46:07 #59
70532 loveli
N
pi_60631598
Tof shirt, die wil ik ook!
crap in = crap out
pi_60631707
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:

http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2
Ja psies. Als zoiets ken ik het woord dus ook
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:52:32 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60631719
maar een thug hug, is dus een hele stoere, dikke , gangsterknuffel of mee zo'soort knuffel... hihi
pi_60631762
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:

http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2

Ja doei.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:55:11 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60631791
hij heeft wel lekkere boobies...
  Vis een optie? donderdag 7 augustus 2008 @ 16:56:32 #65
70532 loveli
N
pi_60631821
En maar 1 vetrol!
crap in = crap out
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:58:57 #66
14746 k_i_m
pi_60631875
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent? .
In my life
Why do I smile
pi_60631881
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht dat je zei dat je een baard had?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 17:01:02 #68
163650 Greys
pi_60631922
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent? .
Ik geloof serieus dat ik er bijna 20 jaar ( ) al niet meer geweest ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60631976
ik ook zeker 10 jaar niet meer... (en geloof dat ik er in de overige 16 jaar maar 1 keer iets gekocht heb..)
pi_60631985
quote:
nee, ik normaal ook niet, loop er altijd voorbij, maar deze hing aan een rek buiten.... dus toen moest ik wel
Ja doei.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:03:59 #71
14746 k_i_m
pi_60631989
Ik kwam er laatst langs en toen ik een blik naar binnen wierp zag ik allemaal kinderen van 12 staan .
In my life
Why do I smile
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:04:37 #72
14746 k_i_m
pi_60632008
Met korte naveltruitjes .
In my life
Why do I smile
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:04:52 #73
14746 k_i_m
pi_60632012
Met veters aan de zijkant .
In my life
Why do I smile
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:05:06 #74
14746 k_i_m
pi_60632016
Dat mocht ik nog niet eens aan toen ik 18 was .
In my life
Why do I smile
pi_60632038
uh huh... heb daar kledingstukken gezien toen ik richting paskamer liep, waar zelfs de grootste hoer zich nog naakt in zou voelen

gelukkig was ik de enige klant
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 augustus 2008 @ 17:06:36 #76
70532 loveli
N
pi_60632041
Wacht maar tot jouw kleine 6 wordt, dan wil ze een string.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 17:07:58 #77
163650 Greys
pi_60632066

Ik herinner me een keer dat we met mijn ouders naar Center Parcs gingen, toen was ik ook 16 of 17 ofzo en mijn zus en ik mochten allebei een vriendin meenemen. De vier dames met de trein, pap en mam met alle hutkoffers vol kleren met de auto.
's Avonds na het eten mochten we naar de disco op de Eemhof en wij ons optutten en omkleden. Rokjes aan enzo. Kwamen de slaapkamer uit. Pa zag wat we aanhadden. "Ohhhh nee. Terug en omkleden. En anders de deur niet uit. Ik zal maar niet zeggen waar jullie op lijken".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:07:59 #78
14746 k_i_m
pi_60632067
Dikke lul voor d'r. In nog geen 600 jaar!
In my life
Why do I smile
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:27:07 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60632478
Ik moet een paar maandsalarissen, zeg maar gerust een half jaar, aan meneer fiscus betalen

Nu heb ik dus een zenuwinzinking
Morgen naar belastingkantoor om te kijken of ze niet een wel heel grote fout hebben gemaakt.
Ik zou 6k terug moeten krijgen; niet het 4dubbele terug betalen!!!

Ik ben zo over de pis dat ik niet eens zin heb in iets slechts..en ik heb maar een kwart meloen op voor vandaag. Mijn hele strot zit dicht
Mijn moeder zei dat ik naar de kerk moest

Mijn god! Vanavond eet ik wodka, dat is 1 ding wat zeker is.
  Vis een optie? donderdag 7 augustus 2008 @ 17:28:27 #80
70532 loveli
N
pi_60632499
edit: toen ik 'em teruglas was het best lomp
crap in = crap out
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:29:51 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60632522
En coolcat is smerig. Ik had een absoluut koop verbod van mijn moeder bij die toko. Ze noemden het de zaak voor hoeren in de dop.

Ik knoopte dus maar heel braaf mijn mexx shirtjes op; zodat ik ook navel had. Jeweets.
pi_60632552
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef loveli het volgende:
edit: toen ik 'em teruglas was het best lomp

Schrikken, SHE! Wel reële kans dat het een foutje is. Maar daar heb je nu niets aan
pi_60632593
jeetje ik zou ook hartkloppingen krijgen van die mededeling She..... *knuf*

nou ik ga toch maar voor de verse ravioli met ricotta en spinazie erbij...
(en wat pijnboompitjes erdoor)
vandaag dan maar een dagje geen vlees...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:36:44 #84
14746 k_i_m
pi_60632651
SHE, meloen met wodka! .
In my life
Why do I smile
pi_60632689
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:36 schreef k_i_m het volgende:
SHE, meloen met wodka! .
Nee, dat is ee meerdagenproject
  Vis een optie? donderdag 7 augustus 2008 @ 17:39:08 #86
70532 loveli
N
pi_60632714
Hoe ging dat ook alweer? Je maakt een gat in de meloen en steekt daar de hals van de wodkafles in. Dagje op z'n kop laten staan en voila!
crap in = crap out
pi_60632725
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef loveli het volgende:
Hoe ging dat ook alweer? Je maakt een gat in de meloen en steekt daar de hals van de wodkafles in. Dagje op z'n kop laten staan en voila!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 17:41:07 #88
163650 Greys
pi_60632749
Ai. Dat is inderdaad schrikken, zo'n fijne ( ) brief van de Belasting.
Ik zal duimen voor je dat het een fout is. Daar heb je geen reet aan, dat duimen van mij, maar het gaat om het gebaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60632816
jeetje, wat erg SHE

drinkze..

* motorbloempje gaat op naar de tapa's bar
Ja doei.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:47:28 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60632869
Dat is ook de reden dat ik het hier deelde, medeleven doet heus wel wat

Al ben ik nog steeds behoorlijk over de rooie. Maar goed, in tijden als deze moet je slimmer zijn dan je emoties.
En dus haal ik zo een grootverpakking IBU, een fles wodka en wat magere hamburgers en ga ik vanavond chillen en morgen knallen.

Ik heb ook spontaan een doorbraakbloeding gehad Lijf slaat op tilt...net nu ik Zen was. Maar zo werkt het universum natuurlijk...expect the unexpected.
Ik geloof jullie gewoon en hoop dat alles morgen zonniger is. If not,...ik stuur wel een kaartje vanuit Thailand!
pi_60632910
nog een extra voor SHE dan maar, nu écht weg
Ja doei.
pi_60633052
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik moet een paar maandsalarissen, zeg maar gerust een half jaar, aan meneer fiscus betalen

Nu heb ik dus een zenuwinzinking
Morgen naar belastingkantoor om te kijken of ze niet een wel heel grote fout hebben gemaakt.
Ik zou 6k terug moeten krijgen; niet het 4dubbele terug betalen!!!

Ik ben zo over de pis dat ik niet eens zin heb in iets slechts..en ik heb maar een kwart meloen op voor vandaag. Mijn hele strot zit dicht
Mijn moeder zei dat ik naar de kerk moest

Mijn god! Vanavond eet ik wodka, dat is 1 ding wat zeker is.
Dat is naar Ik hoop dat het een fout is.
pi_60633054
Ik wil je niet bang maken SHE, maar wij hadden laatst ook zo'n soort brief. Ik bellen naar de accountant, om te zeggen dat er een foutje was gemaakt, bleek dat niet zo te zijn.

Meneer C. is niet onder de indruk, heerlijk hoe hij kan loslaten, terwijl ik er nachtmerries van heb.

Vannacht had ik weer de meest bizarre droom. Ik heb in mijn droom 10 minuten staan schelden op m'n schoonmoeder, waarvan de helft in het Engels ( ), omdat ze haar kat had doodgeslagen met een steen, om met ons op een tripje te kunnen. Een zin die ik me letterlijk herinner:"Why, why you had to kill a perfectly healthy cat?? Shame! Shame on you!

't Tripje ging sws niet door, want de boot waar we mee zouden gaan zonk voor onze ogen. Meneer co was boos op míj nota bene, omdat ík de sfeer aan het verzieken was.
pi_60633100
O en ik probeer wat meer als meneer C. te worden, als jij dat nu ook doet, dan worden we wat relaxter......Tis maar geld eigenlijk........
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 18:02:08 #95
163650 Greys
pi_60633148
Wij hebben vorig jaar zo'n brief gehad (Heer Greys dan) of hij even 7.600 euro wilde dokken.
Maar dat bleek wèl een fout te zijn (iets met werken in het buitenland) dus er is nog hoop

Co, die droom
Zinkende schepen, toevallig gisteravond langs SBS6 gezapt met die zinkende veerboten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60633216
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vorig jaar zo'n brief gehad (Heer Greys dan) of hij even 7.600 euro wilde dokken.
Maar dat bleek wèl een fout te zijn (iets met werken in het buitenland) dus er is nog hoop

Co, die droom
Zinkende schepen, toevallig gisteravond langs SBS6 gezapt met die zinkende veerboten?
Nee niet eens!!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:17:06 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60633402
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
O en ik probeer wat meer als meneer C. te worden, als jij dat nu ook doet, dan worden we wat relaxter......Tis maar geld eigenlijk........
Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.
De verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. Hoe harder ik werk, hoe harder ik word genomen.
Ik zweer je, als deze aanslag juist blijkt, dan emigreer ik dit jaar nog.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:21:19 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60633483
En ik denk ineens aan mijn post van gisteren...

loslaten.

Ik ga helemaal geen wodka drinken en burgers eten. Ik ga loslaten.
*mental argument with self*

Toch bedankt voor het mogen spuien!
pi_60633503
Dat is normaal in Nederland, dat je harder genomen wordt naarmate je harder werkt. Oftewel "De sterkste schouders, de zwaarste lasten".
pi_60633648
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.
De verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. Hoe harder ik werk, hoe harder ik word genomen.
Ik zweer je, als deze aanslag juist blijkt, dan emigreer ik dit jaar nog.
Als je in loondienst bent, wordt er dan niet maandelijks al geld ingehouden? Of werk je free lance? (jij werkte toch met san fu maltha?)

Ik dacht dat we alleen belasting moesten betalen over het geld wat je prive opmaakte, maar nu blijkt dat je belasting betaalt over alles wat niet direct terug gaat in de zaak en dan nog. bv. we hebben een nieuw atelier gebouwd, dat kan je in 5 jaar afschrijven, maar je moet er wel belasting over betalen, ik snap er geen hout van! Ik vraag me toch af he: waarom heb ik dit niet op school geleerd?? Die hele stelling van Pythagoras heb ik nog nooit nodig gehad, maar ik had best willen weten hoe je zo weinig mogelijk belasting betaalt zonder illegaal te wezen!!! En ook hoe je iemand reanimeert trouwens, maar das weer wat anders.
pi_60633677
yeps, maar eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk dat mensen met een lager dan normaal IQ ook automatisch minder verdienen en dus een mindere toekomst hebben.....

en ik mag totaal niet klagen hoor....
pi_60633708
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef conleche het volgende:

[..]

En ook hoe je iemand reanimeert trouwens, maar das weer wat anders.
dan moet je eens een dagje met mij meewerken

en iemand daadwerkelijk reanimeren lukt maar in een beperkt aantal gevallen...

vaak is het een poging tot.....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 18:33:16 #103
163650 Greys
pi_60633753
Ik vind dit soort dingen ook altijd moeilijk 'loslaten' hoor. Zou dan het liefst keihard krijsend en stampvoetend heel kinderlijk 'het is niet eeeeheeeerrlukkkkkkkkk' gaan gillen.

En Co, je hebt zó gelijk. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid luidde het motto destijds, dus Greys ging braaf aan de wiskunde, natuurkunde, scheikunde. Eerlijk gezegd erg weinig van gebruik kunnen maken, van die kennis, in het dagelijks leven.
Leerden ze jou geen stabiele zijligging enzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:33:39 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60633766
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je in loondienst bent, wordt er dan niet maandelijks al geld ingehouden? Of werk je free lance? (jij werkte toch met san fu maltha?)

Ik dacht dat we alleen belasting moesten betalen over het geld wat je prive opmaakte, maar nu blijkt dat je belasting betaalt over alles wat niet direct terug gaat in de zaak en dan nog. bv. we hebben een nieuw atelier gebouwd, dat kan je in 5 jaar afschrijven, maar je moet er wel belasting over betalen, ik snap er geen hout van! Ik vraag me toch af he: waarom heb ik dit niet op school geleerd?? Die hele stelling van Pythagoras heb ik nog nooit nodig gehad, maar ik had best willen weten hoe je zo weinig mogelijk belasting betaald zonder illegaal te wezen!!! En ook hoe je iemand reanimeert trouwens, maar das weer wat anders.

Ja, maar als je meer verdient dan modaal, dan boeit het geen jota dat je al loonbelasting betaalt.
Dan mag je bovenop de loonbelasting nog even extra afdragen, want je verdient teveel!
Daarnaast mag ik 20% van de nieuw waarde van mijn auto aan de fiscus geven; alleen omdat mij een veel te dure auto in de maag is gesplitst.

( let je op Coldfeet? zo leuk is leasen! )

Vwb jouw situatie is dat logisch; omdat je een bedrijf runt, moet alles terugvloeien in de onderneming. Alles wat niet terugvloeit is belastbaar, want dat wordt aangemerkt als winst.
Dat is gewoon geld wat jij niet gebruikt om een bedrijf te voeren, snappie?

Ik vond het makkelijker toen ik nog ondernemer was...nooit dit gezeik. In dit land moet je OF zelf ondernemen, OF een kutbaantje hebben zodat je vooral in veilige wateren blijft. Met zo min mogelijk extra's en zoveel mogelijk afttrek. Gewoon lekker minimum lijen. Oh..en ga met de trein!

Bah!!
pi_60633809
Mijn diner vanavond bestaat uit 'wat er nog in huis is' aangezien ik de hele dag bezig ben geweest om het huis te poetsen. Het is een soort neppe insalata caprese geworden: tomaat, Apetina-blokjes, verse basilicum, olijfolie en balsamico.
pi_60633817
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Leerden ze jou geen stabiele zijligging enzo?
das heulemaal geen reanimatie das EHBO

en nu ga ik wie is de chef kijken
pi_60633832
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeps, maar eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk dat mensen met een lager dan normaal IQ ook automatisch minder verdienen en dus een mindere toekomst hebben.....

Da's niet eens per se waar. Momenteel zit men te springen om vakmensen en die krijgen dan ook heel prima betaald.

Maar de wereld is niet 'eerlijk' en zal dat ook nooit worden.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:38:06 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60633860
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

Godzijdank is dat ook niet zo. In mijn kenissenkring zit een gozer die te dom is om zijn reet te vegen, maar heeft een handelsgeest waar je eng van word.
Die jongen is zo vreselijk gedreven om zijn intelligentie te compenseren; dat hij inmiddels een bescheiden bedrijfje met 14 medewerkers heeft die tot nu alleen maar volop winst heeft gedraaid.

Zijn lts heeft hij nooit afgemaakt, en in feite is hij bijna verstandelijk gehandicapt. Geld maken heeft niets met IQ te maken. Wel alles met motivatie, doorzettingsvermogen en kunnen incasseren.
Die jongen is in dat opzicht 100x slimmer dan ik ben.

Misschien moet ik toch eens met 'm gaan borrelen.
pi_60633899
Heel veel topzakenlui, CEO's e.d. zijn dropouts, hebben hun voortgezet onderwijs nooit afgemaakt. Van academische intelligentie word je niet rijk.
pi_60633914
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:35 schreef Isegrim het volgende:
Mijn diner vanavond bestaat uit 'wat er nog in huis is' aangezien ik de hele dag bezig ben geweest om het huis te poetsen. Het is een soort neppe insalata caprese geworden: tomaat, Apetina-blokjes, verse basilicum, olijfolie en balsamico.
Heel goed te eten.
pi_60633938
Wow, in balsamico-azijn zitten gewoon 0 kcal!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:46:46 #112
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60634065
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

das heulemaal geen reanimatie das EHBO

Er wordt een kalfje geboren
pi_60634432
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Greys het volgende:

Ik heb ook maat 30
maat 30 is klein!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:06:38 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60634524
Maat 30 spijkerbroeken? Die pas ik dan weer wél Ik heb er geloof ik zelfs één in 29 die ik pas (H&M)
pi_60634530
quote:
Ik heb daar een lievelingsshirtje vandaan (Oh het is eigenlijk een jurkje, misschien daarom )
Mijn sport is om in lelijke winkels mooie kleding te kopen (vanaf m'n 14e heb ik de coolcat altijd vermeden.. maar nu af en toe.. )

Dit shirtje is het (ik draag er nog een kokerrok bij):
pi_60634548
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
Maat 30 spijkerbroeken? Die pas ik dan weer wél Ik heb er geloof ik zelfs één in 29 die ik pas (H&M)
Oh met geweld krijg ik de maat 28 nog steeds wel aan die ik 6 kilo geleden had.
Ik zag m'n hoofd bij de kapper en die is echt bol
Kan ik niet gewoon alleen daar afvallen?
pi_60634579
Ik heb een maat 29 van replay en een maat 36 van EDC van Esprit. (die laatste zit wel aansluitend moet ik zeggen....)
pi_60634616
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Er wordt een kalfje geboren
ja lief he?? en wat gaat dat makkelijk bij zo'n koe

pi_60634634
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een maat 29 van replay en een maat 36 van EDC van Esprit. (die laatste zit wel aansluitend moet ik zeggen....)
Ik heb een maat 27 van replay
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60634668
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
kwist niet dat EDC ook jeans heeft die in modematen zijn??

naja ik heb dus 30/35 van EDC en van gewoon Esprit 38
pi_60634695
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

kwist niet dat EDC ook jeans heeft die in modematen zijn??

naja ik heb dus 30/35 van EDC en van gewoon Esprit 38
Wie zegt dat het een modemaat was
pi_60634845
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wie zegt dat het een modemaat was
LOL naja aangezien ie aansluitend zit ging ik daar maar zomaar van uit... (en we in het slanktopic zitten)
pi_60635124
Oh ik heb hier:

Forecast maat 30-34 mooie broek maar bij de lies bleek/scheurvlek iets. normale pijpen
Sisley witte broek maat 38, halve lengte
zara trf grijze skinny maat 38
zelfde zara trf grijze skinny maat 36, bij kruis kleine beschadiging
Fornarina fresh (oud model) maat 30-34 middelblauw, normale/bootcut pijpen (2x)
Forecast blauwe broek recht pijpen maat s = 29/30 lengte maat 33/34
zara donkerblauwe broek met kroontje maat gewone 36 lengte ±34 mss 35, geen knoop, scheur bij knie
zelfde broek, gewone maat 38, lengte maat 35, scheurtje in achterzak (maar daar kan de achterzak van de maat 36 op oid)

mocht iets heel leuk klinken maak ik wel een foto
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 19:37:28 #124
163650 Greys
pi_60635173
Anouk wil wel naar het Eurovisie Songfestival

Sorry, ondanks dat het al jaren niets meer voorstelt, blijf ik trouw fan van het Eurovisie
En Anouk lijkt me persoonlijk best een takkewijf, maar als zij er heen zou gaan... dat lijkt me toch wel tof

Oh enneh... hou eens op met het spammen van die piepkleine kledingmaten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60635584
Ik doe die broeken WEG
omdat ze perfect mijn maat zijn
snap je!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 20:21:59 #126
163650 Greys
pi_60636117

Ja maar... ja maar.... jij was niet de enige
Nee hoor meisjes, wees maar lekker trots! Maat 31, here I come!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:22:31 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60636124
SHE, goed dat je los gaat laten! Maar mócht dat nou niet zomaar lukken, neem je het jezelf dan niet kwalijk? Het gaat om net iets meer dan de kouwe friet van gisteravond waarbij ik dat advies van je kreeg. Dus vergeef jezelf als het te vast zit om los te laten.

Ben van de cakejes afgebleven, terwijl het best verleidelijk was...

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60636162
aaaaaahhhhh wat een uberlieve blonde koppies... (L)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 20:25:03 #129
163650 Greys
pi_60636172
Potverdorie, ik ben verliefd op jouw kinderen!
(Dat klinkt een stuk enger dan dat ik het bedoel)

Marietje is een echt fotomodel vind ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60636210
Sugar, wat een mooitjes Je kinderen dan, die cakejes vind ik eng

Ik moet mij dus gelukkig prijzen met fiets-van-de-baas en niets dan academische intelligentie?
pi_60636230
En BTW Greys: je mag wis-, natuur- en scheikunde dan niet zo vaak toepassen in het dagelijks bestaan... Maar het is wel allemaal fokking leuk
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:43:53 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60636508
Ik ben mijn kookboeken eens aan het doorspitten naar slanke recepten die ik als vervanging van brood kan eten en ik kom zowaar nog interessante gerechten tegen ook!
Wat denk je van hete komkommersla (zout over komkommer gooien, in laten trekken, afdeppen met keukenpapier, mengen met citroensap, sambal en paprika)
of gemarineerde rauwe vis of zalm met artisjokbodems of gevulde paprika's met ansjovis....

Nu nog iets vinden wat ik direct kan eten, want een broodmaaltijd zonder brood was wel een beetje magertjes. Mijn avondeten was half bolletje mozzarella, 3 tomaten, basilicumblaadjes en balsamico met een appel en een plakje roggebrood. Veel te weinig natuurlijk, maar ik had echt geen inspiratie voor wat anders en ook geen zin in rijst. In ieder geval zo direct maar eens tomatensoep maken van tomaten uit eigen tuin .
pi_60636719
Oeh, artisjokken, die kan ik ook wel weer eens eten.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:55:07 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60636742
Ha, leuk als mensen mijn kinderen schatjes vinden!
* Sugar glimt verder in stilte
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60636766
Mijn eerstejaars psychologie drop-out vriend verdient ook meer dan 2x zo veel als z'n master of science vriendinnetje.

Wat een prachtige kindjes Sugar!

En wat leuk al die interieuren (BJ wat een enorm huis hebben jullie )!

Die hete komkommersla lijkt me niet echt geweldig, gemarineerde vis daarentegen
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60636773
Vanavond eet ik een eitje met rookvlees als avondsnack.
pi_60636905
Mindhunters is op TV, daar heb ik nog aan meegewerkt!! RTL7.
pi_60636989
Waar gaat het over?
pi_60637033
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:07 schreef -marz- het volgende:
Waar gaat het over?
Iets met FBI, maar iedereen gaat maar dood, best creepy!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 21:10:08 #140
163650 Greys
pi_60637046
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Mindhunters is op TV, daar heb ik nog aan meegewerkt!! RTL7.
Da's op een Nederlandse trainingslokatie opgenomen toch?

Ik zag Anthonie Kamerling voorbij komen, 2 seconden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 21:12:15 #141
163650 Greys
pi_60637103
Ik ben overigens maar gezapt naar '10 Things I Hate About You'.
Heath Ledger Kinderachtige film, maar Mindhunters had ik al gezien en vond ik een smerige film
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:14:29 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60637155
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben overigens maar gezapt naar '10 Things I Hate About You'.
Bedankt voor de tip, die had ik nog niet gezien. Wel drie kwartier gemist,maar een kniesoor die daarop let. Wat worden je kindjes trouwens groot Sugar! Ze zijn bíjna net zo mooi, lief en blond als de mijne
pi_60637173
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's op een Nederlandse trainingslokatie opgenomen toch?
Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
pi_60637223
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:
Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Wauw hoe stoer is dat
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 21:21:18 #145
163650 Greys
pi_60637335
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, die had ik nog niet gezien. Wel drie kwartier gemist,maar een kniesoor die daarop let. Wat worden je kindjes trouwens groot Sugar! Ze zijn bíjna net zo mooi, lief en blond als de mijne
Tis nog makkelijk te volgen, ook zonder de eerste 3 kwartier

Co, wat stoer van die laarzen!

En marz, weet je het zeker van het tagje? Anders PM je me maar, want het zou je heus leuk staan In elk geval nogmaals erg bedankt voor je donatie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60637613
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Kijk ik ook elke uitzending.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:37:53 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60637765
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef Sugar het volgende:
SHE, goed dat je los gaat laten! Maar mócht dat nou niet zomaar lukken, neem je het jezelf dan niet kwalijk? Het gaat om net iets meer dan de kouwe friet van gisteravond waarbij ik dat advies van je kreeg. Dus vergeef jezelf als het te vast zit om los te laten.

Ben van de cakejes afgebleven, terwijl het best verleidelijk was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.
Ik heb 2 voddige katten en een kutleven

(soms)

Maar ik hoor je, en ik ga mijn best doen naar je te luisteren.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:48:48 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60638055
Braaf! Heel wat braver dan die droomkindjes uit de reclame ( ) van mij.

En weet je? Als je nu was gestopt met roken maandag, had je nu een nóg groter probleem gehad. Je was geheid (en terecht) weer begonnen dan, maar mét schuldgevoel + belastingshit.
Denk zo!
pi_60638102
Arme SHE het zit je niet mee

Ik had afgelopen week ook relatief gezien een kutweek. Ik begin duidelijke PMS symptomen te ontwikkelen ook nog. Cranky, bitchy, een hele dag gevulde koeken en taart eten. Begin bijna op een echte vrouw te lijken

Nu mannetje de hort op is ga ik overdwars in bed liggen met een Bailey's, de poezen op zijn hoofdkussen en mijn nieuw verworven Sex and the City verslaving op peil houden
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 21:52:01 #150
163650 Greys
pi_60638127
Heb je alle seizoenen op DVD marz? Anders mag je de mijne wel lenen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:03:29 #151
331 Merel
Be here now.
pi_60638429
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad. Al las ik ook goed nieuws over kleine broeken die weer passen enzo

Ik heb twee uur in een kapotte trein vast gekregen, en dan gróéit je trek in patat gewoon!! Ik was heel trots dat ik alleen de excuses-voor-de-overlast-beker-koffie heb genomen en niet meteen allemaal junkfood ben gaan halen toen we eenmaal weggesleept waren naar een station. Braaf gewacht tot ik thuis was voor m'n avondeten

[ Bericht 16% gewijzigd door Merel op 07-08-2008 22:12:59 ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:29:07 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639160
Ik ben terug van mijn bezoekje aan BabblingBrook in Den Haag en het was heel gezellig .
Nu even een tvp'tje en dan bij lezen.

Oh ja: ik wil nooit meer van MoBlo horen dat ze niet slank is. Jezus, je ziet er geweldig uit .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:30:10 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639190
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60639230
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen .
Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:40:16 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639426
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
De betreffende post:
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan . Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes! ' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google . Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 22:45:35 #156
163650 Greys
pi_60639548
Ohja

Nou ja, weet je mijn optimistische reactie nog? Zie je wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:24:25 #157
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60640533
jeej voor viking!

en boe voor de trein van merel!

en boe voor de belastingdienst van SHE!

al moet ik wel zeggen dat ik, zolang ik nog een simpel baantje heb waarbij de ingehouden loonbelasting overeenkomt met wat ik uiteindelijk moet afdragen tenzij ik, zoals komend jaar, ga proberen geld terug te krijgen met mn humongous tandartsrekeningen, ik de belastingverdeling van "sterkste schouder bla..." best wel ok vind. en ik zit gewoon ook al in de tweede schaal hoor, echt niet op t minimum...

maar aanslagen zijn de tyfus. ik betaal liever elke maand automagisch teveel en dat ik dan wat terugkrijg...

oeh mn dance workout lesje was leuk trouwens! t is een soort aerobics maar dan muzikaler qua bewegingen, je leert ook echt een dansje in t middenstuk (dat lager van tempo is), en t eidnigt met 10-15 minuten stevige bbb pilates oefeningen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:37:59 #158
14746 k_i_m
pi_60640833
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere! .
In my life
Why do I smile
pi_60642170
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere! .
Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.
pi_60642261
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:46:46 #161
70532 loveli
N
pi_60642394
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Merel het volgende:
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad.
Hier nog iemand met een rotdag. Ben al een tijdje struisvogel aan het spelen, maar onder invloed van PMS komt het allemaal los. Ik zit vast in een cirkel van de verkeerde baan, routines, omgeving en in plaats van m'n eigen problemen aan te pakken, schijn ik verantwoordelijk te zijn voor het oplossen van de problemen van anderen (familie, vrienden).
Signaleren waar het fout gaat is misschien de eerste stap, maar veel verder dan dat kom ik niet.
crap in = crap out
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:56:44 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60642597
Hi all, Ik heb net bijgedronken geklept met mijn beste vriendinnetje (alleen over sex natuurlijk) en ik heb beschaafd gedineerd met carpaccio en gambaatjes. De 6 glazen rosé, quarante y tres en wodka lime tellen dan natuurlijk niet want ik heb voor het eerst in tijden een poging tot sex gedaan (niet met mijn vriendin maar na thuiskomst) en ook een paar peuken gerookt. Morgen ben ik weer braaf, maar nu ff niet .

SHE, wat klote van die aanslag, ik hoop dat het mee gaat vallen, ik weet als geen ander wat een maagkramp je kan krijgen van dat soort berichten....*knuf geeft*.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60643386
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.
Ik heb 2 voddige katten en een kutleven

(soms)

Maar ik hoor je, en ik ga mijn best doen naar je te luisteren.
Nee ! Ik hoop echt dat het een foutje is
pi_60644291
hallo ik ben elfeliene en ik lurk al een tijdje mee! wil mijn inmiddels eeuwige 5 kilo kwijt! tijd om er echt eens wat aan te doen... mijn valkuilen: chips en drank(bier, jenever,etc), overdag te weinig eten en dan rond vier/vijf uur een snack-attack... bij deze mijn intro...misschien dat dit beter helpt dan alleen maar lurken
pi_60644330
succes
5 kilo is een eitje toch
ik ga ook voor de 5!
en ben jij eerder ?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:15:26 #166
331 Merel
Be here now.
pi_60645516
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef conleche het volgende:
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
Ja ik had die opmerking later weggehaald, want ik vond het zo onaardig klinken en zo was het niet bedoeld

Volgens mij heeft Vivi gisteren in ieder geval een leuke avond gehad! Ik hoop dat de poging tot seks geslaagd is

Loveli, voel je je vandaag al iets beter?

En welkom Elfeliene
pi_60645612
mogge

de tapa's gisteren waren hééééélijk en de fles wijn die we erbij hadden ook. Was een geslaagd avondje om te vieren dat we een huis hebben

eetlijstje voor gisteren

O: twee crackers kaas
L: restje rijst met thaise curry
T: cracker kaas
A: tapa's

nu wordt het:

O: twee crackers (knackebrod overigens) kaas met bieslook
T: appel
L: twee boterhammen met kaas en bieslook
T: appel/iets anders, moet nog boodschappen doen
A: zelfgemaakte kipshoarma met tzaziki
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:42:25 #168
331 Merel
Be here now.
pi_60645623
Oh en over kleding kopen bij een winkel-voor-12-jarige-aso's als de Coolcat... Ik krijg altijd de meeste complimentjes op mijn shirtjes die bij de Bristol en de Zeeman vandaan komen! Daar kom ik ook niet voor m'n lol, maar vooral bij de kinderkleding hangen soms best leuke T-shirtjes (ik pas maat 176). Kost niks en iedereen vraagt zich af waar ik nou toch die leuke originele shirtjes vandaan haal. En als mensen stiekem denken "Ha! Dat komt bij de Bristol vandaan! " dan weten ze dat alleen maar doordat ze er zelf ook komen In de Coolcat zou ik ook niet dood gevonden willen worden, maar als je er net iets ziet hangen dat leuk is (het enige kledingstuk in de winkel dat blijkbaar niet uit netstof of wit doorschijnend polyester bestaat), waarom niet?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:42:53 #169
331 Merel
Be here now.
pi_60645626
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
pi_60645633
he, gelukkig, die laatste regel redde mijn imago

ik heb het namelijk niet eens op merk-kleding, ben mn zusje niet
Ja doei.
pi_60645635
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef Merel het volgende:
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
dank je
Ja doei.
pi_60646047
yo
Doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:45:30 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60646131
yo Faithy, long time no see .

Ik ben al twee keer uit bed gestapt en er weer in en dat ga ik nu nog eens doen, want ik blíjf gapen . Maar ik moet ook nog wat sollicitatiebrieven schrijven vandaag .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:52:24 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60646213
Goedemorgen! Hier ook wat opstartproblemen. Mag van mezelf nog tot 9 uur keutelen (=lees internetten) en dan moet er gewerkt worden. Eigenlijk wil ik vandaag vroeg naar huis om de opening van de OS te zien, maar ik geloof dat dat hier niet zo op prijs gesteld wordt. Niemand van mijn collega's lijkt zich ervoor te interesseren. En daarnaast ga ik sinds de kindergarten nieuwe openingtijden heeft al een uur eerder naar huis dan vroeger (ik bepaal zelf hoeveel uren ik werk). Om dan ook nog vrijdagmiddag vrij te nemen....

De zoektochten naar lekkere recepten gisteren was zeer succesvol. Vanmorgen ook een goed alternatief gevonden voor de 2 eieren (die ik overigens ook gegeten heb. ik had trek): een turks ontbijt met tomaat (in dit geval gevuld met hüttenkäse), komkommer en olijven. Mijn kinderen zijn er ook helemaal gelukkig mee, maar die eten er nog een broodje bij.
Morgen maken we, zoals elke zaterdag, griesmeepap.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:52:42 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60646216
kwak moest om 8.10 bi de huisarts zijn en werd uiteraard om 8.05 wakker... gelukkig is de dokter letterlijk om de hoek, en besefte ik me net dat ik een afspraak had voor ik de snoozeknop weer indrukte...

wegen viel mee vanochtend, en sporten voelt goed, dus dat belooft wat voor als t sportcentrum in september weer van start gaat.
pi_60646318
Gisteravond naar de consulente geweest. Ik heb voor 2 weken gekocht, maar als ik (hopelijk) daarvoor mijn doel bereikt heb, dan koopt ze de producten gewoon terug.

Vanochtend woog ik 70.6 en dat is weer 700 gram minder dan gisterochtend !!!

Morgen ga ik op vakantie en ze zei dat ik de 3 "maaltijden"op een dag moet eten en daarbij best kip/gewokte groente etc mag eten 's avonds. Als ik maar van de pasta, rijst, brood enzo afbljf. Dan wordt het dieet toch nog een beetje gezellig tijdens de vakantie.

Dus morgen even laatste update van mijn kant en dan weer een weekje later...Dan zitten jullie waarschijnlijk in deeltje 230 ?

Fijne dag allemaal !
pi_60646341
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
yo Faithy, long time no see .

Ik ben al twee keer uit bed gestapt en er weer in en dat ga ik nu nog eens doen, want ik blíjf gapen . Maar ik moet ook nog wat sollicitatiebrieven schrijven vandaag .

belooft weer een rustig dagje te worden
Doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:04:06 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60646365
Wat ga je hard KP! Trek je het nog een beetje. En waar ga je heen op vakantie?
pi_60646429
Het gaat hier prima ! We gaan heerlijk een weekje naar Zeeland. Heb er zin an ! Lekker fietsen, zwemmen, lekker een weekje eruit !

Wel een enorme verhuizing met die tweeling...hahahaha. Vanavond de auto maar inpakken, want zodra dat tuig wakker is kan je niets meer
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:20:56 #180
163650 Greys
pi_60646602
Viev, een poging tot sex! Jij enorme verleidster jij!
Werd het gewaardeerd? Jij was na al die alcoholische versnaperingen helemaal ongeremd enzo natuurlijk

KP, fijne vakantie!!
Het lijkt me vreselijk om tijdens vakantie op het eten te moeten letten, dat ga ik ook niet doen dus, dat ene weekje binnenkort
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60646609
Goedemorgen allemaal!

Mijn TVP's worden maar matig sneller het gaat zo snel altijd.
Het goede nieuws is dat ik hopelijk mijn laatste voorlopige versie kan opsturen naar mn begeleider
Woensdagavond zei de weegschaal 65, dat is mn psychologische grens, maar ik moet maandag echt officieel de schade bepalen. Gelukkig ben ik afgelopen jaren op vakantie juist een beetje afgevallen steeds, dus ik verwacht dit jaar niet anders. Terug van vakantie hoop ik het hardlopen weer op te pakken, dat zal in elk geval voor 6 weken lukken, daarna weet ik het niet

Fijne vakantie KP (en wie er nog meer gaat ik heb niet alles bijgelezen). Even doen mss.`
Belastingshit. Ben erg blij dat ik alleen nog maar voordelen daarvan heb gehad (een soort automatisch sparen ), maar vind het huidige systeem niet slecht eigenlijk (al zeg ik dit als arme sloeber, je gaat je vast meer hechten aan geld en materiële dingen als je er meer van hebt).

[ Bericht 11% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 08-08-2008 09:46:20 ]
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:16:17 #182
14746 k_i_m
pi_60647540
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.
Explosiedag was Zandvoort, achter het circuit. Daar heb ik drie dagen ganzen weg moeten jagen . Wat mij betreft hadden ze ze op mogen blazen En in Almere hebben ze me een keer midden in het decor neergezet terwijl ze eromheen aan het draaien waren. Er was namelijk één echt pistool, en dat moest in de gaten gehouden worden .

Er is nog iemand op Fok die ook meegewerkt heeft, en die had allemaal foto's waar ik ook op bleek te staan, dus het zou best kunnen dat we elkaar gezien hebben .

KP, wat fijn dat het zo goed gaat! Ik mag inmiddels ook weer eten (was al een week aan het avondeten) en vanaf zaterdag ook twee boterhammen . Volgende week twee zakjes en lunch en avondeten, en de week erna 1 zakje, lunch, avondeten en iets tussendoor. En dan kan ik zonder zakjes op vakantie .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:31:48 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60647899
goedemorgen dames

aan alle dames die gister een klotebaalrotdag hadden *een dikke knuf*

@MoBlo, me loves gamba's! en je hebt ondanks de tapas een heel keurig eetlijstje knap hoor. Had je er al rekening mee gehouden?

@PF: 5 KG is dr toch zo af

@KP: gaat goed he? mooi vol blijven houden

@Veiligheidsspeldje: je psychologische boven of ondergrens? en wat fijn dat je scriptie flink opschiet.

@Kwak, zooo jij kan snel! dat had ik niet gered. Ook al ben ik best snel als het moet. Ik moet om 11 uur weer bij de tandarts zijn voor de laatste sessie....

@Merel, eigenlijk heb je groot gelijk en ik weet dat ook dondersgoed en toch bestaat bijna mijn gehele collectie uit Esprit, Protest, O'neill, Bjorn Borg etc.....
het enige merkloze wat ik heb zijn de hema-onderbroeken en de H&M-basiskleren....
Tja best erg eigenlijk.... maja de merken die ik draag zijn ook weer niet de allerallerduurste merken, en ik vind het fijne en mooie kleding...dat is uiteindelijk wel het belangrijkste.

@Vivi: klinkt goed

@Viking, volgens mij hebben ze niet op je mailadres gelet maar erg fijn dat je een positieve reactie hebt gekregen! laat je ons het vervolg ook horen??/

nou ik moet dus weer naar de tandarts, geen zin in... maar merk wel dat ik veel minder zenuwachtig ben dan in het begin van de week.

en o ja 78,6 kg
(en dus een BMI <23)
jippie!!!
pi_60648419
Over die merken
Ik ga nu echt 80% van m'n H&m kleding etc weggooien omdat het 't toch net niet is..
Ik ben tegen merk maar mijn zwarte TH polo is nog steeds geweldig
Net als m'n TH jeans..

Ik word vooral blij van Chloe/zijde/cashemere/onbetaalbare designers
pi_60648448
BMI <23, is erg netjes hoor!
Die van mij zit er nu nog maar net onder 65 kg is mn bovengrens, daar wil ik niet boven meer zitten. Ik was dinsdag erg boos op mezelf toen ik er wel boven zat. Heb af en toe vreetbuien en daar heb ik te licht over gedacht afgelopen tijd Ik ga proberen weer naar de 60 te komen.
pi_60648502
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames

[...]

en o ja 78,6 kg
(en dus een BMI <23)
jippie!!!
jeej

Das wel een leuke, met BMI's werken
Mijne is nu 22.5
dus de volgende is 22 (=66.6)
en dan 21 (= 63.6 kg)
en dan 20 (= 60.6)

en dan is het waarschijnlijk wel prima
of nog tot de 19 en dat is 57.5 maar dat klink wel weinig
pi_60648525
Oh maar 22.5 is ook bijna <23
Dat IS <23

Oh
pi_60648545
Ik ben 57,5 kilo en wil afvallen maar ik ben dan ook maar 1.60
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60648558
BJ doe eens een foto zonder wijde rok en wijd shirt
Want volgens mij ben je je dunheid aan het verbergen !
pi_60648573
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 57,5 kilo en wil afvallen maar ik ben dan ook maar 1.60
Dan heb je een BMI van 22.5 net als ik
dus dan is het niet
anders ben ik ook
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:59:39 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60648579
@ BJ jeetje wat word je dun en ja, ik stond verbaasd van mezelf dat ik in 6 minuten van bed tot dokter was gekomen. veel meer dan kleren aan, haar checken op gekke kreukels, washandje over me heen, tandenborstel door mn mond was er dan ook niet gebeurd voordeel was dat ik dus niks gegeten had en t toch weer eens tijd was om mn nuchtere suiker te prikken (diabetes in de familie en bmi boven de dertig doet bellen rinkelen) dus dat kon meteen erachteraan. was nog goed allemaal... zit standaard op 5.0 nuchter...

en nu zie ik sterren dus ik vermoed een opkomende migraine ik hoopte nog dat ik dat níet van mn moeder geerf zou hebben na die eerste aanval enkele maandne geleden...
pi_60648607
Ik ga vanmiddag ook naar de dokter
inspectie daar beneden na het fietsongeluk
ik kan het haar niet aandoen om me dan niet grondig te wassen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:05:06 #193
163650 Greys
pi_60648686
Ik ga vanavond naar Mamma Mia the Movie
Maar stiekem bedoel ik en en bij het vooruitzicht van een zingende Colin Firth...

Vanmorgen een plak ontbijtkoek op, nu een gekookt eitje.
En straks een bakje Appie sushi als lunch.

BJ had laatst toch bikinifoto's gepost, daarop kon je al heel goed de slankheid zien!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60648704
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Maar stiekem bedoel ik en en bij het vooruitzicht van een zingende Colin Firth...

BJ had laatst toch bikinifoto's gepost, daarop kon je al heel goed de slankheid zien!!!!!
Oh die heb ik dan gemist Linkje!!
pi_60648718
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan heb je een BMI van 22.5 net als ik
dus dan is het niet
anders ben ik ook
Tuurlijk zijn we niet
Meer zoiets als
Of
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60648741
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef Greys het volgende:

OH men, ik krijg m'n vriend er niet mee naar toe Vanmiddag tussen het shoppen door dan maar even met een vriendin
pi_60648764
Heb je daar nog steeds last van, PF?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:10:06 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60648807
got got, ik kijk even op bmi berekenen.nl

krijg ik de volgende tekst:
"Obesitas

Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"

alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten... ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
pi_60648862
Als ik gisteren de indruk wekte dat ik geen belasting wil betalen: zo bedoelde ik het niet hoor! Ik ben wel degelijk van mening dat de rijkste mensen de meeste belasting moeten betalen. Ik snap alleen sommige details niet, die zijn in mijn ogen niet logisch.

Mijn lijstje van gisteren:

11:00 ontbijt 25.00 gram eiersalade 61 1.50 2.00 5.25
11:00 ontbijt 13.00 gram achterham 16 2.34 0.13 0.78
11:00 ontbijt 53.00 gram bio ei 75 6.89 0.00 5.30

15:00 lunch 40.00 gram cherry tomaatjes 3 0.20 0.60 0.00
15:00 lunch 80.00 gram kip gegrild zonder vel 150 23.20 0.00 6.40

18:00 tussendoortje 50.00 ml wodka 121 0.00 0.00 0.00

20:30 diner 100.00 gram rauwkost paprika 88 1.00 4.00 0.00
20:30 diner 100.00 gram witlof 12 1.00 2.00 0.00
20:30 diner 6.00 gram roomboter (ah) 43 0.06 0.06 4.92
20:30 diner 130.00 gram kip gegrild zonder vel 244 37.70 0.00 10.40
20:30 diner 70.00 ml vanille ijs light (ijsboerke) 1 bol= 50ml 44 0.98 6.92 1.40
20:30 diner 1.00 eetlepel ketchup 14 0.14 3.33 0.00
20:30 diner 12.00 gram Mayonnaise allégée (Ondilège Casino) 41 0.08 1.28 3.98

23:45 tussendoortje 168.00 gram meloen (honing) 47 1.68 10.08 0.00

Totaal ontbijt 152
Totaal lunch 153
Totaal diner 486
Totaal tussendoortje 168/b]

Verhouding: 100% 39% 15% 44%

Totaal aantal cal.: [b]959
pi_60648869
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je daar nog steeds last van, PF?
Ik dacht van m'n bmi van 22.5 !

Maar nu snap ik hem

Nou het ziet er "anders" uit
en ik hoop dat het verbeelding is
pi_60648873
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:

"Obesitas

Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"

alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten... ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Hihi, door je typo las ik 'neem ze snel mee naar uw huisarts' Alsof hij ze dan weggooit en je weer 'gezond' de deur uitgaat
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:14:46 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60648919
haha dat is rechtstreeks van de site... met een gezond bmi moet "je jezelf geen zorgen maken" ook volgens de mensen daar.

en als dat kon. hoi huisarts, ik wil graag 25 kilo doneren! dat kan, leg maar in die hoek. ok, doei!
pi_60648920
quote:

"Obesitas

Dat is alsof ik nu 97 kilo zou wegen.. Dat is wel veel maar niet dat ik denk van.. Jeetje. Ik ga meteen dood als ik 97 kilo weeg
pi_60648938
Oh eh ja.. Introductie, wel zo beleefd

Goodbye
20 jaar
En ik wil graag afvallen Gaat alleen niet zo makkelijk
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:15:49 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60648944
Ik zit nu op een BMI van 24,16. Als ik 64 weeg, dan is mijn BMI 23,8. Om op een BMI van 22 te komen moet ik 60 kg wegen. Lager wil ik zeker niet, dan vind ik eng.
pi_60648949
quote:

"Obesitas

Je suiker is erg netjes hoor Denk wel dat die gemiddeld een stuk hoger zal liggen bij mensen met een BMI > 30.
Enige overdrijving vind ik niet erg eigenlijk, als dat mensen beter motiveert tot gedragsverandering
En ik ben mezelf wel beter *vitaler is zo'n stom woord* gaan voelen sinds ik afgevallen ben
pi_60648957
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef kwakveense het volgende:
haha dat is rechtstreeks van de site... met een gezond bmi moet "je jezelf geen zorgen maken" ook volgens de mensen daar.

en als dat kon. hoi huisarts, ik wil graag 25 kilo doneren! dat kan, leg maar in die hoek. ok, doei!
Hmm, zou intelligentie tegelijkertijd verdwijnen met de kilo's?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:16:28 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60648958
nee, en t grappigste is, met 2 kilo minder staat er "je hebt idd een maatje teveel, je kunt het beste wat afvallen en nog beter: sporten!"

dus gelukkig zit de grens tussen ultiem levensbedreigend en "joh, je moet een beetje afvallen" voor mij al over 2 kilo! misschien ga ik dus wel niet dood! OMGlolWTfbbq!!! teh roxxorz!

(enneh ik heb ooit bmi van 41 gehad... een paar jaar geleden... dus toen was ik nog wel een STUK dikker)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:20:09 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60649045
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef kwakveense het volgende:
(enneh ik heb ooit bmi van 41 gehad... een paar jaar geleden... dus toen was ik nog wel een STUK dikker)
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijt En een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
pi_60649061
Hihi, trouwens Principessa, ik moest even grinniken om de topictitel en ehm jouw bezoekje aan de huisarts straks

Al lijkt het mij geen pretje
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:20:56 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60649065
Wie geeft mij even een schop onder m'n kont? Ik zit te puzzelen op Denksport.nl (en ik maak nog een hoop fouten ook ) ipv brieven te tikken .
Eerst maar even een vroege lunch dan en dan echt, echt, echt aan het werk .
Niet meer actief op Fok!
pi_60649067
Je spieren worden ook sterker ?
pi_60649140
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Hihi, trouwens Principessa, ik moest even grinniken om de topictitel en ehm jouw bezoekje aan de huisarts straks

Al lijkt het mij geen pretje

Maar serieus: succes, PF
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:24:59 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60649166
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijt En een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
niet onbeleefd hoor! euhm. wat PF (denk ik) ook zegt: je spieren en aanhechtingen worden wel sterker, dus wat dat betreft voel je t niet. ben er ook van overtuigd dat ik daarom nog steeds meer dan 150 kilo kan legpressen zonder al te veel moeite... maar t beperkt je enorm

vroeger moest ik zuchten en steunen om te bukken en mn schoenen vast te doen, en ik sportte niet lekker, en ik kon niet zo ver lopen want mn benen begaven t gewoon na n poosje. dat is allemaal, redelijk ongemerkt, wel een heeeel stuk makkelijker geworden...

ik heb ooit idd. 105 gewogen, dus ik ben nu sinds dat punt 23 kilo kwijt (was tussendoor al eens afgevallen tot 90 kilo, en weer aangekomen tot 97). en dat scheelt als ik er nu over terugdenk wel erg veel in hoe ik me voel en beweeg.

maarreh, rennen kan ik nog steeds niet
pi_60649200
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar serieus: succes, PF
Ik las het echt nu pas !

Thanks Ik heb nog wat vraagjes dus dat scheelt.
Ik ga met Mr PF naar de soakliniek
Maar ik wil niet falen dus ik wil er nu ook al 1 doen
pi_60649286
Het wordt hier donker! Net nu m'n haar zo goed zit en ik straks naar buiten moet
pi_60649321
Hagel en regen! Verdeurie!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:32:09 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60649355
Ik ga zo naar de belastingdienst.
Mijn mooiste outfit aan, inclusief bijpassende strop om mijn nek
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:32:48 #219
70532 loveli
N
pi_60649366
We duimen voor je!! Succes!
crap in = crap out
pi_60649408
maar wel een diep decolleté toch?

succes
Doei.
pi_60649423
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
succes !
pi_60649428
quote:
Keep my fingers crossed!
pi_60649491
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder m'n kont? Ik zit te puzzelen op Denksport.nl (en ik maak nog een hoop fouten ook ) ipv brieven te tikken .
Eerst maar even een vroege lunch dan en dan echt, echt, echt aan het werk .
Schupperderdeschup!

Hoe zit het met jouw hardlopen eiks?
pi_60649534
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..

ik liep laatst met een rugzak met 15 kilo boodschappen erin de trap op, en ik vond het me toch een partij zwaar...
Je weet dan niet beter lijkt het, pas als je het langzaam aan kwijtraakt merk je het verschil ineens... Je went eraan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60649539
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Schupperderdeschup!

Hoe zit het met jouw hardlopen eiks?
Ik ben begonnen met een vriendinnetje
zij is bij les 15 en ik bij les 6
en we hebben ons ingeschreven voor een 5km wedstrijd
pi_60649557
Ga naakt, ze kleden je toch uit, die belastingdienst?

Maareh, succes ermee
pi_60649598
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:56 schreef Vivi het volgende:
....... want ik heb voor het eerst in tijden een poging tot sex gedaan (niet met mijn vriendin maar na thuiskomst)
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:42:39 #228
163650 Greys
pi_60649668
Co, over jouw lijstje nog even (wat weinig, je eindtotaal! ) ... weeg jij het nou echt allemaal, of gok je het een beetje? Want als ik een plakje rosbief op brood doe, dan gooi ik het plakje niet eerst op de weegschaal. Maar ik weet ook nooit zo goed wat ik moet gokken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60649694
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
pi_60649701
quote:

[..]

Maar je woont toch helemaal niet samen, Vivi?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:43:54 #231
163650 Greys
pi_60649717
quote:

[..]

Ik had een soort S&TC beeld voor me, net als SJParker in die fluffy pink slippers, en dan met dubbele tong sprekend en vooroverbuigend zeggen 'Llllllook at this' terwijl je je boobs showt en vervolgens met een klap in de kledingkast valt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:44:02 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60649723
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
maar wel een diep decolleté toch?

succes
Nee, want als er een vrouw zit ben ik de lul.
Ik heb dus gekozen voor een bloesje. Voor een vrouw ok, zit er een man dan doe ik wat extra knoopjes open.
pi_60649741
vivi heeft toch een klein jongetje
en kim een klein meisje
en vivi woont soms met haar vriend samen
door de weeks niet, te druk, te veel sleur?

en dan in het weekend is hij er wel en doet ie heel veel met z'n kindjes

volgens mij was het zo iets
pi_60649800
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Co, over jouw lijstje nog even (wat weinig, je eindtotaal! ) ... weeg jij het nou echt allemaal, of gok je het een beetje? Want als ik een plakje rosbief op brood doe, dan gooi ik het plakje niet eerst op de weegschaal. Maar ik weet ook nooit zo goed wat ik moet gokken.
Gisteren was idd wat weinig, ik moet even noten kopen want die zijn op!

Ik heb zo'n digitale keukenweegschaal waar ik het meeste even op weeg, dat doe ik alleen maar als ik het ook bij valt.af invul hoor, dan wil ik het wel zo exact mogelijk weten. De witlof heb ik gegokt, want dat zat in een schaaltje en de rauwkost ook. Maar daar zitten zo weinig cal. in dat het niet op een gram of wat komt.
pi_60649968
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef teigan het volgende:

[..]

ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..

ik liep laatst met een rugzak met 15 kilo boodschappen erin de trap op, en ik vond het me toch een partij zwaar...
Je weet dan niet beter lijkt het, pas als je het langzaam aan kwijtraakt merk je het verschil ineens... Je went eraan..
Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:53:38 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650029
zoooo ik ben weer terug van de tandarts... en voel me niet zo lekker ga zo gewoon nog ff slapen denk ik....

@PF ik denk dat je de foto inderdaad hebt gemist van de bikini, ik zal hemnog eens spammen, en die foto met rok en shirtje is ook alweer 5 kg geleden
en mijn BMI is dus 22,9 (en ik kwam van een BMI 35)

BMI 22: 75,3 kg
BMI 21: 71,9 kg
BMI 20: 68 kg

en mijn doel is dus eerst 75 kg en heeeel misschien ga ik dan wel voor die 70.. maar dat zien we dan wel weer
pi_60650041
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef omearos het volgende:

[..]

Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.
Dat zit wel heel anders verdeeld natuurlijk
Maar je voelt je toch wel beter dan toen nu, toch?
pi_60650054
Ik ga even Amsterdam in En hopen dat m'n haar niet grandioos gaat inzakken door de regen
pi_60650066
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoooo ik ben weer terug van de tandarts... en voel me niet zo lekker ga zo gewoon nog ff slapen denk ik....

@PF ik denk dat je de foto inderdaad hebt gemist van de bikini, ik zal hemnog eens spammen, en die foto met rok en shirtje is ook alweer 5 kg geleden

en mijn doel is dus eerst 75 kg en heeeel misschien ga ik dan wel voor die 70.. maar dat zien we dan wel weer
Mijn volgende doel is ook een BMI van 22
Leuk! Help me af en toe herinneren en zeg wanneer je het hebt gehaald
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:56:39 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60650121
Ik verbaas me er over hoeveel je kunt eten en toch bijna geen calorien binnen krijgt. Mijn lijstje van gisteren bijvoorbeeld:

Ontbijt:
olijven
Optimel control
Gekookt ei

Tussendoor (hele dag):
Ei, half bakje slagroomkefir, tomaat gevuld met hüttenkäse, 3 augurken, beetje kalkoenfilet, kiemen

Lunch:
Salade met kiemen, tonijn, mayo, ijsbersla, wortel, bloemkool en augurk (gróót!)

Avondeten:
Mozzarella, tomaat, basilicum, azijn, appel, roggebrood

Alles bij elkaar: 980 kcal

Ik was in shock door het lage aantal kcalorien. Ik zat echt vol, maar heb me toch voorgenomen vandaag wat meer te eten.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:57:42 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650151
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn volgende doel is ook een BMI van 22
Leuk! Help me af en toe herinneren en zeg wanneer je het hebt gehaald
zal ik zeker doen

en speciaal voor jou nog een keertje dan:
(staat dr nog eentje in het andere topic) zonder hand

(en diezelfde bikini heb ik dus ook in aqua gekocht )
pi_60650167
quote:
Succes!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:59:42 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60650215
Mooi lijf met prachtig decolleté
pi_60650228
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

zal ik zeker doen

en speciaal voor jou nog een keertje dan:
(staat dr nog eentje in het andere topic) zonder hand
[ afbeelding ]
(en diezelfde bikini heb ik dus ook in aqua gekocht )
Dun! Echt een mevrouwen figuur!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:01:44 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650276
thx beide
en dat decollete is wel een van mijn pluspunten

lol
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:02:31 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650295
*wil ook fotos van PF met hoofd zien *
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:03:01 #247
14746 k_i_m
pi_60650316
D'r zit iemand enorm te prutsen in het lijstje, want gisteren was het totaal afgevallen aantal kilo's veul hoger dan vandaag .
In my life
Why do I smile
pi_60650337
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx beide
en dat decollete is wel een van mijn pluspunten

lol
Ik vind je huid bij je schouders en decolleté zo leuk. En de vorm van je schouders. Dat heeft mijn mama ook
ik heb een soort bol baby armpje met babyplooien, ook leuk maar niet echt "volwassen"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:04:25 #249
163650 Greys
pi_60650350
Tink, dat klinkt inderdaad als een heerlijk lijstje zonder hongervoel, en dan toch zo weinig cal!

Ik heb net even gekeken wat mijn BMI eigenlijk is en die is 22.96
Dat klinkt stukken slanker dan ik mezelf vind
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:05:39 #250
163650 Greys
pi_60650380
BJ, hoe doe je dat, zo'n rimpelloos decolleté hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:06:12 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650398
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind je huid bij je schouders en decolleté zo leuk. En de vorm van je schouders. Dat heeft mijn mama ook
ik heb een soort bol baby armpje met babyplooien, ook leuk maar niet echt "volwassen"
goh nooit echt op gelet eigenlijk....
en was me bij jou echt niet opgevallen... maar meestal zie je het zelf ook heel anders dan anderen ...

ik heb alleen wel erg brede schouders (die ook nog eens hypermobiel zijn )
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:07:57 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650445
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Greys het volgende:
uh ik ben gewoon nog maar 26? heb daar nog nooit een rimpel oid gezien....

en goede BH doet wonderen
pi_60650530
Nou.. foto's zijn in je PM inbox !
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:13:34 #254
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60650607
Oeh, echt een mevrouwenfiguur klinkt niet echt oké, vind ik!

Terwijl ik inderdaad ook vind dat je een mooi lijf hebt, beessie-jen!
pi_60650628
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Sugar het volgende:
Oeh, echt een mevrouwenfiguur klinkt niet echt ok'e, vind ik!

Terwijl ik inderdaad ook vind dat je een mooi lijf hebt, beessie-jen!
Niet ? Je wil er toch niet altijd 15 uit blijven zien
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:14:30 #256
163650 Greys
pi_60650639
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

uh ik ben gewoon nog maar 26? heb daar nog nooit een rimpel oid gezien....

en goede BH doet wonderen
Ik had het al vrij snel (ook toen ik 26 was!) vooral van het op mijn zij slapen.
Dan vallen je borsten ietwat opzij en wordt de huid van het decolleté in elkaar gedrukt zeg maar. Bweuh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60650649
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:

Huidige BMI: 25,9 (ik kwam van 30,9)

BMI 25: 80.1
BMI 24: 76.9

Eerst maar eens onder een BMI van 25 komen, en dan misschien ook naar een gewicht van 75.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat zit wel heel anders verdeeld natuurlijk
Maar je voelt je toch wel beter dan toen nu, toch?
Voelt nu een stuk beter, toen hoefde ik niet te denken dat ik een dag door een stad kon wandelen op vakantie (warm!) Nu lukt dat beter zolang ik luister naar mijn lijf ivm astma, maar dat is makkelijker dan gewicht meesleuren.
Pas als het weg is besef je hoe het in de weg zat.
pi_60650661
*jaloers de foto van BJ wegklikt*

maar ik had 'm al gezien ziet er idd goed uit
Doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:15:26 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60650674
oh ik WIL gewoon niet vandaag...
ik heb straks een lunch afspraak en dan neem ik daarna lekker een boek mee naar huis en ga ik thuis wel verder. toch wel fijn, als er niet echt op je gelet wordt en t sowieso niet zoveel uitmaakt wanneer je waar werkt...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:15:42 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650676
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had het al vrij snel (ook toen ik 26 was!) vooral van het op mijn zij slapen.
Dan vallen je borsten ietwat opzij en wordt de huid van het decolleté in elkaar gedrukt zeg maar. Bweuh
oe ik slaap wel op mijn zij......en zelfs soms op mijn buik

@PF ik zal die foto's eens ff bekijken ennuh ik vind het niet erg om een mevrouwenlichaam te hebben ben ook geen tiener meer
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:17:09 #261
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60650730
Nou, niet als 15, maar wel leuk als euhm... 25?
Voor mij is dat 6 jaar jonger dan ik ben. Hoeveel kilo het scheelt laat ik maar eventjes in het midden.
pi_60650752
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:15 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

oe ik slaap wel op mijn zij......en zelfs soms op mijn buik

@PF ik zal die foto's eens ff bekijken ennuh ik vind het niet erg om een mevrouwenlichaam te hebben ben ook geen tiener meer
Ik ben echt jaloers op je mevrouwenfiguur!
Ik kan qua lichaam doorgaan voor 16
En nee dat is niet leuk
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:18:31 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60650778
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb ik ook En dat terwijl een decolleté mij nu net zo goed staat.
pi_60650783
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Sugar het volgende:
Nou, niet als 15, maar wel leuk als euhm... 25?
Voor mij is dat 6 jaar jonger dan ik ben. Hoeveel kilo het scheelt laat ik maar eventjes in het midden.
Nou vanaf 18-19-20 wil je er niet meer zo uitzien als toen je 15 was - lijkt mij..
dan wil je gewoon.. een ECHT figuur!
pi_60650818
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb ik ook En dat terwijl een decolleté mij nu net zo goed staat.
Komt dat niet van de zon en zo?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:20:02 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650825
@allen: PF is een ongelofelijk lekker wijf

*BJ is jaloers*

en uhhh ik zie dr denk ik gewoon uit, zo oud als ik ben, dus dat is 26 en ik hoef dr niet jonger uit te zien...
(maar ook zeker niet ouder haha)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:21:05 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60650856
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ben echt jaloers op je mevrouwenfiguur!
Ik kan qua lichaam doorgaan voor 16
En nee dat is niet leuk
Oh, ik was prachtig op mijn 16e! Mooie borsten cub b-c, goede kont, maat 36, 59 wegen..... (*droomt weg en denkt aan vroeger). Niks geen meisjeslijf!
pi_60650858
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@allen: PF is een ongelofelijk lekker wijf

*BJ is jaloers*

en uhhh ik zie dr denk ik gewoon uit, zo oud als ik ben, dus dat is 26 en ik hoef dr niet jonger uit te zien...
(maar ook zeker niet ouder haha)
En bedankt nu durf ik al helemaal niet naar de meet met al die hooggespannen verwachtingen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:21:35 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60650874
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook nog en ik ben dus een bleekscheet dus dat kan kloppen... ik lig nooit in de zon, alleen als ik op vakantie ben
pi_60650876
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, ik was prachtig op mijn 16e! Mooie borsten cub b-c, goede kont, maat 36, 59 wegen..... (*droomt weg en denkt aan vroeger). Niks geen meisjeslijf!
Oh. Nou ja zeg maar dat net-niet figuur dat je daarvoor had bedoel ik
Jullie snappen het toch wel

Ik heb sinds een paar maanden
heupen
en dat op m'n twintigste
pi_60650894
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou vanaf 18-19-20 wil je er niet meer zo uitzien als toen je 15 was - lijkt mij..
dan wil je gewoon.. een ECHT figuur!
Je bedoelt recht? Dat is geen ECHT figuur? Ik ben ook vrij recht, het lijkt me sterk dat er na 22 jaar nog 10 cm heup bij zal komen bv.
Maar met 5 kg minder dan nu heb ik wèl een taille
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:22:30 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60650902
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik lig eigenlijk nooit in de zon, maar omdat ik een hele lichte huidskleur heb en eigenlijk altijd kleding met een relatief laag uitgesneden hals draag zou het natuurlijk kunnen. Maar ik ben ook al halverwege de 30.
pi_60650948
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je bedoelt recht? Dat is geen ECHT figuur? Ik ben ook vrij recht, het lijkt me sterk dat er na 22 jaar nog 10 cm heup bij zal komen bv.
Maar met 5 kg minder dan nu heb ik wèl een taille
Neee

ik kon geen vrouwen plaatje vinden.. maar dat je er niet altijd uit wil zien als puberty maar liever als iets ouder..
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:26:29 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60651008
Wat een goor vachtje heeft die 30-er op zijn borst. Ik vind borsthaar wel leuk, maar dit is eh.... vies.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:26:47 #275
163650 Greys
pi_60651015
Ik ben 35 en het is bij mij echt voornamelijk van het slapen op mijn zij
's Ochtend is het 't ergst, dan ziet het er echt niet uit. En dan in de loop van de ochtend trekt het wel wat weg naar een wat acceptabeler iets, maar ik ben altijd erg jaloers op die mooie gladde huidjes boven den boezems!
Draag ook graag een wat lage hals (hé... Co zei dat ik geweldige tieten heb ) maar dan zijn die kreukels me toch vaak een doorn in het oog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60651037
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een goor vachtje heeft die 30-er op zijn borst. Ik vind borsthaar wel leuk, maar dit is eh.... vies.
Hehehe Van interieurfoto's naar blote mannen in één topic
pi_60651042
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Neee

[ afbeelding ]
ik kon geen vrouwen plaatje vinden.. maar dat je er niet altijd uit wil zien als puberty maar liever als iets ouder..
Ben geen vent!
En mn decolletee was op mn 13e al klaar eigenlijk. Ik denk dat ik daarna nog iets bredere heupen gekregen heb, maar in centimeters weet ik niet of het gigantisch veel uitmaakt.
pi_60651044
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Bij wikipedia staat dit bij vrouw

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouw

das toch anders dan dit:
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:28:38 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60651072
ik draag ook vaak lage halsjes... staat wat mooier

en ik vind borsthaar ook wel leuk vriendlief ook heeft.... maar die man idd hierboven is meer ieeeewwww en die mag zijn schaamhaar ook wel eens bijwerken;)

hmmm en die vrouw bij wikepedia mag ook wel een paar kilootjes kwijt
dan is ze (nog) mooier
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:29:13 #280
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60651082
Op mijn 15e was ik nog echt een kind, zo wil ik er inderdaad niet uitzien, nee. Maar ik zou best terug willen naar het lijf dat ik had toen ik tussen de 20 en 25 was, ja!
Maar hee, ik bèn 31 en heb 2 kindjes gekregen, dus ik mag wel iets anders eruitzien van mezelf dan toen ik 21 was. Denk ik. Zou ik moeten vinden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:29:27 #281
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60651087
hej zeg, ik wil niet dat s beetje borsthaar gaat veranderen in zo'n vieze mat! bah!!
pi_60651094
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik draag ook vaak lage halsjes... staat wat mooier

en ik vind borsthaar ook wel leuk vriendlief ook heeft.... maar die man idd hierboven is meer ieeeewwww en die mag zijn schaamhaar ook wel eens bijwerken;)
Hij heeft vlooien
pi_60651121
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:29 schreef Sugar het volgende:
Op mijn 15e was ik nog echt een kind, zo wil ik er inderdaad niet uitzien, nee. Maar ik zou best terug willen naar het lijf dat ik had toen ik tussen de 20 en 25 was, ja!
Maar hee, ik bèn 31 en heb 2 kindjes gekregen, dus ik mag wel iets anders eruitzien van mezelf dan toen ik 21 was. Denk ik. Zou ik moeten vinden.
Oh iedereen heeft natuurlijk een andere leeftijd in dit topic.. Ik ben 20.. Nou als ik er dan als 31 uitzag dan mag ik wel klagen
pi_60651127
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Greys het volgende:
Wat zit je nu te zeuren muts! Als er 1 is met een mooi decolleté!!! Ik heb bij jou ook geen rimpeltje kunnen ontdekken!
pi_60651150
nu wil ik foto's van het verrimpelde decolleté
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:32:03 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60651162
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh iedereen heeft natuurlijk een andere leeftijd in dit topic.. Ik ben 20.. Nou als ik er dan als 31 uitzag dan mag ik wel klagen
Ik volg jou geloof ik echt niet meer!
pi_60651183
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Toen ik nog meer een varkentjesgezicht had werd ik echt vet ouder geschat 30 soms wel.
En nu is het weleens zo van Wàt, ben je al vierdejaars?
pi_60651194
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:29 schreef Sugar het volgende:
Het stomme is, dat je je tussen je 20e en 25e niet realiseert dat je lijf dan op z'n mooist is Sprak de 26-jarige met beginnende riimpeltjes
pi_60651196
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Sugar het volgende:

[..]

Nou. Dat iedereen hier sowieso een ander lichaamsbeeld voor zich heeft omdat ik bij 20 ben en jij 31..
dus dat het ook logisch is dat iedereen andere voorkeuren heeft buiten een slank lijf.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:33:11 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60651197
en ik ga nu echt ff op de bank of op bed relaxen, want de verdoving is eruit aan het raken
tot over een paar uurtjes in deel 199 dames

*knuf*
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:33:49 #291
70532 loveli
N
pi_60651210
Op m'n vijftiende was ik graatmager en nog 20 centimeter korter dan nu. Ik kreeg pas een beetje vrouwelijke vormen na m'n twintigste. Ik bedoel, toen begon ik pas m'n bh op te vullen met die kipfiletjes
Mijn ideale figuur had ik tussen m'n 22ste en 26ste. Toen stopte ik met voetballen door een enkelblessure, maar niet met eten.
crap in = crap out
pi_60651224
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het stomme is, dat je je tussen je 20e en 25e niet realiseert dat je lijf dan op z'n mooist is Sprak de 26-jarige met beginnende riimpeltjes
Nou ik vind het wel steeds mooier worden !
Geen bottige schouders meer maar spieren!
Heupen!
geen tietjes maar bijna borsten !

Ik snap niet dat toen ik 13 was ik over elk lichaamsdeel wel 30 punten van kritiek had
(niet dat ik die allemaal mocht uitspreken... want ik dacht.. daar wordt niemand blij van )
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:34:42 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60651233

Ik vind dat Jon Bon Jovi in de jaren '90 echt een lekker ding was (foto is uit de jaren '80), maar dat borsthaar... iew .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:35:36 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60651255
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ik denk dat PF bedoelt dat zij er als 20-jarige nog meisjesachtig uitziet en dat haar figuur zich met de jaren zich langzaam zal ontwikkelen tot een vrouwelijker figuur. Daarnaast denkt PF dat vrouwen van 31 een lelijk oud lijf hebben geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ken overigens meer jonge meisjes met een lelijk lijf dan vrouwen van rond de 30, maar dat terzijde....
pi_60651260
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef loveli het volgende:
Op m'n vijftiende was ik graatmager en nog 20 centimeter korter dan nu. Ik kreeg pas een beetje vrouwelijke vormen na m'n twintigste. Ik bedoel, toen begon ik pas m'n bh op te vullen met die kipfiletjes
Mijn ideale figuur had ik tussen m'n 22ste en 26ste. Toen stopte ik met voetballen door een enkelblessure, maar niet met eten.
Ik ben sinds m'n 12e al 1.75
en ik woog eerst 38 kilo en op m'n 15e dan net 50
brr

Oh maar kipfiletjes zijn goed
pi_60651279
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat PF bedoelt dat zij er als 20-jarige nog meisjesachtig uitziet en dat haar figuur zich met de jaren zich langzaam zal ontwikkelen tot een vrouwelijker figuur. Daarnaast denkt PF dat vrouwen van 31 een lelijk oud lijf hebben geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ken overigens meer jonge meisjes met een lelijk lijf dan vrouwen van rond de 30, maar dat terzijde....
Neeeee

Wat lees je dat toch verkeerd
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:36:59 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60651289
ik was al 181 cm op mijn 12 bij de schoolarts en nu ga ik echt echt weg
pi_60651323
Doeg
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:38:32 #299
70532 loveli
N
pi_60651326
Bij mij dacht de schoolarts dat ik een groeistoornis had en klein zou blijven. Ben nu dus 1.78.
crap in = crap out
pi_60651329
Ik weet gewoon niet hoe ik het wel goed uit moet leggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')